![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb pas geleden een mp3speler van internet besteld en ik had hem 2 dagen daarna al ontvangen (site: www.mp3cdspeler.nl).
Nu weet ik eindelijk hoe ik mijn mp3's erop moet zetten alleen als ik op play druk dan zie ik op de display dat de muziek loopt alleen hoor ik nix. ![]() Ik heb al vanalles geprobeert... (volume, andere oordopjes, verschillende keren andere muziek erop gezet...ect.) Ik heb toen die mensen van die site gemailt en die schreven dit: Hallo, Is de speler wel op FAT of FAT 16 geformatteerd ? het lijkt wel of de speler op FAT32 of NTSF is geformatteerd en dat mag niet bij een mp3 speler. Er staan ook 2 sample songs (tracks) op de speler deden die het wel toen u de speler kreeg ? als die het ook niet deden dat moet er iets anders aan de hand zijn (defect). maar nu snap ik dus niet wat die FAT of NTSF betekend enzo... En ik die 2 smaple songs heb ik niet op gelet ![]() Als ik naar de FM Radio ga dan hoor ik wel geruis als ik zon frequentie wil zoeken. wie kan me helpen? ![]() als het hier niet hoort.. verplaats he dan maar... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan niet formatten, ik kan het niet aanklikken.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 14:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[MP3] Gedownloade mp3's afspelen waylander | 4 | 06-01-2006 17:16 | |
Software & Hardware |
[MP3/audio] Hoe te veranderen? Henk Biertank | 6 | 19-06-2005 14:56 | |
Software & Hardware |
creative jukebox zen extra probleem/vraag Metal | 4 | 22-08-2004 17:42 | |
Software & Hardware |
MP3 probleem R-J-N | 9 | 26-07-2004 14:45 | |
Software & Hardware |
Probleem met de Easy CD Creator (ongeldige bestandextensie??? :o ) Mr.Oizo | 19 | 14-11-2003 14:21 | |
Software & Hardware |
[Nero] Ik kan geen MP3+cue combinaties branden Verwijderd | 5 | 06-07-2003 17:41 |