Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 13:48
Verwijderd
Ik heb pas geleden een mp3speler van internet besteld en ik had hem 2 dagen daarna al ontvangen (site: www.mp3cdspeler.nl).

Nu weet ik eindelijk hoe ik mijn mp3's erop moet zetten alleen als ik op play druk dan zie ik op de display dat de muziek loopt alleen hoor ik nix.
Ik heb al vanalles geprobeert... (volume, andere oordopjes, verschillende keren andere muziek erop gezet...ect.)
Ik heb toen die mensen van die site gemailt en die schreven dit:

Hallo,

Is de speler wel op FAT of FAT 16 geformatteerd ? het lijkt wel of de speler op FAT32 of NTSF is geformatteerd en dat mag niet bij een mp3 speler.

Er staan ook 2 sample songs (tracks) op de speler deden die het wel toen u de speler kreeg ? als die het ook niet deden dat moet er iets anders aan de hand zijn (defect).

maar nu snap ik dus niet wat die FAT of NTSF betekend enzo...
En ik die 2 smaple songs heb ik niet op gelet

Als ik naar de FM Radio ga dan hoor ik wel geruis als ik zon frequentie wil zoeken.

wie kan me helpen?

als het hier niet hoort.. verplaats he dan maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 14:25
M@rco
M@rco is offline
- Aansluiten op je computer
- Naar "Deze Computer"
- Dan klik je met rechts op je MP3-speler
- "Formatteren"
- En daar in dat venster kun je dan als het goed is kiezen tussen FAT32 of gewoon FAT en die laatste moet je dus hebben.

Komt me bekend voor trouwens, deed ik in het begin ook bij mijn MP3-speler. En dit hoort eigenlijk op Software, denk ik
Oud 23-07-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:25 :
- Aansluiten op je computer
- Naar "Deze Computer"
- Dan klik je met rechts op je MP3-speler
- "Formatteren"
- En daar in dat venster kun je dan als het goed is kiezen tussen FAT32 of gewoon FAT en die laatste moet je dus hebben.

Komt me bekend voor trouwens, deed ik in het begin ook bij mijn MP3-speler. En dit hoort eigenlijk op Software, denk ik
Bij mij moet je naar Start/Programs/Mp3Update Utlility/Format gaan.. maar:
ik kan niet formatten, ik kan het niet aanklikken..

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:30
M@rco
M@rco is offline
Hmm, dat is vreemd... "Capaciteit: 5.46MB"

En als je nou gewoon naar Deze Computer gaat, met rechts op dat MP3-ding? Daar moet je hem ook kunnen formatteren.
Oud 23-07-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:30 :

En als je nou gewoon naar Deze Computer gaat, met rechts op dat MP3-ding? Daar moet je hem ook kunnen formatteren.
volgens mij niet mar ik ga het nog een keer proberen dan..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:35
Verwijderd
owkeej ik heb nu dit:

en dan?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:37
M@rco
M@rco is offline
Nu kun je er MP3's naartoe kopiëren... en afluisteren...
Oud 23-07-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:37 :
Nu kun je er MP3's naartoe kopiëren... en afluisteren...
I hope so
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:56
Verwijderd
hij doet het nog steeds niet.. heb ik verkeerd geformat?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:54
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Welke MP3 speler heb je eigenlijk gekocht? Ik zie BTW ook dat je Windows 98 draait (Windows ME is ook een mogelijkheid). Windows XP is toch echt even stukken beter en gaat ook beter om met MP3 spelers, digitale camera's en al die andere nieuwere hardware.

Als iets het niet doet zou ik adviseren eerst de handleiding nog eens goed te lezen, daarna de helpdesk bellen/e-mailen. Heb je dat al gedaan? Hier op dit forum kunnen we je ook wel helpen, maar de helpdesk zou misschien beter eerst even kunnen proberen.
Oud 23-07-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-07-2004 @ 18:54 :
Welke MP3 speler heb je eigenlijk gekocht? Ik zie BTW ook dat je Windows 98 draait (Windows ME is ook een mogelijkheid). Windows XP is toch echt even stukken beter en gaat ook beter om met MP3 spelers, digitale camera's en al die andere nieuwere hardware.

Als iets het niet doet zou ik adviseren eerst de handleiding nog eens goed te lezen, daarna de helpdesk bellen/e-mailen. Heb je dat al gedaan? Hier op dit forum kunnen we je ook wel helpen, maar de helpdesk zou misschien beter eerst even kunnen proberen.
Het is een mobiBLU DAH 1200T 256MB Ik heb al met de helpdesk gemailt en ik w8 nog op een mail van ze.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:03
Verwijderd
laat maar hij doet het
Mijn vader heeft er lang aan gewerkt maar hij heeft hem aan de praat gekregen Hij werkt nu heel goed en het geeft heel mooi geluid
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:09
Koning
Koning is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-07-2004 @ 15:30 :

staat bij cd-rom schijf
Reageren

Regels voor berichten