Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
medeplichtig ben je als 1. je een wederrechtelijke daad (mede) mogelijk gemaakt hebt. 2. als je iemand de mogelijkheid om zich tegen een wederrechtelijke daad te verweren ontneemt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nee maar ik zou dar 'n BEETJE soepel mee doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
m.a.w: ik begrijp niet waarom je het zou willen weten. De verbannen persoon kan zeker in discussie gaan (in eerste instantie via de e-mail. Als die niet beantwoord wordt stuur je hem maar naar een andere FB+ die het wel wil beantwoorden. Is er altijd wel eentje die het wil doen). Als je er over de mail niet uitkomt is er ene reden om aan te geven dat er misschien een goed beargumenteerde discussie op BZ gevoerd kan worden (let wel op dat je de vraag algemeen stelt zodat hij niet naat M&M verplaatst word). Samenvattend: Ik (en wij) zie het nut niet in van het bediscussieren van bans met anderen dan het slachtoffer. Als wij de discussie niet voeren, en dus geen antwoord geven. Waarom zou je de vraag dan willen mogen stellen? Offtopic: lap tekst. sorry
|||
Citaat:
![]() Citaat:
hmmnee ik ken die hele vent helemaal niet . het ging meer om de democratische gedachte erachter. en vijheid van meningsuiting enzo. verder zal het me aan m'n kont jeuken .. maar er was laatst zoveel ophef over dat ik dacht wil ff weten hoe het nu zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |