Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij geeft geld aan hulporganisaties? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doneer echter niet aan noodlijdende surfers, jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog, vind ik dat er in de reclames gewoon duidelijk gemaakt moet worden wat ze met het geld gaan doen. Waar is het precies voor nodig? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe betrouwbaar is iemand aan de telefoon? Hoe betrouwbaar is een mens? Ik bedoel maar... |
![]() |
||
Citaat:
het CBR het Centraal Bureau Rijvaardigheid hehehe nee, ik zal nooit geven aan hulp-organisaties, tenzij ik er zelf eht resultaat van zie, met eigen ogen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal niet? Ze controleren het CBF-keur gewoon. Welk belang hebben ze erbij om dat niet te doen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse hulporganisatie uuu | 2 | 04-03-2011 13:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
30 procent meer mensen naar voedselbank Love & Peace | 143 | 14-04-2008 18:55 | |
Miljoenen sterven elk jaar door honger Love & Peace | 133 | 09-05-2006 00:00 | |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 | |
Het communisme topic Joostje | 441 | 22-05-2004 09:20 | |
De activiteiten van sommige hulpverleners is alles behalve het verlenen van hulp.... DruidessI | 2 | 27-02-2002 12:17 |