Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 09:39
BELLEKE
BELLEKE is offline
20 maart, vers in mijn geheugen, ik was al een tijdje heel verliefd op hem.. hij had schrik uit ervaringen..., de avond was ontzettend leuk en ik had hem eerder gezegd dat ik nog geen antwoord hoefde, we kenden elkaar nog niet zo lang.. Toch voelde hij dat ik me opener stelde (ben nogal gesloten persoon) en plots zei hij op teinde van de avond 'ik voel niet wat jij voor mij voelt, ben niet verliefd'... ervoor deed ie altijd zo lief, hij miste me, hij wilde me kussen, hij vond me een fantastisch goeie vriendin, hij zou pas beseffen wat hij voor me voelde als ik een andere jongen leerde kennen..

dag erna: op mijn vraag 'waarom zo plots?' antwoordt hij: ik kreeg het gevoel dat ik de knoop moest doorhakken, verstand had overmacht, hart is de kluts kwijt, hopelijk wordt waarheid snel beloond..

nu: af en toe smsje dat hij nog wel eens langskomt, nog niet gehoord en gezien sedert 20 maart...

speelt hij met mijn voeten of niet... ik hou van hem
Oud 02-05-2003, 09:53
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Kan je hem niet bellen of een mailtje sturen wat er aan de hand is?
Al sinds 20 maart nix van zich laten horen is toch erg vreemd..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:56
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Dan zou ik als ik jou was naar hem toe gaan of opbellen ofzo
Je kunt niet blijven wachten.. je moet ook een beetje aan jezelf denken
Oud 02-05-2003, 09:57
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
LacunaCoil schreef op 02-05-2003 @ 10:53:
Kan je hem niet bellen of een mailtje sturen wat er aan de hand is?
Al sinds 20 maart nix van zich laten horen is toch erg vreemd..
als ik n smsje stuur krijg ik sebiet eentje terug, hij heeft het wel erg druk en ervoor ook.. dan stuurt hij terug 'ik kom spoedig nog eens af, ik smacht naar een knuffel van je'... hij zegt dat hij zichzelf niet is de laatste tijd, door de drukte op zijn werk geen tijd voor zichzelf enzo..
Oud 02-05-2003, 11:18
Verwijderd
hm, ik denk dat hij een beetje geschrokken is ofzo.. ik zou hem gewoon opbellen en vragen wat er aan de hand is.. dat is eigenlijk de enige oplossing, succes!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:25
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk ook dat je hem moet opbellen, of desnoods naar hem toe gaan. Maar smsjes zijn niet confronterend genoeg. Als je voor zn neus staat, kan hij je niet zomaar afwimpelen. Succes!
Oud 02-05-2003, 12:16
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik heb hem al eens opgebeld, hij zegt me dat hij zichzelf niet is, en gewoon tijd nodig heeft alles op een rijtje te zetten... ik ben wel iemand die het altijd zo goed weet te zeggen als t die persoon er niet is.. als het erop aankomt helemaal niet meer..

de zinnen als 'ik mis je als mn beste vriendin' 'ik smacht naar een warme knuffel van je' 'ik kom gauw eens af' 'ik ben verward om wat ik zei' ... doen me vragen stellen

vandaag heb ik het gevoel dat hij werkelijk heeft beslist me als gewone vriendin te houden, anders had hij toch al lang wat uit zichzelf laten weten? Maar waarom dan telkens verlangen naar meer dan een knuffel en zo'n lieve veelbetekende woorden zeggen als 'ik mis jou' en vooral doen... Of herkent iemand dit .. geen weg meer weten met jezelf?

alvast thx voor de reacties

x
Oud 02-05-2003, 12:22
pure_evil
pure_evil is offline
jongens zijn soms zulke raadsels! Ik zou het ook niet snappen. sinds 20 maart niets meer gezien van m? Deden jullie voor die tijd veel aan "daten"? Zo ja, vraag m dan gewoon mee! suc6 in ieder geval!
Oud 02-05-2003, 12:30
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 02-05-2003 @ 13:16:
Ik heb hem al eens opgebeld, hij zegt me dat hij zichzelf niet is, en gewoon tijd nodig heeft alles op een rijtje te zetten... ik ben wel iemand die het altijd zo goed weet te zeggen als t die persoon er niet is.. als het erop aankomt helemaal niet meer..

de zinnen als 'ik mis je als mn beste vriendin' 'ik smacht naar een warme knuffel van je' 'ik kom gauw eens af' 'ik ben verward om wat ik zei' ... doen me vragen stellen

vandaag heb ik het gevoel dat hij werkelijk heeft beslist me als gewone vriendin te houden, anders had hij toch al lang wat uit zichzelf laten weten? Maar waarom dan telkens verlangen naar meer dan een knuffel en zo'n lieve veelbetekende woorden zeggen als 'ik mis jou' en vooral doen... Of herkent iemand dit .. geen weg meer weten met jezelf?

alvast thx voor de reacties

x
Hmm, ik weet niet precies hoe ik moet reagereren. Maar ik herken het wat je zegt. Ik denk dat je er toch van moet uitgaan dat hij je alleen als een goede vriendin wilt. Volgens mij voelt hij meer als gewone vrienden, maar niet verliefd. Dit is nogal een verwarrende situatie voor hem en ook voor jou. Jij blijft in onzekerheid achter, maar hij kan zijn gevoel ook niet dwingen. Misschien voelt hij zich ook aangetrokken tot je, maar is hij niet verliefd. Ik weet soms ook niet waar de grens ligt tussen vriendschap/liefde/verliefdheid/lichamelijk aangetrokken/sexueel aangetrokken. Soms is de grens gewoon erg vaag.

Maar uit jou verhaal blijkt toch wel dat hij niks met je wi. Probeer te accepteren, maar hoe hem wel als goede vriend, want zo ziet hij jou volgens mij ook. En geloof me, meestal is dit een van de beste vriendschappen. Maar probeer wel van je gevoelens af te komen, want die blijven in de weg staan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:34
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 02-05-2003 @ 13:30:
Hmm, ik weet niet precies hoe ik moet reagereren. Maar ik herken het wat je zegt. Ik denk dat je er toch van moet uitgaan dat hij je alleen als een goede vriendin wilt. Volgens mij voelt hij meer als gewone vrienden, maar niet verliefd. Dit is nogal een verwarrende situatie voor hem en ook voor jou. Jij blijft in onzekerheid achter, maar hij kan zijn gevoel ook niet dwingen. Misschien voelt hij zich ook aangetrokken tot je, maar is hij niet verliefd. Ik weet soms ook niet waar de grens ligt tussen vriendschap/liefde/verliefdheid/lichamelijk aangetrokken/sexueel aangetrokken. Soms is de grens gewoon erg vaag.

Maar uit jou verhaal blijkt toch wel dat hij niks met je wi. Probeer te accepteren, maar hoe hem wel als goede vriend, want zo ziet hij jou volgens mij ook. En geloof me, meestal is dit een van de beste vriendschappen. Maar probeer wel van je gevoelens af te komen, want die blijven in de weg staan.
dank je, ik begrijp wat je zegt, je hebt gelijk dat zegt hij me tientallen keren 'ik voel me gewoon erg aangetrokken tot je' maar ik begrijp t niet.. ik voel mezelf enkel zo erg aangetrokken tot iemand als ik verliefd ben.. als we bij elkaar zijn wil hij altijd wel iets meer dan een knuffel of n gewone kus, dat zou ik niet mogen toelaten met wat ik voor hem voel
Oud 02-05-2003, 14:25
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 02-05-2003 @ 13:34:
dank je, ik begrijp wat je zegt, je hebt gelijk dat zegt hij me tientallen keren 'ik voel me gewoon erg aangetrokken tot je' maar ik begrijp t niet.. ik voel mezelf enkel zo erg aangetrokken tot iemand als ik verliefd ben.. als we bij elkaar zijn wil hij altijd wel iets meer dan een knuffel of n gewone kus, dat zou ik niet mogen toelaten met wat ik voor hem voel
tja, eigenlijk zou je het niet moeten toelaten omdat je dan toch weer hoop koestert. Maar kun jij jezelf bedwingen? Ikke niet, als die persoon mij kusjes in mn nek gaat geven of maar lang genoeg doorgaat met kusjes op mn mond of me heel lang zit te strelen op mn buik ofzo, kan ik mezelf niet bedwingen. Dan denk ik maar gewoon, "geniet, maar met mate"
Maar het is link, en ik weet ook niet of ik dit nog ga doorzetten, hij heeft nu een vriendin dus nu geberud het niet, maar straks...

Probeer in elk geval je dromen en gedachten niet naar hem te laten gaan en wanneer hij bij je is... zie maar hoe het loopt. Houd alleen in gedachten dat hij niet verliefd is op je. En geef die hoop ook op (ik ben meestal goed in advies geven, maar ik houd me erzelf vaak ook niet aan )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:59
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 02-05-2003 @ 15:25:
tja, eigenlijk zou je het niet moeten toelaten omdat je dan toch weer hoop koestert. Maar kun jij jezelf bedwingen? Ikke niet, als die persoon mij kusjes in mn nek gaat geven of maar lang genoeg doorgaat met kusjes op mn mond of me heel lang zit te strelen op mn buik ofzo, kan ik mezelf niet bedwingen. Dan denk ik maar gewoon, "geniet, maar met mate"
Maar het is link, en ik weet ook niet of ik dit nog ga doorzetten, hij heeft nu een vriendin dus nu geberud het niet, maar straks...

Probeer in elk geval je dromen en gedachten niet naar hem te laten gaan en wanneer hij bij je is... zie maar hoe het loopt. Houd alleen in gedachten dat hij niet verliefd is op je. En geef die hoop ook op (ik ben meestal goed in advies geven, maar ik houd me erzelf vaak ook niet aan )
t is waarheid
Reageren

Regels voor berichten