Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Veel mensen werken ook nog veel aan zichzelf, ik probeer ook bijvoorbeeld nog steeds meer te onwikkelen en mezelf op die manier te 'verbeteren'. Is het dan niet logisch dat je dat bewust of onbewust bij een ander ook probeert?
||
Citaat:
Als hij zijn geldgedrag niet veranderd (hij heeft ook nog eens schulden) dan zie ik de toekomst niet zitten tussen ons? ik wil ook kinderen en een huisje, maar met schulden krijg je geen hypotheek, en met een slechte basis wil ik niet aan kinderen beginnen.....waarom is het zo erg om dingen voor elkaar over te hebben, om dingen een beetje aan te passen....het gaat er toch om in een relatie dat je REKENING met elkaar houdt?
||
Citaat:
@destina1984: natuurlijk moet hij zorgen dat hij beter met zijn geld om leert te gaan en dat hij van zijn schulden af komt. Natuurlijk moeten mensen rekening met elkaar houden en moeten mensen zich enigszinds aan elkaar aanpassen, maar waar ik meer op doel is: als een jongen altijd witten sokken draagt en hij dat zijn hele leven al gedaan heeft, zou je het dan moeten proberen hem dat af te leren, zou je dat niet gewoon moeten accepteren? Het is tenslotte zijn smaak en die kun je niet veranderen, toch? Of in jouw geval, zou je hem echt af moeten proberen te leren dat hij dat lichtblauwe T-shirt onder dat andere draagt of zou je het gewoon moeten laten gaan, omdat hij dat nou eenmaal oke vind?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
uuuh ahhaa bijna ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war randomforumnaam | 1 | 30-09-2015 22:11 | |
Liefde & Relatie |
door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer Anoniiem | 6 | 12-03-2011 16:16 | |
Studeren |
De andere kant van het verhaal *comic sans Ms* robvanhaaren | 27 | 29-08-2009 11:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
De Kantine |
wat wil jij ook van de persoon boven je? Bongalientje | 500 | 20-05-2007 20:36 | |
Psychologie |
De wondervraag als nieuw begin?? Frida | 2 | 19-05-2002 20:15 |