Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf ben op vakantie geweest in icemeler: een klein plaatsje vlak naast marmaris. Daar heb je wel een groter strand en is het ook heel wat rustiger op het strand, maar een groot nadeel van dat strand is weer dat het een kiezelstrand is. Zonder slippers is het niet aan te raden om daar lang op te lopen ![]() Je hebt daar ook winkeltjes etc. in de buurt en voor iets van 60 cent waren we met het dolmusje in marmaris. In ieder geval raad ik Marmaris dus 100% aan wat het uitgaan betreft en er zijn enorm veel winkeltjes en excursies. Maar het strand is daar dus wel wat minder. (vandaar dus ook mijn vraag of je persé bij het strand wilde of dat het zwembad ook genoeg was)
|
![]() |
Ik ben nu al twee keer in Marmaris geweest. het is er echt superleuk, leuke winkels enzo, en toen ik er voor de tweede keer was kwamen we ook allemaal bekenden tegen, was echt leuk om ze weer te zijn, ze doen iig altijd aardig enzo.
Afgelopen jaar ben ik op jeep safari geweest, dat vond ik wel erg leuk. Ook niet duur. Dat is wel een aanrader, en een boottoch is ook er leuk, je wordt daar ook lekker bruin van. Maar volgens mij is dit ongeveer op elke plek wel hetzelfde. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israelische vice-premier: Turkije moet bij EU hhendrikxx | 18 | 01-04-2010 17:58 | |
Uitbraak vogelgriep in Turkije Femme-Fatale | 35 | 11-01-2006 14:36 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquete] Turkije Nyawa | 30 | 11-03-2005 14:18 | |
Turkije rijp voor onderhandelingen ^ | 129 | 26-10-2004 21:47 | |
[toetreding Turkije EU] Amnesty vreest dat Turkse voortgang stilvalt Gatara | 43 | 16-06-2004 11:43 |