Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
voor school weleens gedaan maar dat is niet echt natuurlijk.
nee lijkt me verschrikkelijk, voor ff voor het geld zo nog kunnen( ---> als bijbaantje bedoel ik dus) ,maar als werk(---->fulltime bedoel ik--> )kom op zeg ik ben een stuk vlees MET hersens en doe liever iets daarmee
Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 17:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is volgens mij 1 van de weinige bijbaantjes die lekker verdienen in een relatief korte tijd..dus why not? Hmmz..waarom probeer ik het zelf niet eigenlijk!?!?! Op de 1 of andere manier durf ik niet zo'n bureau binnen te stappen, staat zo arro?! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Het lijkt me op zich wel leuk. Afgezien van het feit dat ik het leuk vind. Lijkt het me ook heel zwaar. Goed uiterlijk is natuurlijk belangrijk. Lengte ook (afhankelijk van 'soort' modeshows denk ik) Gewicht en dergelijke.
Ik zou het toch wel een keer willen doen. Al is het maar zelf om te kijken hoe het nou voelt. Toch ben ik weer heel erg onzeker over mijn lengte (kan er niks aan doen.. ![]() Ik zou er trouwens nooit me werk ervan maken. Als ik de mogelijkheid had. (Verdiend natuurlijk wel goed ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 18:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hmzzz, het lijkt me hardstikke leuk die apparte kleding aan te mogen en opgemaakt te worden, haren gedaan enzo en dat te showen.... maar ik denk eigenlijk dat dat echt helemaal fout bij mij zou gaan..... ik zou me op een ding helemaal gaan concentreren, bv op hoe ik loop, en dan kan ik op een gegeven moment helemaal niet meer lopen en zou het echt iets voor mij zijn om te struikelen of opeens stil te staan ofzo
![]()
||
![]() |
Citaat:
Uitschakeling van de hersenen wil niet zeggen dat je dr geen hebt..voor hetzelfde geldt loopt een student(e) met universitair niveau over de catwalk te denderen en ziet ze dr lomp uit...bestempelt hen iig niet gelijk als 'brainless'.. Nogmaals, lijkt mij een tof BIJbaantje! Greetin'! |
![]() |
|
het lijkt me voor een keer wel leuk, maar niet als beroep: veel gestress, weinig uitdaging, arrogantie om je heen, jaloerse mensen (het zijn vooroordelen, maar je kunt er denk ik niet omheen)
Toen ik klein was heb ik een paar keer modeshow gelopen, maar kan ik me niet echt veel meer van herinneren.
Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 19:18. |
![]() |
|
![]() |
ik heb al es een 'modeshow' moeten lopen maar dat was voor mijn ma haar naailes
![]()
|
Verwijderd
|
De broer van de vriendin van mn vader (jaja) is ook een best wel bekend modefotograaf en zegt wel eens dat ik model moet worden (die man is niet helemaal goed bij zn hoofd) maar het zou me echt supervet lijken om op de catwalk te lopen! Maar niet fulltime gewoon af en toe een dagje modeshow voor vet dure merken enzo lijkt me echt vet hoor! Lekker verdienen, aandacht en er mooi uitzien. Helaas kan je niet alles hebben...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat je daarna gewoon een tijdje kan verdiepen in het modellenwerk. En mocht het niet lukken of om een of andere reden niet meer gaan. Kan je altijd nog terugvallen op je diploma ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal wel even kijken of ik ergens nog foto's heb, maar ik heb het alleen op video staan geloof ik...
|
Het lijkt me echt heel erg leuk maar ik heb nou eenmaal de maten er niet voor, en ik ben erg verlegen geworden
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik wee nie hoor al die mensen die naar je lopen te kijken enzo lijkt me nie echt leuk. en alles moet ook goed gaan enzo, als ik daar dus sta dan flikker ik geheit een keer of weet ik veel wat er allemaal fout kan gaan. fulltime model zijn lijkt me nie echt leuk. je krijgt heel veel aandacht enzo en alles gaat om je uiterlijk....niks voor mij
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me best gaaf, maar idd niet als beroep. De eerste 10 keer dat je het doet is het dan nog wel leuk, maar op een gegeven moment gaat het je volgens mij zo de keel uithangen. Elke keer hetzelfde loopje, hetzelfde rondje, daar wordt je echt gek van denk ik.
In groep 1 op de basisschool deden we ook een modeshow, en moesten we allemaal een beroep uitbeelden. Ik was verpleegster, en dat was wel geinig. Weet er alleen weinig meer van. ![]() Maareh, gewoon als bijbaantje lijkt het me best geinig, alleen ik heb er dus ook het figuur niet voor. Ik ben 1.68m en heb vreselijk korte pootjes vinnik zelf ![]() ![]()
|
Ik zou het opzichht wel willen, maar ik doe het niet. Ik heb te veel vrienden en vriendinnen die ooit een keer een show hebben gelopen en daarna al helemaal vol zaten met sterallures en nergens anders meer over konden praten.. Ik ben een beetje te bang dat ik dat dan ook ga doen... nee dank u.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!! Just_Wanna_Jump | 68 | 27-04-2009 10:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Fotoshoot! Soapsie | 31 | 31-01-2005 07:31 | |
Lifestyle |
Heroin chique Verwijderd | 52 | 19-04-2003 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Lucille Werner Verwijderd | 34 | 05-03-2003 18:53 |