Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De kamer die ik heb kunnen vinden ligt in Zeist, terwijl ik in Utrecht ga studeren. Dat openbaar vervoer zal ik dus toch wel nodig hebben door de weeks, ookal woon ik al dichterbij. Maar als ik dan ook nog terug zou mogen naar mijn ouders zou een weekkaart daarin te kort schieten, toch? Het ligt dus niet zo simpel als jij zou willen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ze' moeten afgeschaft worden. (Niet OV-kaarten, maar 'ze' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het meest verre wat je moet fietsen is een uur en dat is in principe best te doen elke dag dus het is gewoon onzin dat je je ov nodig hebt doordeweeks |
![]() |
||
Citaat:
ik zou zeggen, check de site van de IBG eens voor je onzin uit gaat kramen!
||
Citaat:
||
Citaat:
zoals GELDIG VAN SEPTEMBER - DECEMBER want stel je voor ze kunnen het niet lezen ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En je moet misschien rekening houden met flink wat andere dingen, zoals veel hogere kosten als je gaat studeren (en helemaal als je ook nog op kamers gaat). Natuurlijk kies je daar zelf voor, maar dat maakt het probleem nog niet minder groot. Het is best frustrerend als je elke maand elke cent om moet draaien, dan kan ik me best voorstellen dat je zeurt over iets als een OV. En ik wil jou over een jaartje of wat nog wel eens horen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat jij de ov-kaart te groot vindt, is gewoon persoonlijk. Ik heb er verder geen problemen mee. Als ze hem kleiner maken, dan zal er weer een idioot te voorschijn komen die klaagt dat hij te klein is. En ik weet niet welke id-kaart je hebt, maar de mijne is groter dan me ov-kaart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de OV-jaarkaart ook niet te groot, hij past nu precies in een vakje in mijn portomonee waar zo'n venstertje voor zit, als ie kleiner was geweest dan had ik hem elke keer weer moeten zoeken tussen al die andere pasjes met hetzelfde formaat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige ouders zullen hun kinderen wel geld geven voor het openbaar vervoer. Andere ouders idd niet. Lullig, maar het is niet anders. (Andersom zou je ook lullig kunnen noemen, krijgt een gezin twee keer geld ipv één keer.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als het regent doe je maar een regenjas aan of je gaat dan een keertje met de bus nou snap ik waarom de gemiddelde student 5- 10 kg aankomt Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 20:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik reis nu al illegaal met een roze strippenkaart als ik met de bus moet (vrienden van het station halen etc.) omdat er maar 3 keer zo'n ritje op een strippenkaart past. ik was gewoon nog een beetje pissed op die andere persoon die zeurde over het niet mogen zeuren over OV en dat heb ik op jou afgereageeerd en had ik niet mogen doen, sorry
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast; zelf betalen kan je dus wel doen, maar een traject-kaart voor een maand is goedkoper. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Of deze regel moet inmiddels alweer veranderd zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() handig, omdat ik van plan ben om in januari ofzo op kamers te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat geld kan je dus terugvragen
||
Citaat:
wat als je nou op 1 juli 18 word.. ( zoals ik )
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het er niet op gokken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik word volgende week dinsdag 17 en krijg ook per 1 oktober me ov ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
OV kaart - deurwaarder Canine 13 | 12 | 07-05-2006 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
OV kaart inleveren gamerboy | 25 | 30-03-2006 10:45 | |
Verkeer & Vervoer |
[ov-kaart] bus die de grens overgaat. 0oFZo0 | 12 | 22-12-2005 07:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Studiefinanciering en OV kaart Brigitte B. | 21 | 11-08-2005 15:18 | |
Algemene schoolzaken |
OV kaart tandenborstel | 52 | 31-07-2004 13:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
OV-kaart voor studenten dient te worden afgeschaft Unexplained | 102 | 29-04-2003 16:07 |