Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 19:02
Sasz
Sasz is offline
keej, ik weet dat er meerdere forums over deze kaart zijn, maar dat wordt zo verwarrend.

ik vraag me dus af of je als 17 jarige al ov krijgt als je een hbo opleiding gaat doen. ik d8 nl. dat zodra je een hbo/wo (maar dan ben je al 18) opleiding gaat doen, een ov kaart krijgt.
maar als je nu dus in het verkeerde kwartaal 18 wordt, krijg je m pas vanaf 1 okt. dus kan ik hieruit afleiden dat 17 jarigen m nog niet per 1 september krijgen?

zo wel, is dat niet een beetje krom???
Oud 23-08-2004, 19:15
Wintran
Wintran is offline
17-jarigen die hbo/wo volgen krijgen hun OV pas in oktober.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:10
Verwijderd
Als je niet voor 1 juli 18 bent geworden, krijg je vanaf 1 oktober (= het laatste kwartaal van het jaar) je OV-kaart.
September valt immers 'midden' in een kwartaal, daarom moet je wachten tot het nieuwe kwartaal.. en die begint dus op 1 oktober.
Krom is het niet; als je na 1 juli 18 wordt, krijg je dat kwartaal (juli-augustus-september dus) nog kinderbijslag. Als je én stufi met OV én kinderbijslag zou krijgen, krijg je te veel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:40
$omeone
$omeone is offline
ik blijf het een idiote regeling vinden.. het schooljaar start 1 september (eigenlijk al in augustus met introductieweken etc erbij), waarom krijg je die klote-ov dan pas 1 oktober. Elke dag heen en weer reizen kost echt klauwen met geld voor een hoop studenten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:46
Verwijderd
Omdat je tot oktober nog kinderbijslag ontvangt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 12:07
Energie
Energie is offline
Ik heb em gisteren opgehaalt en moet zeggen ben niet tevreden met de grote ervan
Oud 24-08-2004, 13:43
Charlottetje
Charlottetje is offline
Dat systeem moet toch maar eens omgegooid worden.
Maar ja, dan zullen we er toch eerst eens voor moeten zorgen dat het allemaal niet afgeschaft gaat worden.
Oud 24-08-2004, 13:59
Zaartje
Zaartje is offline
Halloooo mensen wat zeurt iedereen echt!
Zelf ben ik 17 jaar, 6 vwo. Volgend jaar ga ik naar de Universiteit, en krijg ik ook meteen mijn OV.
Als ik havo gedaan zou hebben, had ik nog een half jaar moeten reizen met het Openbaar Vervoer, zonder dat het vergoed werd. Maar dat systeem is allesbehalve krom: je krijgt dat nog gewoon kinderbijslag! Wanneer dat stopt, krijg je ook meteen je OV-jaarkaart.

Ook wordt er gezeurd over de tijden dat het geldig is.
Als jij thuis blijft wonen, is het handig de OV-jaarkaart te laten gelden voor doordeweeks. Immers, in het weekend hoef je niet naar je school toe. Voor wie op kamers woont is er de mogelijkheid hem voor het weekend in te zetten, zodat je naar huis kan.
De kaart is toch bedoeld voor je STUDIE, niet om leuk gratis heel Nederland door te kunnen reizen hoor!

Jullie mogen wel iets dankbaarder zijn met deze OV-jaarkaart, het scheelt je een hoop geld.
En voor degene die een beetje het nieuws volgt: bijna was er de regeling dat studenten hun OV na afloop van de studie terug zouden moeten betalen. Dit is niet doorgegaan: het blijft geheel gratis.
Maak er gebruik van, en zeur niet zo!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 14:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zaartje schreef op 24-08-2004 @ 14:59 :

Als ik havo gedaan zou hebben, had ik nog een half jaar moeten reizen met het Openbaar Vervoer, zonder dat het vergoed werd.
Euh, want??
Oud 24-08-2004, 15:09
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Halloooo mensen wat zeurt iedereen echt!
Zelf ben ik 17 jaar, 6 vwo. Volgend jaar ga ik naar de Universiteit, en krijg ik ook meteen mijn OV.
Als ik havo gedaan zou hebben, had ik nog een half jaar moeten reizen met het Openbaar Vervoer, zonder dat het vergoed werd. Maar dat systeem is allesbehalve krom: je krijgt dat nog gewoon kinderbijslag! Wanneer dat stopt, krijg je ook meteen je OV-jaarkaart.

Ook wordt er gezeurd over de tijden dat het geldig is.
Als jij thuis blijft wonen, is het handig de OV-jaarkaart te laten gelden voor doordeweeks. Immers, in het weekend hoef je niet naar je school toe. Voor wie op kamers woont is er de mogelijkheid hem voor het weekend in te zetten, zodat je naar huis kan.
De kaart is toch bedoeld voor je STUDIE, niet om leuk gratis heel Nederland door te kunnen reizen hoor!

Jullie mogen wel iets dankbaarder zijn met deze OV-jaarkaart, het scheelt je een hoop geld.
En voor degene die een beetje het nieuws volgt: bijna was er de regeling dat studenten hun OV na afloop van de studie terug zouden moeten betalen. Dit is niet doorgegaan: het blijft geheel gratis.
lieve schat, kinderbijslag is wel een totaal ander bedrag dan de maandelijkse stufi en wat een OV-jaarkaart waard is hoor! En als jij zo makkelijk over die geldigheid van OV denkt, lijkt het mij dat ze de weekendkaart ook wel af mogen schaffen, want je hebt je OV of niet nodig omdat je zo dichtbij woont of wel omdat je verder weg woont, maar terug naar je ouders gaan hoort bij mijn weten niet bij je studie, toch?
De kamer die ik heb kunnen vinden ligt in Zeist, terwijl ik in Utrecht ga studeren. Dat openbaar vervoer zal ik dus toch wel nodig hebben door de weeks, ookal woon ik al dichterbij. Maar als ik dan ook nog terug zou mogen naar mijn ouders zou een weekkaart daarin te kort schieten, toch?
Het ligt dus niet zo simpel als jij zou willen!
Oud 24-08-2004, 15:38
Zaartje
Zaartje is offline
Ja, maar je studiefinanciering krijg je wel gewoon vanaf dat je aan je studie gaat beginnen.
En ik heb nooit gezegd dat OV evenveel waard is als kinderbijslag, maar voor degenen die het beiden zouden krijgen zou het wel een beetje duur worden voor de overheid, niet?

De weekendkaart afschaffen? Omdat 'naar je ouders terug in het weekend niet bij je studie hoort'? Die argumentatie is onzin, het hoort er wel degelijk bij! De hoge kosten van het af en toe terug naar huis reizen, kan mensen ervan weerhouden op kamers te gaan. En kan mensen er dus zelfs van weerhouden te gaan studeren. Die kosten móeten voor een hoop mensen haast wel vergoed worden, omdat het anders niet te betalen valt.

Dat jij je OV OOK doordeweeks nodig hebt omdat je ver(der) weg op kamers zit, is je eigen keuze geweest. Waar zou de grens moeten liggen om de OV-jaarkaart voor 'ver weg wonenden' zowel in het weekend als doordeweeks moeten laten gelden?
Precies, dat is een hellend vlak.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 24-08-2004 @ 13:07 :
Ik heb em gisteren opgehaalt en moet zeggen ben niet tevreden met de grote ervan
'Ze' zeiden ooit dat 'ze' hem op pin-pas-formaat gingen maken. Maar 'ze' zeiden dat ook van het paspoort... Idd, het formaat is vervelend, ik heb hem altijd in m'n papier-geld-vakje zitten, en dat hoort niet.

'Ze' moeten afgeschaft worden. (Niet OV-kaarten, maar 'ze' )
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 24-08-2004 @ 16:09 :
lieve schat, kinderbijslag is wel een totaal ander bedrag dan de maandelijkse stufi en wat een OV-jaarkaart waard is hoor! En als jij zo makkelijk over die geldigheid van OV denkt, lijkt het mij dat ze de weekendkaart ook wel af mogen schaffen, want je hebt je OV of niet nodig omdat je zo dichtbij woont of wel omdat je verder weg woont, maar terug naar je ouders gaan hoort bij mijn weten niet bij je studie, toch?
De kamer die ik heb kunnen vinden ligt in Zeist, terwijl ik in Utrecht ga studeren. Dat openbaar vervoer zal ik dus toch wel nodig hebben door de weeks, ookal woon ik al dichterbij. Maar als ik dan ook nog terug zou mogen naar mijn ouders zou een weekkaart daarin te kort schieten, toch?
Het ligt dus niet zo simpel als jij zou willen!
ik woon ook in zeist en ik ga gewoon op de fiets naar utrecht
het meest verre wat je moet fietsen is een uur en dat is in principe best te doen elke dag dus het is gewoon onzin dat je je ov nodig hebt doordeweeks
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Zaartje schreef op 24-08-2004 @ 16:38 :
Ja, maar je studiefinanciering krijg je wel gewoon vanaf dat je aan je studie gaat beginnen.
En ik heb nooit gezegd dat OV evenveel waard is als kinderbijslag, maar voor degenen die het beiden zouden krijgen zou het wel een beetje duur worden voor de overheid, niet?

De weekendkaart afschaffen? Omdat 'naar je ouders terug in het weekend niet bij je studie hoort'? Die argumentatie is onzin, het hoort er wel degelijk bij! De hoge kosten van het af en toe terug naar huis reizen, kan mensen ervan weerhouden op kamers te gaan. En kan mensen er dus zelfs van weerhouden te gaan studeren. Die kosten móeten voor een hoop mensen haast wel vergoed worden, omdat het anders niet te betalen valt.

Dat jij je OV OOK doordeweeks nodig hebt omdat je ver(der) weg op kamers zit, is je eigen keuze geweest. Waar zou de grens moeten liggen om de OV-jaarkaart voor 'ver weg wonenden' zowel in het weekend als doordeweeks moeten laten gelden?
Precies, dat is een hellend vlak.
eigen keuze? nog nooit van woningnood gehoord? alsof ik een kamer van 400 euro per maand zou kunnen betalen of het ook maar zou redden om 2,5 uur te reizen voor ik op college ben.... En Stufi krijg je net zo goed pas in oktober als je niet voor 1 juli 18 geworden bent.
ik zou zeggen, check de site van de IBG eens voor je onzin uit gaat kramen!
Oud 24-08-2004, 16:29
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 24-08-2004 @ 17:09 :
ik woon ook in zeist en ik ga gewoon op de fiets naar utrecht
het meest verre wat je moet fietsen is een uur en dat is in principe best te doen elke dag dus het is gewoon onzin dat je je ov nodig hebt doordeweeks
als het onweert! uhuh!
Oud 24-08-2004, 16:57
Energie
Energie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-08-2004 @ 17:02 :
'Ze' zeiden ooit dat 'ze' hem op pin-pas-formaat gingen maken. Maar 'ze' zeiden dat ook van het paspoort... Idd, het formaat is vervelend, ik heb hem altijd in m'n papier-geld-vakje zitten, en dat hoort niet.

'Ze' moeten afgeschaft worden. (Niet OV-kaarten, maar 'ze' )
bdoel een ID kaart van Nederland is ook gewoon op Pinpas formaat pff maar nee OV kaart MOETEN HELE GROTE LETTERS OP
zoals GELDIG VAN SEPTEMBER - DECEMBER want stel je voor ze kunnen het niet lezen
Oud 24-08-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Als ik havo gedaan zou hebben, had ik nog een half jaar moeten reizen met het Openbaar Vervoer, zonder dat het vergoed werd.
Voor zo ver ik weet krijgt elke 17-jarige die hbo doet hem gewoon vanaf 1 oktober. Wat dus in zou houden dat je één maand had moeten reizen zonder OV.

Citaat:
Er staat nergens waar die kaart precies voor bedoeld is, behalve dan om te reizen. Wanneer en waar naar toe, dat moet je zelf weten.

Citaat:
De meerderheid zeurt ook niet, volgens mij.

En je moet misschien rekening houden met flink wat andere dingen, zoals veel hogere kosten als je gaat studeren (en helemaal als je ook nog op kamers gaat). Natuurlijk kies je daar zelf voor, maar dat maakt het probleem nog niet minder groot. Het is best frustrerend als je elke maand elke cent om moet draaien, dan kan ik me best voorstellen dat je zeurt over iets als een OV.

En ik wil jou over een jaartje of wat nog wel eens horen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:38
aniki
aniki is offline
Citaat:
Energie schreef op 24-08-2004 @ 17:57 :
bdoel een ID kaart van Nederland is ook gewoon op Pinpas formaat pff maar nee OV kaart MOETEN HELE GROTE LETTERS OP
zoals GELDIG VAN SEPTEMBER - DECEMBER want stel je voor ze kunnen het niet lezen
Wat is dit nou weer voor bullshit.
Dat jij de ov-kaart te groot vindt, is gewoon persoonlijk. Ik heb er verder geen problemen mee.
Als ze hem kleiner maken, dan zal er weer een idioot te voorschijn komen die klaagt dat hij te klein is.

En ik weet niet welke id-kaart je hebt, maar de mijne is groter dan me ov-kaart.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 24-08-2004 @ 18:38 :
En ik weet niet welke id-kaart je hebt, maar de mijne is groter dan me ov-kaart.
De nieuwe zijn een heel stuk kleiner dan de oude (die jij waarschijnlijk nog hebt).

Ik vind de OV-jaarkaart ook niet te groot, hij past nu precies in een vakje in mijn portomonee waar zo'n venstertje voor zit, als ie kleiner was geweest dan had ik hem elke keer weer moeten zoeken tussen al die andere pasjes met hetzelfde formaat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-08-2004 @ 18:40 :
De nieuwe zijn een heel stuk kleiner dan de oude (die jij waarschijnlijk nog hebt).

Ik vind de OV-jaarkaart ook niet te groot, hij past nu precies in een vakje in mijn portomonee waar zo'n venstertje voor zit, als ie kleiner was geweest dan had ik hem elke keer weer moeten zoeken tussen al die andere pasjes met hetzelfde formaat.
Ik vind hem ook prima zoals hij is. Past idd prima in dat venstertje, hoef je niet iedere dag dat ding uit je porto te halen. Plus dat je een kaart makkelijker verliest dan een porto.
Oud 24-08-2004, 19:02
Sasz
Sasz is offline
maar goed, 17 jarigen krijgen m dus vanaf okt.
wat is dat dan voor een onzin dat 18 jarigen ook tot okt. moeten w8en!!!
(ja ik weet t, de kinderbijslag, maar t is egt onzin, want die kinderbijslag wordt egt niet aan de kinderen voor de trein gegeven hoor!)
Oud 24-08-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 24-08-2004 @ 20:02 :

wat is dat dan voor een onzin dat 18 jarigen ook tot okt. moeten w8en!!!
(ja ik weet t, de kinderbijslag, maar t is egt onzin, want die kinderbijslag wordt egt niet aan de kinderen voor de trein gegeven hoor!)
Niet alle 18-jarigen, alleen die na 1 juli 18 zijn geworden.

Sommige ouders zullen hun kinderen wel geld geven voor het openbaar vervoer. Andere ouders idd niet. Lullig, maar het is niet anders. (Andersom zou je ook lullig kunnen noemen, krijgt een gezin twee keer geld ipv één keer.)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 24-08-2004 @ 17:29 :
als het onweert! uhuh!
ja want het onweert natuurlijk elke dag

en als het regent doe je maar een regenjas aan of je gaat dan een keertje met de bus

nou snap ik waarom de gemiddelde student 5- 10 kg aankomt

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ikke-eva schreef op 24-08-2004 @ 21:00 :

en als het regent doe je maar een regenjas aan of je gaat dan een keertje met de bus

gehehe, inderdaad luie donders zijn het!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:09
indewar
indewar is offline
hmm, ik ben dus 17 en ga naar hbo, en heb nog geen bericht gekregen over et ophalen ofzo. ik weet dat ik em dus pas per oktober krijg, maar zijn er meer 17jarigen die nog geen bericht hebben gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
indewar schreef op 24-08-2004 @ 21:09 :
hmm, ik ben dus 17 en ga naar hbo, en heb nog geen bericht gekregen over et ophalen ofzo. ik weet dat ik em dus pas per oktober krijg, maar zijn er meer 17jarigen die nog geen bericht hebben gehad?
zover ik weet krijg je ongeveer twee weken van te voren bericht dat je je ov kaart kunt ophalen dus als je half oktober nog niks gehoord hebt zou ik me er pas druk om gaan maken (oftewel even bellen naar de ibg )
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
indewar schreef op 24-08-2004 @ 21:09 :
Je krijgt hem pas ergens in september, die afhaal-kaart dus.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 13:34
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 24-08-2004 @ 21:00 :

Ik fiets nu in principe ook altijd. Van die 8 kilometer ga ik inderdaad niet dood, maar ik heb geen zin om als een verzopen kat de collegezaal binnen te moeten komen en dan moet ik dus inderdaad de bus nemen a 4 strippen.
Ik reis nu al illegaal met een roze strippenkaart als ik met de bus moet (vrienden van het station halen etc.) omdat er maar 3 keer zo'n ritje op een strippenkaart past.
ik was gewoon nog een beetje pissed op die andere persoon die zeurde over het niet mogen zeuren over OV en dat heb ik op jou afgereageeerd en had ik niet mogen doen, sorry
Oud 26-08-2004, 15:14
dwight88
dwight88 is offline
ik heb net mn week-ov opgehaald, en hij is maar tot en met december geldig. klopt dat ?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:16
Verwijderd
Ja, daarna moet je een nieuwe ophalen die dan van januari tot december geldig is.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb van de week gehoord dat iemand zei dat als je nog geen 18 bent je je ov dan ook zelf kunt betalen en dan later geld daarvan terug kunt vragen?

(Het is maar iets dat ik gehoord heb he..)
Oud 26-08-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-08-2004 @ 17:25 :
Ik heb van de week gehoord dat iemand zei dat als je nog geen 18 bent je je ov dan ook zelf kunt betalen en dan later geld daarvan terug kunt vragen?

Je kan hem wel zelf betalen, maar dat je er geld voor terug krijgt.. nee, dat lijkt me stug.
Daarnaast; zelf betalen kan je dus wel doen, maar een traject-kaart voor een maand is goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-08-2004 @ 17:25 :

Je krijgt gewoon een OV hoor, als je naar het HBO of de uni gaat tenminste. Wat je daarvoor doet, nee, dat betalen ze niet. Je hebt er geen recht op en krijg je dus ook geen geld terug.
Oud 26-08-2004, 18:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-08-2004 @ 18:51 :
Je krijgt gewoon een OV hoor, als je naar het HBO of de uni gaat tenminste. Wat je daarvoor doet, nee, dat betalen ze niet. Je hebt er geen recht op en krijg je dus ook geen geld terug.
Ik ken anders iemand die (nu zo'n 6 jaar geleden) in zijn eerste jaar geen ov kreeg omdat ie 17 was (en hij deed een hbo-opleiding).

Of deze regel moet inmiddels alweer veranderd zijn...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-08-2004 @ 18:51 :
Maar dus wel pas in oktober? Ok.
Oud 26-08-2004, 21:34
Vice
Vice is offline
Ik heb zelf 2 jaar lang zonder OV-kaart van Leiden naar Utrecht en weer terug moeten reizen. Zo'n ramp is het nou ook weer niet. Het is alleen behoorlijk duur zonder OV-kaart.
Oud 26-08-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 26-08-2004 @ 16:16 :
Ja, daarna moet je een nieuwe ophalen die dan van januari tot december geldig is.
ik vroeg het me ook al af

handig, omdat ik van plan ben om in januari ofzo op kamers te gaan
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-08-2004 @ 19:02 :
Ik ken anders iemand die (nu zo'n 6 jaar geleden) in zijn eerste jaar geen ov kreeg omdat ie 17 was (en hij deed een hbo-opleiding).

Of deze regel moet inmiddels alweer veranderd zijn...
dan zal dat idd veranderd zijn, want je krijgt nu wél OV alleen dan dus per 1 oktober.
Oud 27-08-2004, 07:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-08-2004 @ 19:18 :
Maar dus wel pas in oktober? Ok.
Jup..
Oud 28-08-2004, 10:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
$omeone schreef op 24-08-2004 @ 00:40 :
ik blijf het een idiote regeling vinden.. het schooljaar start 1 september (eigenlijk al in augustus met introductieweken etc erbij), waarom krijg je die klote-ov dan pas 1 oktober. Elke dag heen en weer reizen kost echt klauwen met geld voor een hoop studenten.

Dat geld kan je dus terugvragen
Oud 28-08-2004, 10:48
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-08-2004 @ 21:10 :
Als je niet voor 1 juli 18 bent geworden, krijg je vanaf 1 oktober (= het laatste kwartaal van het jaar) je OV-kaart.

wat als je nou op 1 juli 18 word.. ( zoals ik )
Oud 28-08-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
freakyfire schreef op 28-08-2004 @ 11:48 :
wat als je nou op 1 juli 18 word.. ( zoals ik )
Dan word je net in het nieuwe kwartaal 18 en dus krijg je je OV-kaart pas op 1 oktober, in het nieuwe kwartaal.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:51
DZHAW
DZHAW is offline
Zonder een nieuw topic te openen ff een andere vraag: Kan je met je OV van sept t/m dec morgen en overmogen (30, 31 aug) ook gratis reizen. Wordt daar moeilijk over gedaan?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:05
sas
sas is offline
Ja daar wordt erg moeilijk over gedaan. Als ze je controleren, moet je alsnog gewoon een kaartje kopen. Omdat er duidelijk op staat dat ie pas vanaf september geldig is.
Mijn buurman is conducteur en ik heb het gevraagd aan hem.
Oud 30-08-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
DZHAW schreef op 29-08-2004 @ 20:51 :
Zonder een nieuw topic te openen ff een andere vraag: Kan je met je OV van sept t/m dec morgen en overmogen (30, 31 aug) ook gratis reizen. Wordt daar moeilijk over gedaan?
Buschauffeurs kijken er vaak niet echt naar, maar als er een controleur instapt, heb je een probleem. In de trein letten sommige conducteurs heel goed op..
Ik zou het er niet op gokken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:28
wup
wup is offline
Het enige aan die ov waar ik niet tevreden mee ben is de foto
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
wup schreef op 30-08-2004 @ 14:28 :
Het enige aan die ov waar ik niet tevreden mee ben is de foto
In december kan je er een nieuwe op laten zetten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:12
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-08-2004 @ 23:36 :
dan zal dat idd veranderd zijn, want je krijgt nu wél OV alleen dan dus per 1 oktober.
inderdaad dat dat veranderd is...
ik word volgende week dinsdag 17 en krijg ook per 1 oktober me ov (en zit op HBO)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:13
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Tsu schreef op 28-08-2004 @ 11:01 :
Ja dat hoorde ik ook, maar waar kan je dat doen dan?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 28-08-2004 @ 11:01 :
Hoe kom je daar nu weer bij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten