Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Lerares was zeer onder de indruk.. k had n 8
|
heej lau,
echt goed werkstuk! heb het nu pas voor de eerste keer gelezen. K heb em al wel vaker gezien, hier, en ook wel es geopend, maar durfde niet verder te lezen ofzo... K denk dak bang was voor de confrontatie met de info ofzo (weet ut zelf eigenlijk ook niet) maar heb em nu uiteindelijk toch gelezen Een 8 ![]()
||
Citaat:
|
ja vaak zat aan ged8 als alles weer is tegen zat enzow..
wel is bijna gedaan mar kweenie of ik t durf als puntje bij paaltje komt... nu denk ik er nie meer aan omda ik scheit heb aan sommige dingen die mislopen (zoals school) kep n schat van n vriendin die altijd voor me klaar staat dus kga gewoon tege haar "mauwe" ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zelfmoord --> zelfmoord anterx | 58 | 15-03-2007 15:36 | |
Psychologie |
jongeren en zelfmoord Verwijderd | 49 | 07-02-2004 21:22 | |
De Kantine |
Jongen Schiet Conrector door zijn hoofd!!! Verwijderd | 50 | 13-01-2004 22:55 | |
De Kantine |
Stelling: `Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord` Internationalist | 17 | 31-07-2002 21:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslims zweedsmeisje | 136 | 14-05-2002 16:17 | |
Psychologie |
Zelfmoord? Potter | 55 | 03-03-2002 19:30 |