| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

da's geen zelfmoordpoging dat is gewoon een (dom) spelletje dat bijna verkeerd afliep, maar gelukkig goed is afgelopen  

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lerares was zeer onder de indruk.. k had n 8 

Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

heej lau, 

echt goed werkstuk! heb het nu pas voor de eerste keer gelezen. K heb em al wel vaker gezien, hier, en ook wel es geopend, maar durfde niet verder te lezen ofzo... K denk dak bang was voor de confrontatie met de info ofzo (weet ut zelf eigenlijk ook niet) maar heb em nu uiteindelijk toch gelezen Een 8    maar t was ook echt een goed werkstuk!

ik heb mezelf beloofd geen smilies meer te gebruiken... Je kan er alleen maar verkeerde indrukken van krijgen 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen" 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

ja vaak zat aan ged8 als alles weer is tegen zat enzow.. 

wel is bijna gedaan mar kweenie of ik t durf als puntje bij paaltje komt... nu denk ik er nie meer aan omda ik scheit heb aan sommige dingen die mislopen (zoals school) kep n schat van n vriendin die altijd voor me klaar staat dus kga gewoon tege haar "mauwe"  

Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!! 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie | 

zelfmoord --> zelfmoord anterx  | 58 | 15-03-2007 16:36 | |
| Psychologie | 

jongeren en zelfmoord Verwijderd  | 49 | 07-02-2004 22:22 | |
| De Kantine | 

Jongen Schiet Conrector door zijn hoofd!!! Verwijderd  | 50 | 13-01-2004 23:55 | |
| De Kantine | 

Stelling: `Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord` Internationalist  | 17 | 31-07-2002 22:01 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 

moslims zweedsmeisje  | 136 | 14-05-2002 17:17 | |
| Psychologie | 

Zelfmoord? Potter  | 55 | 03-03-2002 20:30 | |