Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik denk dat ik nog wat kleine wijzigingen ga aanbrengen zometeen... Dat lonken klopt inderdaad niet helemaal ![]() En over 't einde.. ja, dat vond ik moeilijk, die laatste zin. Daar bedenk ik nog wel iets op, hoop ik ![]() Ja, ik heb nog wel meer gedichten hier gepost ![]() Ikke_1: Dank je ![]() ![]()
|
Vlugge bewegingen,
maar liefdevol elkaar begerend. Onder lakens, op ’n matras transpirerend. Ze kijken, verdrinken in de ogen van elkaar. Een hittegolf, zo drukkend heet bij hem, bij haar. Verstrengeld, versmolten Ja, dit voor altijd! Pak mijn hand, laat me niet gaan Gelukzaligheid. Maar toen was ‘t moment plotseling weg, evenals zijn lichaam. En met slechts ’n herinnering lag zij onder lakens in haar eentje, eenzaam. Is dit einde beter? ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 14:31. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind je verbeteringen wel verbeteringen. Alleen je eind moet je ook nog verbeteren, haha. Want dat vond ik inderdaad ook niet zo mooi, het loopt niet op een of andere manier.
Verder vind ik je gedicht wel mooi, het spreekt echt, al denk ik dat t vooral voor jouzelf veel waarde heeft. Maar dat is positief ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Lente zon en Witte lakens. [Kort gedichtje] Doodle! | 8 | 17-04-2006 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
drie kippen, drie laarzen en schone lakens Daaaan | 8 | 10-07-2005 12:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Muggenbulten....en gestoken worden... Lindatje | 23 | 10-10-2003 08:56 | |
Psychologie |
Met welk gevoel ben jij deze morgen opgestaan? BELLEKE | 145 | 22-06-2003 15:51 | |
Seksualiteit |
pobleem: ik wil mijn meisje beffen. Wolfpac101 | 72 | 11-11-2002 19:46 |