Advertentie | |
|
![]() |
||
Goeie gitaar op zich. De elementen zijn alleen nogal modderig en vooral ondefinieerd. Ik heb zelf twee Gibson-elementen in m'n Epi LP gezet...een enorme verbetering. Hoewel puristen zullen claimen van niet, je komt ermee toch echt behoorlijk in de buurt van een Gibson.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb een tijdje een Epi LP gehad, leuk ding voor het geld. Tip: shop eens in Duitsland, die hebben die dingen soms in de aanbieding, heb je em voor weinig! www.musicstore.de www.thomann.de www.musik-produktiv.de
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben enorm tevreden met mijn LTD viper-301, een soort demonische SG. Maar dat ding is dan weer alleen geschikt voor metal...en aangezien je je stijl nog niet weet. Jammer dat de goedkopere PRS-singlecuts van de markt zijn gehaald door führer Gibson (omdat ze te sterk op Les pauls leken), die waren zowat de gulden middenweg. Veelzijdig, enorm speelbaar en een normaal gewicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik kan het me opzich wel voorstellen, als ik er staand 3nummers achterelkaar mee speel krijg ik een pijn aan mn schouder ![]() ![]()
||
Citaat:
maar dat is ook een leuk gitaartje(prs santana), ik denk dat je het over de SE hebt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mag ik in dit geval ook even de Dean EVO series in het topic gooien?
![]() Zijn niet helemaal Les Paul maar hebben wel de volgende specs die beginnen rond de 200 euro en ergens oplopen tot de 500 euro afhankelijk van welke serie je neemt ![]() EVO X (199 euro bij Feedback) Basswood Body 24-3/4" Scale & 1-11/16" Nut Die Cast Tuners Chrome Hardware 2 Humbucker Pickups Tune ![]() Bolt-on Construction Maple Neck Rosewood Fingerboard Dot Inlays 22 Frets EVO Special Select (469 euro bij Feedback) Arched Maple Top Mahogany Body 3 Star Arched Figured Maple Top 24-5/8" Scale & 1-5/8" Nut Grover Tuners Nickel Hardware Zebra Pickups Tune ![]() Set Mahogany Neck Wood Binding Rosewood Fingerboard MOP Hourglass Inlays 22 Frets (en nog wat tussenliggende types dus) Edit: Zet de specs van de Special Select maar eens langs die van een Gibson Les Paul en oordeel zelf ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (en inderdaad, als je op de zaterdag binnen komt wandelen terwijl het stervensdruk is dan is de service kut. Maar laatst een keer doordeweeks kreeg ik een bas in mijn handen en die speelde gewoon kut. Gevraagd of ze hem af konden stellen. Heeft de gozer achter de balie gelijk staan doen (en dat terwijl ik alleen even wilde testen en niet eens kwam om te kopen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |