Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() [SAMICK STRATO] De body van mijn gitaar is alleen zwart, maar daar kon ik zo snel geen pic van vinden. ![]() [LANEY HARDCORE MAX HCM10] sorry dat ie zo groot is, 10 watt versterkertje ![]() Verder nog te vinden in mijn kamertje: een akoestische gitaar maar die is verder niet interessant en heel oud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en heej jij blijft toch de gitaarmeester hoor ![]() |
![]() |
|
drums is een Tama swingstar, "instapklasse". degelijk ding, en met goede vellen klinkt het vrij aardig. Ben van plan om em nog een tijdje te houden totdat ik geld genoeg heb voor een starclassic, maar ik ga eers mn bekken collectie compleet maken
overige hardware: wat standaarden van pearl, multiklemmen van tama, en iron cobra hihat standaard / twin pedaal (flexi glide) Bekkens: Zildjian: Avedis 14" New Beat HiHats Avedis 20" Ping Ride K 8" Splash K 10" Splash K 12" Splash Oriental 18" China Trash Paiste: 502 16" PowerCrash 502 18" Crash de crashes worden zo snel mogelijk vervangen door twee A Customs. Voor de rest...van de kerst komt er een Evans EQ3 set op, en nieuwe vellen (evans G2 boven, evans G1 onder), en een nieuw snare vel, waarschijnlijk weer een Evans Genera HD Dry evans rules. Remo heeft een lamme kwaliteits controle, en bij Evans heb je tenminste altijd kwaliteit. verder verslijt ik ongeveer een paar Vic Firth SD2 stokken per 2 maanden.
|
ik heb een mooie simpele fender squier strat
![]() voor de (schaarse) mensen die niet weten hoe zoiets eruit ziet: (ik kon even geen squier vinde, dan maar gewoon een fender) ![]() en ik heb er een vrij simpele versterker bij fender automatic geloof ik en dan nog een acoustische gitaar van een vaag merk EN DIT IS WAT IK WIL: ![]() ![]() John Myung signature model RBX 6 snarige bas die gibson staat egt al jaren op me verlanglijstje voor sinterklaas maar ik krijg em maar niet net zoals die star destroyer schaal 1:1 die heb ik ook nooit gekregen ![]()
|
Ik heb een Pearl ELX, in de maten 10', 12', 14' toms, en een 22'' bassdrum
Chad smith signature snaredrum Bekkens : Zildjian new beat hi hat 15'' zildjian avedis thin crash 14'' zildjian a custom crash 17'' zildjian z custom crash 9'' ufip classic splash 10'' sabian sonic splash 8'' paiste 2002 bell 20'' paiste alpha dry ride 20'' zildjian china boy pearl eliminator twin pedal verder alle stands e.d van pearl
|
Epiphone Les Paul Studio
![]() M'n versterker is het vermelden niet waard. In de planning staan; Boss MT-2, en een goeie versterker. Een Peavey 5150 gaat waarschijnlijk niet lukken, nooit genoeg geld voor. Ik twijfel ook wel of die wel het geluid heeft wat ik zoek. Andere opties zijn Engl en Hughes&Kettner. Ik heb een ernstig geld-tekort.
|
![]() ![]() ![]() ![]() van boven naar benee Ibanez SR300DX Ibanez SoundWave 25 Bass Amp (k*t als ie harder als 3 moet) Boss MT-2 Metal Zone Distortion Pedal Jim Dunlop Crybaby Bass Wah Daar "doe" ik het mee ![]() De Wah Wah heb ik als laatste gekocht. In de planning: ![]() Boss CEB 3 Bass Chorus Pedaal Wat ik nog echt wil hebben: ![]() Fender American Jazz Bass... Zwijmel... ![]() Ernie Ball Musicman Stingray... Wie wil die nou niet??? ![]() Bovenop: ![]() of ![]() Dit een beetje om het idee te geven, gewoon een head + amp. Ik kan geen keuze maken tussen Trace Elliot of Hartke. Ik heb op beide gespeeld en klinkt beide top!.
Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 17:47. |
![]() |
|
![]() Behringer MX2642A - 26 kanaals mixer, gekozen omdat hij voor het geld dat je betaald niet duur is. De kwaliteit mag dan niet zo zijn als van een Mackie of Spirit, maar je krijgt wel 6 aux sends, 26 kanalen en 4 bussen voor pakweg € 450,-. ![]() Boven Roland XP 30 - Gekozen omdat het een fijn 'licht' klavier is en veel klanken heeft voor diverse doeleiden. Zit ook standaard een orchestra expansie in voor mooie en realistische strijkers e.d. Onder Roland RD 150 - Digitale piano, gekozen omdat ik graag piano speel maar geen echte piano wil hebben. Daarnaast heeft hij een MIDI aansluiting en is hij perfect als master klavier. ![]() Access Virus C - Tsja lijkt me duidelijk. Dé synth voor vette strijkers, pads en effecten. Die kan haast niet aan je verzameling missen (tenzij je een Nova hebt maar allebei is natuurlijk hog beter ![]() ![]() Links / rechts Behringer Truth Monitor speakers - Wederom gekozen omdat ze voor het geld dat je betaald voor een set fantastische kwaliteit hebt. Tzt zal ik ze wel vervangen door Mackie of Alesis maar voorlopig is dit absoluut genoeg. Tegen die tijd moet ik ook gaan denken aan een bep. vormgeving van mijn kamer dus dan doe ik alles wel in 1 keer goed. Kastje links Midiman 4x4 - Superstabiele MIDI interface met 4 in 4 out. Weinig over te zeggen, werkt gewoon ![]() Kastje rechts Terratec EWS88MT - Tsja, wederom een topkaart voor het geld. 8 in 8 out, MIDI in / out en digitaal coaxiaal, met ASIO 2 drivers met een latency van 3ms. ![]() Voor / achter 2 x Technics SL 1200MKII - Nog steeds de industry standard qua draaitafels. Beide uitgerust met Ortofon Concorde Pro naalden, tsja, gewoon perfect voor het mixen van house. Midden Vestax PCV 275 - Oerdegelijke clubmixer. Als je 'langzaam' mixt is dit een superding. Niet geslikt voor hevig techno slicen (vrij slome faders) maar wel voor het relaxt mixen van progressive. Daarnaast panning op ieder kanaal en op de master, en individuele send / returns per kanaal. 3 Kanaals mixer met 12 inputs trouwens (!). Achterin Sony MDRV 700DJ - Een van de betere hoofdtelefoons op DJ gebied. Geeft het laag en midden goed weer en sluit PERFECT af. Vooral dat laatste is erg fijn. Daarnaast kan die ook nog is knoertes hard ![]() ![]() Links Native Instruments Battery - DE drumsampler voor een VST omgeving. Gebruik hem in al mn producties en het werkt echt fantastisch. Je kunt er ook meerdere tergelijkertijd openen en alle kanalen routen naar VST effecten. Rechts Cubase VST 5.1 - Hier ben ik mee 'opgegroeid' en er nooit vanaf geweken. Ik zal dan ook altijd Cubase als sequencer blijven gebruiken ![]() En wat ik eind deze maand aanschaf is : ![]() Pioneer CDJ 800 - De 'kleine' broer van de industry standaard CDJ 1000 DJ CD speler. Moet het missen op de memory card en het wave display, maar dat is mij die 300 euro verschil wel waard (deze gaat voor € 899,- over de toonbank en de CDJ 1000 is me wat dat betreft net wat te duur). Eind wat ik daarna wil aanschaffen is: ![]() TC Electronic Triple C - Super 3 bands compressor / limiter. Eigenlijk onmisbaar voor het goed afmixen en masteren. En aangezien ik van mening ben dat hardware beter klinkt dat software ( ![]() Tyfus wat een lang verhaal geworden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het vreemde verhalen topic! Issun | 4 | 01-07-2010 23:21 | |
Muziek |
de "welke sax heb jij" topic b-z | 22 | 30-11-2004 20:43 | |
Muziek |
Het post-je-instrument-topic Verwijderd | 158 | 17-01-2004 13:27 | |
Muziek |