Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik hou niet echt een dagboek bij...
Vroeger wel tot aan de dag dat ik naar de middelbare school ging... Maar toen halverwege de brugklas heb ik er weer eentje gekocht... en (niet dat er wat zinnigs in staat) daar schreef ik dan in... Het afgelopen schooljaar, heb ik er vaag eentje bijgehouden... (die, vond ik zelf, dit keer wel degelijk ergens over ging...) Maar meestal heb ik ook een soort dagboek in mijn hoofd... Of ik schrijf het op in de vorm van gedichten.. xxx ps. ik schrijf denk ik iedere week wel wat... (zinnigs)
|
Verwijderd
|
jups ik hou ook een dagboek bij. niet alke dag hoor, soms weer een tijdje veel en dan weer een tijdje bijna nix enzow, hangt echt van mun buien af. maar, eentijdje geleden kwam ut me allemaal niet meer zow goed uit want toen hadden mun ouders ut gelezen enzow, das minders. nu heb ik er een met slot, maar ik heb net ontdekt dat je um zonder slot ook open krijgt ...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo van: Ik voel me klote. Waarom? Omdat ik ruzie met 'n vriendin heb. Waarom? Omdat ze me negeerde En dan steeds verder uitbreiden.. dat werkt bij mij wel goed... Maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden dan natürlich..
|
Leuk om te lezen dat er eigenijk best wel veel mensen zijn die in een dagboek schrijven. Het is wel zo, dat had ik nog niet eerder gezegd, maar hij schrijft dus ook in een dagboek, ook naar mij! Dus maar ja... Ik weet het nog niet maar ik zal wel zien. Iemand ooit de gedachte gehad om het ook echt uit te brengen ofzo? In een of ander boek ofzo? Nou ja, Kiss Swissie
|
Het zijn dus voornamelijk vrouwen/meiden (ehm Fleet Admiral is hier de enige man
![]() Ik schrijf ook wel (maar ook niet iedere dag, heb ik echt geen tijd voor/zin in), meestal veel onzin en leuke dingen naar geen persoon toe. Heel soms minder leuke dingen, die zijn dan aan mezelf gericht. Al schrijf ik liever verhalen en gedichten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik schrijf niet in een dagboek, maar als ik dingen meemaak die ik wel oke vind dan schrijf ik het in een wordbestand met datum erbij, In de vorm:? Ik geef jullie een voorbeeld:
Gisteren samen met Mark en Pieter wezen zuipen bij de...... We hadden ff wat tijd over voor schooltje, Er kwamen een paar bavianen aan die ruzie wilden maar wij deden niet mee........... bla bla bla..... zoiets. Er kan een boek gemaakt worden van de verhalen die ik opgeschreven heb, mijn leven......fucking hell. ![]()
|
![]() |
ik heb al een stuk of 4 dagboeken vol geschreven.Niet dat m'n leven zo interessant is...ik schrijf gewoon naar niemand!schrijf gewoon op wat me te binnen schiet...soms als ik ' s nachts wakker lig denk ik wel eens "wat een kutleven".Dan doe ik meteen het licht aan,pak m'n dagboek schrijf de tijd op,en dan gewoon een gedachte die ik dan heb......het is ook meer een gedachtenboek.
Ik ben niet echt heel bang dat m'n ouders het lezen,maar als ze dat wel doen dan ....... ![]() Ik denk niet dat ik m'n dagboek ooit aan iemand kan laten lezen,in iedergeval niet alles...kleine stukjes misschien ook heb ik online een dagboek,maar daar schrijf ik niet fijn in....iedereen leest het dus kan ik niks toevertrouwen.
|
Ik ben al een stuk of 5 keer in een dagboek begonnen, maar ik heb het nooit langer dan 2 dagen volgehouden. En ik maak trouwens toch nooit iets belangrijks mee. En dan weet ik niet waarover ik moet schrijven. Echt heel erg.
|
![]() |
|
ik schrijf niet echt een dagboek
ik schrijf gedichten het is als een dagboek van men gevoelens het enigste nadeel is dat ik alleen schrijf (zelfs alleen maar kan schrijven) als ik down ben dus eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde, maar ik heb wel men visie op de wereld zien veranderen daar niet van |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ook een hele doos vol allemaal troep/schriften/dagboeken. wil het allemaal bewaren. lijkt me ook zeker leuk voor later. het is ook wel echt persoonlijk. niemand mag het lezen. ben bang dat als ik dood ga mensen er in gaan lezen, hoe denk jij daarover?
||
Citaat:
Eva (die eigelijk iemand zou moeten vinden waarmee ze echt kan praten, pfrt fat chance ![]()
|
Verwijderd
|
ik hou al jaren een dagboek bij, sinds mn 9e of zow. eerst was het heel oppervlakkig, ik durfde nog niet echt alles op te schrijven enzow, ik maakte er meer een verhaaltje van zeg maar.
nu is het wel wat uitgebreider geworden.. tis niet echt aan 1 persoon geschreven of zow.. meer vanalles.. soms aan mezelf, soms aan andere mensen, soms aan niemand, soms verhalen, soms gedichten.. vanalles. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Dagboek Van Anne Frank blijkt literair bedrog. Folkmann | 24 | 17-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Psychologie |
Het Grote Dagboeken Topic Miracle | 60 | 19-06-2004 18:07 | |
De Kantine |
dagboeken en andere privacygevoelige zaken stout! | 21 | 19-11-2002 20:15 | |
De Kantine |
Dagboek vol seksuele ervaringen Utrechtse studentes online. kHebTrekInWatLekkers | 68 | 18-11-2002 16:09 | |
Psychologie |
In een dagboek schrijven... wat voor nut/doel heeft 't voor jou? Signy | 60 | 29-10-2002 19:32 |