Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja zeik maar even over spelfoutjes plz ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja natregenen is een inspiratiebron ![]() Ik weet zelf nog niet of ik die herhalingen er in wil houden of niet, het was met opzet gedaan maar ik ben er niet echt tevreden mee. Bedankt voor je reactie ![]()
|
Mooie tekst! Je geeft goede beschrijvingen en gebruikt mooie zinnen!
Ik vind de voorlaatste alinea wel wat minder, die gaat er een beetje 'over'. De laaste alinea vind ik de mooiste, je drukt er heel goed je gevoelens in uit! ![]()
|
Verwijderd
|
Vooral het begin is bijzonder mooi geschreven. Niet zozeer vanwege je taalgebruik, maar meer door de beelden die je tegenover elkaar zet. Later zwakt het af in een soort herhalend gemompel. Je leesteken gebruik stoort erg, wat de leesbaarheid niet ten goede komt. Dat is jammer, want je uit het eerste gedeelte blijkt dat je met kop en schouders boven het gemiddelde uitsteekt.
Ik zou dit stuk overigens in de tt een stuk pakkender vinden. Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 22:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf ook nagedacht over de tijd waarin ik het zou moeten schrijven, maar voor mijn gevoel klopte het zo beter.
|
de herhalingen maken het wat 'goedkoop' naar mijn mening.
Ik vind het zo af en toe wat te gemaakt, alhoewel ik het me zo af en toe ook compleet voor kan stellen en ik je tekst wel oke vind. Ik denk dat alluman gelijk heeft wanneer hij zegt dat de tegenwoordige tijd pakkender zou zijn! Charlotte
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dagen waarop de zon schijnt. Mooneh | 4 | 29-03-2006 16:50 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 3 | 25-11-2004 20:29 | |
Verhalen & Gedichten |