Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ook in je apparaatbeheer je tvkaart selecteren en dan in het snelmenu "installatie ongedaan maken" kiezen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na het ongedaan maken van de installatie gebeurt er indien... ik de driver opnieuw wil instaleren en de pc niet eerst opnieuw opstart: dan zegt windows dat de drivers al geinstalleerd zijn. Ik windows eerst opnieuw opstart: dan herkent windows automatisch dat er een ongeinstaleerde kaart in mijn pc zit en instaleert windows deze automatisch door middel van het gebruiken van de oude drivergegevens. |
![]() |
|||
Citaat:
Het is dus niet handig om dat allemaal te verwijderen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk niet dat het probleem aan windows ligt... (ik heb vandaag geen zin om over microsoft te klagen, maar juist over Pinnacle) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Hijackthis Log file & probleem beschrijving Afwezig | 9 | 01-12-2009 09:13 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Mijn computer showt mankementen: DakDuif_oud | 8 | 22-11-2006 11:10 | |
Software & Hardware |
[DVD-drive] problemen met het lezen van een CD of DVD McMotion | 13 | 01-06-2005 20:14 | |
Software & Hardware |
wat vinden jullie van windows xp mastermaster | 19 | 15-02-2002 00:07 |