Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 21:39
Eend
Eend is offline
Nou, ik had net dus trainervergadering bij mijn sportclub en het verliep allemaal nogal serieus totdat ik naast mijn stoel ging zitten.
Op het moment zelf moest ik nogal lachen, maar daarna leek het alsof ik een klap op mijn hoofd gehad had. Ook ben ik nog steeds een beetje duizelig en zo.

Ik ben niet zo'n miepert qua pijntjes en zo, maar dit is echt een vaag gevoel. Ik bedoel, ik kwam op mijn kont neer en heb gewoon heel erg last van mijn hoofd. Kan dit kwaad?
Oud 29-09-2004, 21:40
Sprinkle
Sprinkle is offline
Je kan op je stuitje zijn gevallen, daarvan kan je wel last van je hoofd krijgen.
Oud 29-09-2004, 21:42
Eend
Eend is offline
Hmm...ik zal morgen wel voelen waar het zit denk ik

Waarom heb ik dit soort acties nou altijd
Oud 29-09-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Sprinkle schreef op 29-09-2004 @ 22:40 :
Je kan op je stuitje zijn gevallen, daarvan kan je wel last van je hoofd krijgen.
dat denk ik ook..
ik heb er zelf ook wel eens last van gehad en dat was na een week wel weggetrokken maar het is toch shit
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:57
Eend
Eend is offline
Ik voel me echt dom gewoon. Ik begin ook een beetje misselijk te worden, dus ga lekker mijn bed inkruipen.
Oud 29-09-2004, 22:05
MightyDuck
MightyDuck is offline
Hehe idd op stuitje geschoten, ruggemerg loopt door tot in de hersenen dus idd, lichaam valt omlaag dus hersenen ook, stuitje krijgt klap en stoot als het ware tegen je hersenen.
Oud 30-09-2004, 08:56
Eend
Eend is offline
Hmm... Die stoelen op school zitten ook niet zo lekker meer

Het zal dan idd mijn stuitje zijn geweest. Ach, het is ook wel een grappige actie
Oud 30-09-2004, 12:30
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 29-09-2004 @ 23:05 :
Hehe idd op stuitje geschoten, ruggemerg loopt door tot in de hersenen dus idd, lichaam valt omlaag dus hersenen ook, stuitje krijgt klap en stoot als het ware tegen je hersenen.
Je hersenen vallen niet omlaag, want die jongens worden tegen gehouden door hersenvliezen. Bovendien kan het ruggenmerg die stoot die je stuitje heeft gehad niet doorgeven aan je hersenen, want het is gewoon een soort van vloeistof in een vlies (niet het goede materiaal om een schok door te geven, bedoel ik dus eigenlijk). Het kan wél dat je stuitje de schok aan je wervels heeft doorgegeven en dat dit een beetje doorgedreund is naar boven. Vandaar die hoofdpijn. Het zal nog wel ff pijn doen om op je kont te zitten, maar dat trekt allemaal vanzelf weg. Iets ernstigs zul je er in ieder geval niet aan overhouden.
Oud 30-09-2004, 15:26
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Lynn schreef op 30-09-2004 @ 13:30 :
Je hersenen vallen niet omlaag, want die jongens worden tegen gehouden door hersenvliezen. Bovendien kan het ruggenmerg die stoot die je stuitje heeft gehad niet doorgeven aan je hersenen, want het is gewoon een soort van vloeistof in een vlies (niet het goede materiaal om een schok door te geven, bedoel ik dus eigenlijk). Het kan wél dat je stuitje de schok aan je wervels heeft doorgegeven en dat dit een beetje doorgedreund is naar boven. Vandaar die hoofdpijn. Het zal nog wel ff pijn doen om op je kont te zitten, maar dat trekt allemaal vanzelf weg. Iets ernstigs zul je er in ieder geval niet aan overhouden.
Daarom stond er ook "als het ware"

Komt op hetzelfde neer, lichaam valt omlaag en word met schok tot stilstand gebracht, die schokgolf dreunt door tot het hoogste punt, in je kop dus.

Als het nou helemaal waar was geweest wat ik zei... zou je met zo'n ongeluk je hersenen aan je ruggemerg kunnen spietsen...
Oud 30-09-2004, 15:41
Flip!
Flip! is offline
soort schokgolf door je ruggengraat heen lijkt me..

zo vertelde ons mam ook eens iets (of zij had dat meegemaakt, of iemand anders) ; ze had pijn in haar teen ofzo. de dokter drukte in haar zij en toen voelde ze niets meer bij haar teen.
Oud 02-10-2004, 10:43
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 30-09-2004 @ 16:26 :

Als het nou helemaal waar was geweest wat ik zei... zou je met zo'n ongeluk je hersenen aan je ruggemerg kunnen spietsen...
Daarom even mijn reply, zodat TS niet zou denken dat haar hersenen nou echt gespiest in haar schedel ronddrijven.
Oud 03-10-2004, 12:46
Eend
Eend is offline
Citaat:
Lynn schreef op 02-10-2004 @ 11:43 :
Daarom even mijn reply, zodat TS niet zou denken dat haar hersenen nou echt gespiest in haar schedel ronddrijven.
Pfoeiiii ik was al bang

Regels voor berichten