Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben wat laat met een reactie, maar ach...
Ik moet vertellen dat ik me er voor een heel groot stuk in herken. Het niet meer durven spreken heeft zich bij mij gemanifesteerd en maakte van mij vaak (geluk: niet altijd) een stomme, gelukkig nog niet dove. Ik heb het over de liefde, en daarbuiten. Ik dacht dat ik niets meer te vertellen had, dat maar iemand kon interesseren. Dat denk ik nog vaak, en daartegen vecht ik elke dag. Lees maar eens mijn 'Ijsklomp' en dan zal je zien hoe ver het al is kunnen komen... en hoe hard ik er tegen vecht. Ik wil spreken, maar wie is geïnteresseerd? Daarom begon ik te schrijven, om te vertellen wat er in mijn hoofd speelt. Zo werd schrijven de manier waarop ik mij blootstel, de manier waarop ik ook vriendschap win en verlies, waarin je stukken fantasie en werkelijkheid vind, maar allemaal stukken van mij. En dat doe jij blijkbaar ook, veel bewondering scheppend zoals bij mij, jouw trouwe fan. En die nu weer moet zeggen dat het inderdaad een mooi gedicht is, dat vooral uitblinkt door de boodschap, minder het beeld. Maar je vertelde eerder al dat dat het gevolg is van de persoonlijke laag die hierin zit, en daarmee hou ik dan ook rekening. Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |