Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 12:38
Koektrommel
Koektrommel is offline
Hm, heb sinds kort een nieuw probleem.. Kom veelste snel klaar.. Heb daar vroeger nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen bij m'n vorige vriendin een keertje erg snel klaargekomen, en sindsdien gebeurt het de hele tijd..
Hou het nooit meer langer dan 5minuten vol, dat is tog geen tijd meer?
iemand enig id of tip hoe ik het uit kan stellen?

Ik kan wel gewoon meteen weer doorgaan na het klaarkomen, dus de sex zelf kan nog net zo lang duren, maar het geeft tog wel troep, en daar zit je ook niet altijd op te w88..
Ik denk dat het de 'schuld' is van die ene keer, want sindsdien maak ik me er iedere x dat ik sex oid heb druk om van 'oh shit, ik zal tog niet weer zo snel komen he?' en hup, dan kom ik.. Weet zelf ook wel dat ik er dus eigenlijk gewoon niet aan moet denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:16
Verwijderd
gewoon niet nadenken...

vraag het anders aan kruimel! Kruimel en Koektrommel... wat een duo?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 01-09-2004 @ 14:16 :
gewoon niet nadenken...

Gaan met die banaan

Nee, meestal in het voorspel kom ik wel eens klaar dmv trekken en gepijpt worden, maar mijn dinges is in no-time back en de 2e keer klaarkomen duurt bij mij echt lang.... soms 20 min..... soms 10 soms 30
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 01-09-2004 @ 14:23 :
Gaan met die banaan

Nee, meestal in het voorspel kom ik wel eens klaar dmv trekken en gepijpt worden, maar mijn dinges is in no-time back en de 2e keer klaarkomen duurt bij mij echt lang.... soms 20 min..... soms 10 soms 30

Nou prima toch? 5 minuten was te kort, dan niet gaan zeuren at het in 1 keer te lang duurt Wees blij dat het je nog lukt.
Oud 01-09-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-09-2004 @ 14:37 :
Nou prima toch? 5 minuten was te kort, dan niet gaan zeuren at het in 1 keer te lang duurt Wees blij dat het je nog lukt.

Moah, het lukt me ook wel gewoon in 1 keer maar dan loop ik wel het risico om opeens snel te komen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:00
Mara
Mara is offline
Ik zag laatst dat 't helpt als je je bekkenbodemspieren traint.
Voor vrouwen kan 't zorgen voor een meervoudig orgasme, voor een man is 't handig omdat hij meer controle heeft over zijn ejaculatie.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:18
HBlast
HBlast is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 01-09-2004 @ 14:16 :
gewoon niet nadenken...

Doh... pwned XD
Oud 01-09-2004, 19:41
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Als het eeeeecht niet wil kun je ook nog een cockring kopen hahahha
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:56
waves
waves is offline
je hebt geloof ik ook condooms die je hoogtepunt uitstellen...
Oud 01-09-2004, 21:05
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik denk dat de beste strategie is om (zoals al is gezegd) jezelf al een keer te laten komen tijdens het voorspel en daarna als ie weer op volle sterkte is weer verder gaan.

Maar dat trucje kan je wel een paar keer herhalen. het kost wel steeds meer moeite om hem stijf te krijgen maar daarintegen kan je iedere keer weer langer "boogie-en""voordat je weer komt.

Enige vereiste is dat je een hele lieve vriendin heb die je erg graag en hard wil "helpen" iedere keer dat je gekomen ben..

Maar je het een beetje oefend kan je erg leuke en langgerekte sex hebben..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:50
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
nog een tip, niet echt leuk maar ja; gewoon denken aan vervelende dingen die je nog moet doen ofzo..
succes gegarandeerd .. wel zorgen dat je met je gezichtsuitdrukkingen nog bij de seks bent en niet bij dat andere
Oud 02-09-2004, 11:02
Verwijderd
gewoon aan frikandellen met pindakaas denken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef op 02-09-2004 @ 11:50 :
nog een tip, niet echt leuk maar ja; gewoon denken aan vervelende dingen die je nog moet doen ofzo..
succes gegarandeerd .. wel zorgen dat je met je gezichtsuitdrukkingen nog bij de seks bent en niet bij dat andere
Ik heb dit wel eens geprobeerd, gewoon klote dingen kwam gewoon snel klaar nu probeer ik met voorspel al zeker 1x te komen.. ook prima
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:47
bracelance
bracelance is offline
tussenpauzes nemen
je hoeft niet aan een stuk snel te penetreren, je kunt het ook rustiger doen
Oud 03-09-2004, 21:31
Verwijderd
Niet als een gek erop los rammen maar rustig aan doen. Kun je haar ondertussen nog vingeren ook, zij ook weer blij.
Of als je merkt dat je bijna klaarkomt, even ophouden, knuffelen/zoenen, daarna weer verder gaan(wel lastig met een condoom).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 00:52
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-09-2004 @ 20:00 :
Ik zag laatst dat 't helpt als je je bekkenbodemspieren traint.
Voor vrouwen kan 't zorgen voor een meervoudig orgasme, voor een man is 't handig omdat hij meer controle heeft over zijn ejaculatie.
more sextips for girls
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 12:02 :
gewoon aan frikandellen met pindakaas denken.
Te lekker, denk dan aan de ziekmakende dingen die je wel eens op dit forum langs ziet komen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:46
2probleemkind2
2probleemkind2 is offline
als je nou gewoon aan aan dode muizen, platgereden vogels!!!eeej tipje, als je condooms gebruikt, ik hoop het tenminste, je hebt ook condooms die de ´klaarkomst´ vertraagt!!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:54
Verwijderd
Er lijkt mij eigenlijk niets aan om seks te hebben met iemand die ondertussen aan zijn oma/frikandellen met pindakaas/platgereden muizen denkt. Hij heeft seks met míj dus dan hoort-ie aan míj te denken. Anders kan-ie toch net zo goed masturberen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-09-2004 @ 15:54 :
Anders kan-ie toch net zo goed masturberen.
Tuurlijk niet, dan moet ie zelf het werk doen, doh....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:35
Futurist
Futurist is offline
Gewoon denken: Ik hou het deze keer wel vol . En het is een feit dat mannen sneller klaarkomen dan vrouwen, dus daar hoef je je niet druk over te maken, maar... Een tip om het te voorkomen heb ik niet .
Oud 05-09-2004, 21:33
JCG
JCG is offline
Citaat:
2probleemkind2 schreef op 04-09-2004 @ 21:46 :
als je nou gewoon aan aan dode muizen, platgereden vogels!!!
geprobeerd maar toen ging het nog sneller

Oud 05-09-2004, 22:31
Blastomaniac
Blastomaniac is offline
Citaat:
Er lijkt mij eigenlijk niets aan om seks te hebben met iemand die ondertussen aan zijn oma/frikandellen met pindakaas/platgereden muizen denkt. Hij heeft seks met míj dus dan hoort-ie aan míj te denken. Anders kan-ie toch net zo goed masturberen.
ego.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:46
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
En je weet ook precies waaraan hij denkt? Hetgeen waar je wel controle over zal hebben zijn 'jouw' gedachten. Waar hij over denkt, geen idee, en als hij zegt dat hij aan jou dacht, dan is dat fijn en wil je dat graag aannemen, maar of hij dan aan jou heeft gedacht of dat alleen zei om jou blij te maken, moet je je maar niet af gaan vragen, wordt je nogal paranoia van.

Je hoopt dat hij aan jou denkt, 'gaat er van uit' is ook goed. Zolang het jouw gedachten ook maar op gang houdt, en die gedachte je opwindt is het ok.

[ONTOPIC]
Uitstellen, hiervoor heb je meerdere manieren, zoals boven beschreven staat er al
- Aan andere dingen denken.
- Uit haar gaan en wat anders gaan doen (letwel seksgerelateerd, tv kijken is geen optie)
- Minder hard neuken, hoewel dit nog steeds afhankelijk is van hoe groot je conentratie is en je je richt op de seks zelf. Zou je namenlijk langzamer verder gaan, kan je je in princiepe nog beter concentreren op de seks, omdat je niet zo druk bezig bent dan.

Dit bedenkt de meeste mogelijkheden en varianten op situaties wel. Het zal allemaal afhangen van de situatie, want er hoeft maar iets te zijn wat in je hoofd rondzwerft, of je begint te nuchter aan de seks, of er is iets wat er in je omgeving tijdens de seks je afleidt, en je kan het opbouwen opnieuw beginnen.

Wat mijn tip dan zou zijn eigenlijk is het uit haar gaan. Houdt de geilheid wel, is afwisselend en je kan er nog een keertje tegenaan als je wat bent afgekoeld. Dat is altijd goed! En als zij wat droog is.. Dan moet je haar maar weer even vochtig maken hč.
Oud 06-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 05-09-2004 @ 23:46 :
En je weet ook precies waaraan hij denkt? Hetgeen waar je wel controle over zal hebben zijn 'jouw' gedachten. Waar hij over denkt, geen idee, en als hij zegt dat hij aan jou dacht, dan is dat fijn en wil je dat graag aannemen, maar of hij dan aan jou heeft gedacht of dat alleen zei om jou blij te maken, moet je je maar niet af gaan vragen, wordt je nogal paranoia van.

Je hoopt dat hij aan jou denkt, 'gaat er van uit' is ook goed. Zolang het jouw gedachten ook maar op gang houdt, en die gedachte je opwindt is het ok.
Nee, oke, ik weet niet waar hij aan denkt. Maar toch zou ik het vervelend vinden .
Overigens heeft mijn ex-vriend wel eens gezegd na afloop van een vrijpartij die langer duurde dan normaal wat ik toen heel leuk vond, dat hij ondertussen aan school had liggen denken om 't uit te stellen. Toen vond ik het ook niet leuk meer. Dan ligt hij daar dus van 'Goh, ik heb nog wel wat wiskundehuiswerk, stoot stoot, wanneer zal ik dat eens maken, neuk neuk, oh en ik moet niet vergeten morgen een nieuw schrift mee te nemen'. Dan geniet hij er toch niet meer van? Sterker nog, dan dringt de seks niet eens echt tot hem door. Dan wordt 't een vrij zinloze aangelegenheid, vind ik.

En Blastomaniac, wat heeft dat nou met ego te maken? Vind je het serieus een arrogante/egoďstische gedachte dat het de bedoeling is tijdens de seks aan seks en/of degene met wie je seks hebt te denken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 12:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
sporten en je bovenbenen en je bekken trainen, dan krijg je je spieren die je ejaculatie regelen onder controlen en kun je vaker achter elkaar klaarkomen.

beste schijnt trouwens trampoline springen te zijn

lang leve discovery channel
Oud 08-09-2004, 15:59
DjDaZ
DjDaZ is offline
5 min vink best lang opzich...
Oud 08-09-2004, 16:46
bram_05
bram_05 is offline
Misschien helpt het als zij bovenop gaat? Of überhaupt een ander standje...vaak doe je, als je zelf bovenop ligt, wat je zelf het lekkerst vind....Als je haar nou eerst ff laat...
Oud 08-09-2004, 19:06
juno
juno is offline
Als je het aan voelt komen kun je even stilliggen, maar als dat niet genoeg is moet even uit haar gaan om af te koelen en als dat ook niet afdoende kun je in hem knijpen. Dan hoef je er maar een stukje uit, is voor haar ook leuker.

En je moet je spieren aanspannen, maar welke dat zijn moet je even aan een jongen vragen. Sommige spieren roepen het juist op.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:45
The President
The President is offline
Citaat:
M@TRIX schreef op 07-09-2004 @ 13:02 :
sporten en je bovenbenen en je bekken trainen, dan krijg je je spieren die je ejaculatie regelen onder controlen en kun je vaker achter elkaar klaarkomen.

beste schijnt trouwens trampoline springen te zijn

lang leve discovery channel
En hoe moet je je bekkentrainen als je niet kunt trampoline springen???
Oud 09-09-2004, 14:50
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
Citaat:
DjDaZ schreef op 08-09-2004 @ 16:59 :
5 min vink best lang opzich...
Oud 05-10-2004, 14:05
DjDaZ
DjDaZ is offline
Citaat:
fluffywuffy schreef op 09-09-2004 @ 15:50 :
laats alwel 'ietsjes' langer, 1,5 uur