![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, meestal in het voorspel kom ik wel eens klaar dmv trekken en gepijpt worden, maar mijn dinges is in no-time back en de 2e keer klaarkomen duurt bij mij echt lang.... soms 20 min..... soms 10 soms 30 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou prima toch? 5 minuten was te kort, dan niet gaan zeuren at het in 1 keer te lang duurt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moah, het lukt me ook wel gewoon in 1 keer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hoopt dat hij aan jou denkt, 'gaat er van uit' is ook goed. Zolang het jouw gedachten ook maar op gang houdt, en die gedachte je opwindt is het ok. [ONTOPIC] Uitstellen, hiervoor heb je meerdere manieren, zoals boven beschreven staat er al - Aan andere dingen denken. - Uit haar gaan en wat anders gaan doen (letwel seksgerelateerd, tv kijken is geen optie) - Minder hard neuken, hoewel dit nog steeds afhankelijk is van hoe groot je conentratie is en je je richt op de seks zelf. Zou je namenlijk langzamer verder gaan, kan je je in princiepe nog beter concentreren op de seks, omdat je niet zo druk bezig bent dan. Dit bedenkt de meeste mogelijkheden en varianten op situaties wel. Het zal allemaal afhangen van de situatie, want er hoeft maar iets te zijn wat in je hoofd rondzwerft, of je begint te nuchter aan de seks, of er is iets wat er in je omgeving tijdens de seks je afleidt, en je kan het opbouwen opnieuw beginnen. Wat mijn tip dan zou zijn eigenlijk is het uit haar gaan. Houdt de geilheid wel, is afwisselend en je kan er nog een keertje tegenaan als je wat bent afgekoeld. Dat is altijd goed! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens heeft mijn ex-vriend wel eens gezegd na afloop van een vrijpartij die langer duurde dan normaal wat ik toen heel leuk vond, dat hij ondertussen aan school had liggen denken om 't uit te stellen. Toen vond ik het ook niet leuk meer. Dan ligt hij daar dus van 'Goh, ik heb nog wel wat wiskundehuiswerk, stoot stoot, wanneer zal ik dat eens maken, neuk neuk, oh en ik moet niet vergeten morgen een nieuw schrift mee te nemen'. Dan geniet hij er toch niet meer van? Sterker nog, dan dringt de seks niet eens echt tot hem door. Dan wordt 't een vrij zinloze aangelegenheid, vind ik. En Blastomaniac, wat heeft dat nou met ego te maken? Vind je het serieus een arrogante/egoďstische gedachte dat het de bedoeling is tijdens de seks aan seks en/of degene met wie je seks hebt te denken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|