Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het punt 1 is, vind ik dit wel een erg rare benaming, 'zwak'. Waarom? Omdat het uiteindelijk toch wel weer goed zou kunnen gaan, of je erachter komt dat de problemen opgeblazen waren? Jij ziet het alleen maar als 'ik kan niks beters krijgen, dus ga ik terug naar mn ex'? Ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik neem aan dat je een relatie niet voor niets beëindigt, of je moet heel achterlijk bezig zijn. Dus ik denk sowieso dat het niet mogelijk is om die betreffende relatie zonder nare gedachten en/of wantrouwen kunt voortzetten. En als je zo afhankelijk van iemand bent dat je, ondanks dat je bent gedumpt, zomaar op je knietjes naar die loser terugkomt, vind ik dat zwak ja. En dan vooral geestelijk. Voor mij is dat iets als je zelfwaarde eigenhandig afbreken. En hetzelfde geldt als jij degene bent die de ander gedumpt heeft, dan moet je, vind ik, maar eens leren om een beslissing te maken, en niet het uitmaken en dan toch besluiten dat je 'niet zonder' diegene kan. Maar goed, dit blijft mijn mening natuurlijk maar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het idee dat je een knallende ruzie heb, gilt dat het over is, en elkaar maanden niet meer spreekt. Omdat je koppig ben of een plaat voor je harses. Een mens veranderd door te leren van gebeurtenissen, en als jij je over een (bvb) paranoia heen heb kunnen zetten, en die relatie zou weer 100% goed kunnen lopen voor de komende tijd... waarom niet? Als jij terug wil naar je ex, omdat je oprecht het idee heb dat hij/zij beter is dan dat je eerder heb opgemerkt, en je ervan geleerd heb en het beter zal gaan... alsnog; waarom niet? Omdat een mens zo arrogant moet zijn, volgens jou, om maar niet toe te geven aan het 'het missen' van iemand, of toegeven dat de hele 'breakup' een fout was? Net als dat er veel verschil zit in de manier van uit elkaar gaan, zit er ook veel verschil in het 'ja' of 'nee' bij de oprecht redenen om terug te gaan naar een ex. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
terugkerende blaasontsteking Straciatella* | 17 | 18-05-2008 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardnekkige, steeds terugkerende koortslip Verwijderd | 22 | 02-08-2007 17:53 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Psychologie |
Steeds terugkerende nachtmerrie... Muchacha | 11 | 05-04-2005 20:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
De Kantine |
Naar welke tijd zou je graag terugkeren? En waarom Frida | 33 | 23-05-2002 18:57 |