Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ben je vaak pissig dan? je kunt ook naar de oorzaak zoeken en daar eerst iets aan doen voordat je dat arme kussen iets aandoet ![]() en kweet niet wat voor muziek je luistert, maar wat ik doe als ik flink woest ben, keihard een cd opzetten en meeschreeuwen. works for me ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat ik opzet: The Rasmus, Muse, Alice Cooper, Evanescence, ... Als je wat wilt kalmeren heb ik ook muziek voor je: Enya, daar wordt je zo mak als een lammetje van (ikke toch, met A box of ... (zijn 3 cd's in één doos, "Stars", "Clouds" en "Dreams" geloofk) Veel sterkte (boksbal is eigenlijk zo'n clichéantwoord, wou het ook al geven, maar ik weet niet of het veel helpt, ik denk dat het eerder het gevoel geeft: hierop mag ik kloppen, het is niet iets waarmee je 'opvalt' en dat je dus minder goed je woede op zoiets kan koelen dan op wat boeken of willekeurige voorwerpen)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm. Ronaldox | 15 | 04-12-2008 23:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voetbalvandalisme & hooligan: hoe aan te pakken? hhendrikxx | 49 | 13-03-2006 23:31 | |
De Kantine |
Dingen slopen adon1s | 4 | 06-01-2006 18:24 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
combi's voor voetbalfans RHCP_NAC | 16 | 07-08-2003 10:59 | |
Buitenlanders het land uit! climax | 253 | 12-02-2003 21:09 |