Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik bezoek wedstrijden van diverse clubs in Nederland (bezoek een bepaald uitvak redelijk vaak) en het is niet leuk om van plaats A naar plaats B te moeten reizen, om daar in een bus terug naar plaats A te moeten stappen, waarna ik soms ook nog gedwongen wordt weer in de bus naar plaats B te stappen, om van daaruit weer naar plaats A te reizen.
hoort dit stiekum niet bij de sport-threads thuis?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik vind het goed, want de kosten die in het verleden zijn aangericht door voetbalhooligans zijn te hoog om het risico te lopen dat het nog eens gebeurt. Ik snap dat het vervelend is voor de echte supporters (de grote meerderheid), en ik weet zeker dat er nog veel verbeterd moet worden aan het systeem (een Ajax-fan uit Eindhoven die naar Amsterdam moet reizen om op een bus te stappen voor PSV-Ajax in het Philips stadion, dat is natuurlijk belachelijk), maar ik denk wel dat het nodig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er zelf drie van 1 club, en nog een paar van andere clubs. Gewoon op de naam van familie. Als je zoals ik min of meer fan van meerdere clubs bent, ontkom je her niet aan. En het scheelt een hoop gereis. Het clubcard-systeem is een grote farce. Ik ben naar de ticketingbalie van een club gegaan, heb daar in mijn eentje drie formulieren ingevuld op drie verschillende namen, ze ingeleverd met de mededeling dat ik van de andere twee personen geen identiteitskaartgegevens had, en ook geen handtekening, en de vraag of dat een probleem was. Wat denk je dat ze antwoorden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vinde de combi regeling wel goed zo lang het met mate is, het moet niet standaard worden. En wat al iemand zei, ze moeten er iets voor verzinnen zodat bijvoorbeeld feyenoordfans uit eindhoven eerst naar Rotterdam moeten en daar met een bus weer naar Eindhoven.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
slopen wordt sowieso weinig gedaan daardoor wordt de kans op een confrontatie minder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik heb het nog nooit meegemaakt. Wel treinwagons die bij een treincombi grondig verbouwd werden. Je maakt een prima punt tegen de combi trouwens: als iedereen met zijn eigen auto gaat zal niemand "het vervoer" slopen, je gaat toch niet je eigen auto in elkaar rossen?? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 |