Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 20:28
Cootje
Cootje is offline
over m'n ex heen ...

Ik spreek haar nu al maanden niet meer, het is ook al maanden lang uit en ze heeft onder tussen al een nieuw vriendje.

Ik zelf krijg aandacht genoeg (klinkt echt arrogant maar goed) van andere meisjes om een relatie te beginnen zeg maar dus wanhopig of iets in die nutteloze richting is het ook niet.

Verder zie ik haar maar heel weinig op school, en kijk ik er ook meer overheen. Ik zie haar niet meer als mijn vriendin zoals ik dat toen het nog wel uit was wel deed.

Alleen het stomme is dat ik nog heel vaak aan vroeger moet denken, en dan echt heel vaak per dag. *wat ik eigenlijk niet wil*

Als ik zeg dat ik over haar heen ben lieg ik in principe, maar het voelt wel alsof ik over haar heen ben.

Waarom kom ik niet over haar heen?
Oud 10-10-2004, 20:32
Custom
Custom is offline
Heb ongeveer ook zoiets, behalve dan dat wij nooit iets gehad hebben...meer als hele goeie vrienden die op het punt stonden wat te beginnen om mekaar heengedraait, maand terug hebben we afstand genomen, heb haar daarna niet meer gezien / gesproken, en aan een kant ben ik net als jij over haar heen aan het komen, en aan de andere kant ook totaal weer niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 21:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het betekent dan wel dat jullie een leuke tijd hebt gehad en daar gaat het tenslotte ook om..!
Oud 10-10-2004, 23:00
Verwijderd
Ik doe gewoon allemaal andere dingen om haar te vergeten, en aandacht is prima, maar je hebt er toch weinig aan als je denkt aan je ex.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 23:08
Verwijderd
Dat gaat wel over. Hoe lang dat nog gaat duren kan ik je niet vertellen.

Oh ja, tussentijds sletjes neuken helpt ook.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 10-10-2004 @ 22:42 :
het betekent dan wel dat jullie een leuke tijd hebt gehad en daar gaat het tenslotte ook om..!
Misschien heeft z'n ex hem wel anaal verkracht met 'n bezem en vervolgens voor zijn ogen z'n beste vriend geneukt, en moet hij daarom zo veel aan 'r denken. Weet jij veel.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 00:05
TheMain
TheMain is offline
Ik herken dit een beetje.

Ik ben eroverheen, maar aan de andere kant denk ik een X aantal keren per dag aan haar. Ik heb gewoon zo'n fijne tijd met r gehad, en opeens niks meer. Ik blijf relativeren, iedereen heeft dit gehad. Hoort erbij, gaat wel over.

Toch....?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 07:49
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-10-2004 @ 00:08 :
Dat gaat wel over. Hoe lang dat nog gaat duren kan ik je niet vertellen.

Oh ja, tussentijds sletjes neuken helpt ook.
al een keer gedaan, alleen was ze geen slet

Citaat:
TheMain schreef :

Ik ben eroverheen, maar aan de andere kant denk ik een X aantal keren per dag aan haar. Ik heb gewoon zo'n fijne tijd met r gehad, en opeens niks meer. Ik blijf relativeren, iedereen heeft dit gehad. Hoort erbij, gaat wel over.

Toch....?
Tuurlijk gaat het wel over, ooit ... alleen ik vind het best vreemd omdat ik zoveel andere dingen doe met vrienden elke dag d'r komt vanmiddag zelfs een meisje film kijken, nja das leuk voor de middag en mssn wel in de toekomst ... maar daarna gaan de gedachte toch weer ergens anders heen ...

Ook vind ik 't vreemd dat ik er moeite mee heb nu, k heb wel vaker een relatie gehad die langer duurde maar kwam daar veel makkelijker overheen.
Oud 11-10-2004, 07:57
Verwijderd
Ik heb t ook heel erg.
Ik dacht laatst: Waarom kan hij verder en blijf ik maar alsmaar op mijn plaats staan en stappen terug doen? Ik wil ook verder! Kan er zo boos om worden!

Ik denk elke dag vaak aan m en dat terwijl we al bijna 7 maanden uit elkaar zijn. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nou mee aan moet..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:40
jij
jij is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2004 @ 08:57 :
Ik heb t ook heel erg.
Ik dacht laatst: Waarom kan hij verder en blijf ik maar alsmaar op mijn plaats staan en stappen terug doen? Ik wil ook verder! Kan er zo boos om worden!

Ik denk elke dag vaak aan m en dat terwijl we al bijna 7 maanden uit elkaar zijn. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nou mee aan moet..
éxtact hetzelfde hier, ik heb het 7 maand geleden met mn stomme kop uitgemaakt, en nu zit ik hier nog steeds te treuren...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:43
Cootje
Cootje is offline
nja treuren is het niet meer ...
alleen mijn ex is zeg maar nog 'nooit' vrijgezel geweest alleen wat wij doen hadden had ze niemand dat weet ik, en dat weet ik nu nog steeds.

nu met dr nieuwe vriendje loopt ze nog steeds elke dag te loeren van 'dat is em' en als ik dan toevallig ook die richting op kijk kijkt ze weg ... beetje vreemd maja...
Oud 11-10-2004, 14:45
Sade
Sade is offline
Dat heb ik ook de drie maanden nadat het uitging heel erg gehad, vond het ook vreselijk om hem tegen te komen, dacht nog heel veel aan hem. Toen gebeurde het een en ander waardoor ik wat minder respect voor hem kreeg, en is het over gegaan
Oud 11-10-2004, 16:02
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
TheMain schreef op 11-10-2004 @ 01:05 :

Toch....?
ja, denk ook nog wel eens aan mn ex, maar dat komt juist omdat ik dat niet meer wil..toen het net uit was dacht in ongezond veel aan hem (als ik een flippo zag liggen was dat al een reden om aan hem te denken, of als ik langs een blikje fietse ofzow) toen wilde ik niet maar aan m denken, dat lukte aardig totdat ik 's avonds dacht van...goh kheb nog niet eens aan m gedacht vandaag...ow shit dan dus wel...maar het word minder nu.
tip: verliefd worden op een ander.
Oud 12-10-2004, 12:46
ilse
ilse is offline
had ik ook in het begin. had een realtie gehad van 13 maanden en toen ging het uit. na een tijdje, dacht ik dat ik er over heen was, dacht niet meer aan hem en opeens was er een klein dingetje en zat hij weer in mijn hoofd. een aantal keer per dag. maar langzamerhand deeden die dingen geen pijn meer. . maar dat ging weg, dat gebeurde na een tijdje gewoon, hoefde er verder niet zo veel voor te doen. heeft gewoon tijd nodig...
Reageren

Regels voor berichten