Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2/3 uur reizen. HAHAHA never nooit niet denk eerder 3 a 4 ik kom uit almelo en moet naar heerlen heb er wel een kamer en ik doe er al 4 uur over. je moet bekijken wat je echt wilt en dan moet je er heen gaan. Je kunt er ook op een camping gaan zitten met de caravan van je ouders. en vandaar een kamer zoeken. als je eenmaal conecties hebt gaat het bijna vanzelf en je kunt in het begin ook buiten nijmegen gaan zitten, kun je vaak sneller iets vinden en is soms ook iets goedkoper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en mocht je het toch heel graag willen en alleen zitten met de plaats omdat je nog niet op kamers durft ofzo, gewoon doen! en dan wel een kamer huren daar, en niet met de trein gaan reizen. want dat is veel te ver lijkt mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
@TS: Ik zou er voor gaan. Je hebt nu waarschijnlijk nog niets gemist (ok de intro, maar dat valt op te lossen met een portie lef). In Rotterdam is het iig zo dat deze week nog niet heel erg belangrijk is, die dingen kan je allemaal nog wel inhalen. En het is gewoon een hartstikke leuke studie (ook al ben ik pas drie dagen bezig ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet hoe Nijmegen met kamers is, maar 't is er iig minder erg dan in bepaalde andere steden, geloof ik. En anders kan je ook altijd nog de steden er om heen proberen. Als ik graag geneeskunde zou willen studeren, dan zou ik me denk ik niet laten weerhouden door de plaats. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Daarom had ik er alvast bijgezet dat dat over wat anders ging ![]() ![]() ![]() Maar dat was dan ook geen aanval op 'jou', maar een argument om op kamers te gaan ipv reizen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @funky, en ben je er al uit? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, waar maken we ons druk om? Ze zal toch zelf moeten beslissen wat ze wil doen en zelf weet ze (hopelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oke ![]() ![]() Maar goed, waar maken we ons druk om? [/QUOTE] ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |