![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja je kan wel wat subtiele dingetjes doen zoals zijn hoofd af en toe vastpakken en dat soort dingen.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je een beetje met je partner om kan gaan dan weet je als man of vrouw die gaat beffen dat je je partner sowieso al aardig moet opwinden, wil ze inderdaad zoals je zelf ook al aangeeft, de afstand die je dan neemt van haar kunnen overbruggen met geilheid. Verder is het kontakt met de handen best cruciaal bij het beffen, en de actieviteit van beide mensen, dus niet saai liggen op je rug, maar lekker kijken, en handen door het haar, beetje sturen, en lekker met je heupen meedraaien, en degene die beft zelf ook niet stilliggen, strelen met je handen en als je het erg naar je zin hebt mag je ook wat geluid maken. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Volgens mij als het afstandelijk is dan komt dat vooral wegens gebrek aan de interactie tussen beiden. (het meisje ligt maar en de jongen doet zijn plicht. That's it) Wat is er gebeurd met handen door het haar? Meebewegen? Dirty-Talk? En voor de jongens: Je hebt ook nog 2 handen Plus al die mogelijke verschillende dingetjes die je alleen al met je tong kunt doen. En wie heeft ooit bedacht dat jongens de enige zijn die je kunt 'zuigen'? (En als het dan nog niet goed is dan ga ik wel iets anders doen want bij negatieve reacties (of geen reacties/interacties) is de lol er snel vanaf)
||
![]() |
Citaat:
![]() Hallo, ik ervaar er ook plezier aan. Niks plicht, als het een picht was, dan is seks gedwongen, en zou ik m.a.w. verkracht worden. No thanks!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() misschien heb je nog leuke ideetjes ipv beffen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hoewel k ook vingeren superleuk vind, vin ik beffen(in combi met vingeren) nog altijd een stuk leuker ![]() maar de reacties te zien hierow, lijkt ut er tog wel flink op da dat helemaal niet zo goed bevalt eigenlijk.. hm, tog maar wat aan mijn aanpak veranderen dan denk ![]() ![]() Verder trouwens totally agree met soullar ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 16:36. |
![]() |
||
Citaat:
En sowieso, als het wel afstandelijk is vind ik het ook wel wat hebben eigenlijk. ![]() Maar goed, ik denk niet dat jullie jongens over het algemeen iets aan jullie aanpakken moeten veranderen hoor, als je er allebei voor zorgt dat het naar jullie zin is, afstandelijk of niet, dan vinden denk ik echt wel veel meisjes het leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*instemt* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan toch ook wel fietsen en praten tegelijk? Zorg gewoon dat pijpen je zo natuurlijk wordt dat je daarnaast je heerlijk kan laten gaan. Maar ik ben bang dat ik je gelijk zal moeten geven op het volgende: Standje 69: "Een vicieuze cirkel van plezier en ongemak!"
||
Citaat:
![]() maar niet zomaar beginnen, hij moet me wel van tevoren ff flink opgegeild hebben (met ze handen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onbereikbaar meisje Retroflex | 15 | 05-11-2011 07:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Here In My Room, geschreven joes | 4 | 27-08-2005 17:19 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Verhalen & Gedichten |
If Only..... Gossip Girl | 11 | 09-05-2004 13:05 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |