Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 17:52
justhanna
justhanna is offline
zijn er eigenlijk ook meisjes hier op het forum die niet van beffen houden? en zoja, waarom niet?
Oud 07-10-2004, 18:01
Verwijderd
niet van beffen? vast een hoop.

Gebeft worden heeft mij tot nu toe nooit zo veel gedaan. Ik vind het saai, want zijn hoofd ligt zo onzichtbaar en ver weg, en gevingerd worden voelt lekkerder. Maar misschien is-ie er ook niet zo goed in.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:08
Lorelei
Lorelei is offline
Gebefd worden is heerlijk als ik al erg gevoelig ben.. maar anders doet het me niet zoveel en word ik liever gevingerd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:09
justhanna
justhanna is offline
nou ik heb een jongen leren kennen die liever beft (met vingeren) dan vingert (liever helemaal niet vingert)
terwijl ik meer een type voor vingeren ben...
Oud 07-10-2004, 18:26
Lolita
Lolita is offline
Ik moet zeggen dat ik er ook niet weg van ben. Heb altijd het gevoel dat ik maar een beetje lig te liggen en tuurlijk kun je wel actief meedoen in de vorm van standje 69 of iets dergelijks maar dat vind ik al helemaal niks. Ik vind het heerlijk om iemand te pijpen (klinkt ook erg vreemd nu ik het zo zeg) maar dan niet in de vorm nr. 69
Vind het altijd wel rot om te zeggen tegen een man dat ik liever niet gebeft wordt op de een of andere manier vind ik dat ook weer lullig en het is niet zo dat ik het geheeld onprettig vind maar ik vind er gewoon niet zoveel aan.
Oud 07-10-2004, 18:27
justhanna
justhanna is offline
mannen schijnen vaak te denken dat ze ons een plezier ermee doen als ze ons beffen
Oud 07-10-2004, 18:32
stuivertje
stuivertje is offline
ik vind het ook niet zo fantastisch. en dan lig je er maar een beetje bij... en idd, ik vind het ook lullig om te zeggen, maar jah. Ik zeg het wel gewoon en dan gaan we gewoon weer verder.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
beffen hoeft van mij ook niet zo.. vind het saai.. voel er niet zo gek veel van.. en ach hij ligt daar idd 75cm later.. no thnxx.. m'n vriend mag 't van me proberen zoveel als hij wil.. maar me er ooit van doen laten houden? Nou nee... hoe lief hij het ook bedoelen mag..
Oud 07-10-2004, 18:35
Dith
Dith is offline
Ik vind het beetje een voorbarige conclusie om te zeggen dat ze ons er geen plezier mee doen. Natuurlijk, het is lekker en fijn en ontzettend intiem maar zoals Support81 al zei heb ik er ook een hekel aan om zomaar "te liggen" en zo voelt het wel.
Oud 07-10-2004, 18:43
Verwijderd
Hmm... Als het goed gedaan wordt, heb ik er niet al teveel problemen mee, al ben ik het wel deels met de rest eens; je moet er wel tegen kunnen, het 'niets doen'.
Mijn grote probleem is alleen, en dat is niet alleen op dat specifieke gebied; onzekerheid. Zelfde met pijpen, maar daar ben ik wel weer heel wat makkelijker in.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:50
justhanna
justhanna is offline
op zich heb ik er zelf niks op tegen,
lekker lui op me rug liggen...

maar hij is zo ver weg,
ik vind het niet zo prettig (of hij is slecht bezig)
en ik krijg het over het algemeen vaak koud
heb ik liever dat ie op me komt liggen, lekker warm
Oud 07-10-2004, 18:53
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 19:27 :
mannen schijnen vaak te denken dat ze ons een plezier ermee doen als ze ons beffen
Doen ze ook!
Oud 07-10-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 19:50 :
op zich heb ik er zelf niks op tegen,
lekker lui op me rug liggen...

maar hij is zo ver weg,
ik vind het niet zo prettig (of hij is slecht bezig)
en ik krijg het over het algemeen vaak koud
heb ik liever dat ie op me komt liggen, lekker warm
Onder de dekens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:03
justhanna
justhanna is offline
dan krijgt hij het te benauwd
Oud 07-10-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 20:03 :
dan krijgt hij het te benauwd
Jammer dan!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:41
Verwijderd
als-ie onder de dekens ligt lijkt het me helemaal saai
normaal zie je nog wat hoofdhaar, billen, schouders, armen, handen
maar dan helemaal niets meer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 19:59
Vra
Vra is offline
Beffen GEEN plezier?????

Hm ik vind het geweldig...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:05
Verwijderd
Ik vind het ook op zich wel leuk...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
Van mij hoeft het niet. Voel me er ongemakkelijk bij (en dat is dus verre van opwindend) en het is vaak te 'kriebelig'. Andere soorten stimulatie voelen veel beter en vind ik ook veel opwindender.
Oud 07-10-2004, 20:21
AngelLena
AngelLena is offline
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden (hij moet het dan wel kunnen natuurlijk, anders hoeft het niet ). Oke, je ligt er een beetje lamlendig bij, en da's minder fijn, maar als een kerel mij goed beft kan ik vreselijk heftige orgasmes krijgen ervan, dus je hoort mij niet klagen
Oud 07-10-2004, 20:31
Vra
Vra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-10-2004 @ 20:21 :
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden (hij moet het dan wel kunnen natuurlijk, anders hoeft het niet ). Oke, je ligt er een beetje lamlendig bij, en da's minder fijn, maar als een kerel mij goed beft kan ik vreselijk heftige orgasmes krijgen ervan, dus je hoort mij niet klagen
Hm ja dat is waar hij moet wel een beetje weten wat je lekker vindt. Maar als hij dat weet ben ik echt aan het genieten hoor!
En ja je kan wel wat subtiele dingetjes doen zoals zijn hoofd af en toe vastpakken en dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:31
manGo0s
manGo0s is offline
Ik hou r eigenlijk ook niet zo van, omdat je er zo dom bij ligt en ik zit me dan steeds aftevragen wat hij er nou aan vind (of ie t vind stinken enz enz enz ), dus echt genieten doe ik dan toch niet...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:01
Cootje
Cootje is offline
en een combinatie van beffen en vingeren?

gaat 't jullie meer om het 'dichtbijzijnd gevoel' zeg maar, dat je vriend dichtbij je is ipv helemaal 'onderin' ?
Oud 07-10-2004, 22:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Dat laatste ook ja, maar ik voel me er ook gewoon opgelaten bij, heb niet zo'n fijn zelfbeeld en vind het niet prettig om zo te liggen. Door dat alles samen kan ik er niet opgewonden door raken en wil ik 'm al gauw weer naar 'boven' hebben want dat vind ik gewoon veel fijner en opwindender.
Oud 07-10-2004, 22:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Cootje schreef op 07-10-2004 @ 23:01 :
en een combinatie van beffen en vingeren?
Ja!

Citaat:
gaat 't jullie meer om het 'dichtbijzijnd gevoel' zeg maar, dat je vriend dichtbij je is ipv helemaal 'onderin' ?
Ook.. maar dat werkt niet in combi met het bovenstaande Zie ook mijn eerste post in deze topic.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:11
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 19:27 :
Nou komop zeg, een beetje meer deelname aan de seks mag ook wel! Dit klinkt echt alsof je we voor gaat liggen en denkt; "Nou kom maar op, lik maar een eind weg.." En verder absoluut niet in de stemming bent.

Als je een beetje met je partner om kan gaan dan weet je als man of vrouw die gaat beffen dat je je partner sowieso al aardig moet opwinden, wil ze inderdaad zoals je zelf ook al aangeeft, de afstand die je dan neemt van haar kunnen overbruggen met geilheid. Verder is het kontakt met de handen best cruciaal bij het beffen, en de actieviteit van beide mensen, dus niet saai liggen op je rug, maar lekker kijken, en handen door het haar, beetje sturen, en lekker met je heupen meedraaien, en degene die beft zelf ook niet stilliggen, strelen met je handen en als je het erg naar je zin hebt mag je ook wat geluid maken.
Oud 07-10-2004, 22:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Soullar schreef op 07-10-2004 @ 23:11 :
Nou komop zeg, een beetje meer deelname aan de seks mag ook wel! Dit klinkt echt alsof je we voor gaat liggen en denkt; "Nou kom maar op, lik maar een eind weg.." En verder absoluut niet in de stemming bent.
Ik ben met je eens dat het in dit topic klinkt alsof beffen iets saais, doms en vreselijks is wat je net zo goed niet kan doen en alsof geen enkel meisje er enig plezier aan beleefd. Dat zal niet kloppen. Maar beffen kan wel iets heel afstandelijks hebben. Dat hoeft niet.. maar het gebeurt maar al te vaak. Daar komt bij dat vingeren, voor diegenen die niet heel gevoelig/over gevoelig zijn, vaak een stuk beter voelt. Gebefd worden is zeker leuk (mits het goed gebeurt), niets mis mee wat mij betreft.. maar het heeft niet m'n voorkeur. Ik denk dat dat voor de meesten die hier zeggen dat ze het niet zo geweldig vinden ook geldt. Ik denk het.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:10
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Vra schreef op 07-10-2004 @ 20:59 :
Beffen GEEN plezier?????

Same here, geen problemen mee. Maar niet te al lang, dat is ongezellig
Oud 08-10-2004, 08:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 07-10-2004 @ 23:18 :
Ik ben met je eens dat het in dit topic klinkt alsof beffen iets saais, doms en vreselijks is wat je net zo goed niet kan doen en alsof geen enkel meisje er enig plezier aan beleefd. Dat zal niet kloppen. Maar beffen kan wel iets heel afstandelijks hebben. Dat hoeft niet.. maar het gebeurt maar al te vaak. Daar komt bij dat vingeren, voor diegenen die niet heel gevoelig/over gevoelig zijn, vaak een stuk beter voelt. Gebefd worden is zeker leuk (mits het goed gebeurt), niets mis mee wat mij betreft.. maar het heeft niet m'n voorkeur. Ik denk dat dat voor de meesten die hier zeggen dat ze het niet zo geweldig vinden ook geldt. Ik denk het.
Ik denk dat ik gezien al die meiden in dit topic die het niks vinden maar op zoek moet naar een andere hobby (of een vriendin die het wel leuk vind)

Volgens mij als het afstandelijk is dan komt dat vooral wegens gebrek aan de interactie tussen beiden.
(het meisje ligt maar en de jongen doet zijn plicht. That's it)
Wat is er gebeurd met handen door het haar? Meebewegen? Dirty-Talk? En voor de jongens: Je hebt ook nog 2 handen
Plus al die mogelijke verschillende dingetjes die je alleen al met je tong kunt doen. En wie heeft ooit bedacht dat jongens de enige zijn die je kunt 'zuigen'?

(En als het dan nog niet goed is dan ga ik wel iets anders doen want bij negatieve reacties (of geen reacties/interacties) is de lol er snel vanaf)
Oud 08-10-2004, 12:04
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 08-10-2004 @ 09:41 :
(het meisje ligt maar en de jongen doet zijn plicht. That's it)
Ja ja nee natuurlijk.

Hallo, ik ervaar er ook plezier aan. Niks plicht, als het een picht was, dan is seks gedwongen, en zou ik m.a.w. verkracht worden. No thanks!
Oud 08-10-2004, 12:25
Cæles
Cæles is offline
Ik word juist liever gebeft dan gevingerd...En ik heb dan ook niet het idee dat ik daar maar lig te liggen ofzo. Ik vind het juist heel erg intiem vooral als je het allebei lekker vind dan laat je je toch lekker gaan. T betekend toch niet dat als je gebeft word dat je dan ook alleen maar gebeft ligt te worden...ofzo...
Oud 08-10-2004, 13:08
Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Ik word graag gebeft, maar dan wel in combinatie met vingeren, ik kom dan ook vrij snel klaar. Slechts gebeft worden opzich vind ik wel fijn, maar het moet niet te lang duren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:56
_mar
_mar is offline
Citaat:
Jonkvrouw schreef op 08-10-2004 @ 14:08 :
Ik word graag gebeft, maar dan wel in combinatie met vingeren, ik kom dan ook vrij snel klaar. Slechts gebeft worden opzich vind ik wel fijn, maar het moet niet te lang duren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:25
I-alone
I-alone is offline
Combi beffen en vingeren =
Oud 08-10-2004, 15:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
I-alone schreef op 08-10-2004 @ 14:25 :
Combi beffen en vingeren =
oeh jaaaaa
Oud 08-10-2004, 15:34
justhanna
justhanna is offline
ja combi is wel goed natuurlijk,
maar als je niet erdoor klaar kan komen,
wordt het al gauw vervelend...

Oud 08-10-2004, 15:40
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 18:52 :
zijn er eigenlijk ook meisjes hier op het forum die niet van beffen houden? en zoja, waarom niet?
Opzich vind ik het erg lekker maar ik voel me altijd nogal onzeker. Bang voor geutjes enzow... gewoon allemaal onzekerheid. Soms kan ik me daaroverheen zetten maar meestal doen we allerlei andere gave dingen samen
Oud 08-10-2004, 15:58
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 08-10-2004 @ 16:40 :
Soms kan ik me daaroverheen zetten maar meestal doen we allerlei andere gave dingen samen
Mag ik vragen wat voor gave dingen?
misschien heb je nog leuke ideetjes ipv beffen?
Oud 08-10-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 19:09 :
nou ik heb een jongen leren kennen die liever beft (met vingeren) dan vingert (liever helemaal niet vingert)
terwijl ik meer een type voor vingeren ben...
'vrees' dat ik ook zo'n jongen ben dan ..

hoewel k ook vingeren superleuk vind, vin ik beffen(in combi met vingeren) nog altijd een stuk leuker

maar de reacties te zien hierow, lijkt ut er tog wel flink op da dat helemaal niet zo goed bevalt eigenlijk.. hm, tog maar wat aan mijn aanpak veranderen dan denk

Verder trouwens totally agree met soullar

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:08
Verwijderd
Ik vind het vreemd, want in eerdere topics hierover waren de meeste meisjes juist erg positief. Misschien kwam dat doordat in die topics de topicstartser ook positief erover was
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:27
Vra
Vra is offline
Citaat:
Soullar schreef op 07-10-2004 @ 22:11 :

Als je een beetje met je partner om kan gaan dan weet je als man of vrouw die gaat beffen dat je je partner sowieso al aardig moet opwinden, wil ze inderdaad zoals je zelf ook al aangeeft, de afstand die je dan neemt van haar kunnen overbruggen met geilheid. Verder is het kontakt met de handen best cruciaal bij het beffen, en de actieviteit van beide mensen, dus niet saai liggen op je rug, maar lekker kijken, en handen door het haar, beetje sturen, en lekker met je heupen meedraaien, en degene die beft zelf ook niet stilliggen, strelen met je handen en als je het erg naar je zin hebt mag je ook wat geluid maken.
Precies, je kan als meisje echt wel heel veel dingen doen en het hoeft dus ook absoluut niet afstandelijk te zijn vind ik.
En sowieso, als het wel afstandelijk is vind ik het ook wel wat hebben eigenlijk.
Maar goed, ik denk niet dat jullie jongens over het algemeen iets aan jullie aanpakken moeten veranderen hoor, als je er allebei voor zorgt dat het naar jullie zin is, afstandelijk of niet, dan vinden denk ik echt wel veel meisjes het leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 07-10-2004 @ 19:01 :
Gebeft worden heeft mij tot nu toe nooit zo veel gedaan. Ik vind het saai, want zijn hoofd ligt zo onzichtbaar en ver weg, en gevingerd worden voelt lekkerder.

*instemt*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:15
Yummie
Yummie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-10-2004 @ 21:21 :
idd
Oud 08-10-2004, 17:34
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik denk dat het in de meeste gevallen best een lekker gevoel is, maar dat meiden zich opgelaten / oncomfortabel met hun lichaam voelen, of zich bv. niet durven laten gaan, of zich druk maken over geur/smaak, of in hun hoofd hebben zitten dat het 'vies' is en er daarom niet van kunnen genieten.
Oud 08-10-2004, 18:03
Vra
Vra is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 08-10-2004 @ 17:34 :
Ik denk dat het in de meeste gevallen best een lekker gevoel is, maar dat meiden zich opgelaten / oncomfortabel met hun lichaam voelen, of zich bv. niet durven laten gaan, of zich druk maken over geur/smaak, of in hun hoofd hebben zitten dat het 'vies' is en er daarom niet van kunnen genieten.
Ik kan me wel voorstellen dat een meisje er zo over kan denken ja. Ik heb er persoonlijk geen last van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:19
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
hmm
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:37
LostInTime
LostInTime is offline
nou ik vind t heerlijk (A) en 69 vind ik dan weer nix ik schijn een vervelende mannelijke eigenschap te hebben (als vrouw), namelijk dat ik bijna nooit 2 dingen tegelijk kan doen...dus ook niet concentreren of wat ik voel en concentreren op wat ik doe (dus of dan doe ik weinig, of ik voel weinig...)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:31
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
LostInTime schreef op 08-10-2004 @ 20:37 :
ik schijn een vervelende mannelijke eigenschap te hebben (als vrouw), namelijk dat ik bijna nooit 2 dingen tegelijk kan doen..
En bedankt hè!

Je kan toch ook wel fietsen en praten tegelijk?
Zorg gewoon dat pijpen je zo natuurlijk wordt dat je daarnaast je heerlijk kan laten gaan. Maar ik ben bang dat ik je gelijk zal moeten geven op het volgende:

Standje 69: "Een vicieuze cirkel van plezier en ongemak!"
Oud 09-10-2004, 12:39
Touché
Touché is offline
Als ik al in de stemming ben is het lekker, maar het hangt natuurlijk ook af van de persoon die het doet. Meestal heb ik een beetje medelijden met ze, dan lig je daar met je hoofd in de kleffe glibberige troep in het wilde weg te likken. Het lijkt me geenszins fijn.
Oud 09-10-2004, 13:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
Vra schreef op 07-10-2004 @ 20:59 :
Beffen GEEN plezier?????

ik kan met vingeren niet klaar komen, dus tsja... .

maar niet zomaar beginnen, hij moet me wel van tevoren ff flink opgegeild hebben (met ze handen )

Regels voor berichten