Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gedicht heeft een aardig ritme. Maar de richting van je gedicht wordt minder sterk, naarmate het gedicht vordert. Met name de laatste zin komt een beetje uit de licht vallen; nergens eerder heb je het over het 'theater uit het hoofd' of gebruik je aanwijswoorden. Daarnaast gebruik je in iedere strofe een ander metafoor. Op zich moet dat kunnen, maar hier stoort dat. Eerst heb je het vrij rechttoe rechtaan over verbeelding met letters. Dan spreek je met natuurbeelden. En je besluit met een theater. Het zou sterker zijn om één lijn te trekken of deze drie zaken meer met elkaar in verband te brengen. Persoonlijk pleit ik dan voor de middelste strofe, die het meest spreekt. Meer één lijn dus. Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 16:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind hem heerlijk lezen, maar de laatste regel mag wat mij betreft wegblijven, bij creeëren stoppen vind ik een mooier einde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |
Studeren |
Opleiding theater e.d. BdY | 2 | 26-03-2007 19:21 | |
Studeren |
Nederlands, Theater-film-televisiewetenschappen of Communicatie? Romance | 10 | 22-11-2004 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |