Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 12:41
StenenHart
StenenHart is offline
als je een te strakke voorhuid hebt... hoe KAN dat verholpen worden??? is een enkel bezoekje aan de huisarts genoeg of een n8tje ziekenhuis...??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:59
GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik weet niet precies wat je bedoelt, ik kan me er wel wat bij voorstellen....

je kan je voorhuid laten verwijderen (besnijdenis), ik ken een heleboel jongens die dat gedaan hebben niet vanwege het geloof, maar vanuit hygienisch oogpunt! En ze hebben nergens last van..

... ook niet moeilijker om klaar te komen, omdat je eikel bloot ligt

ik zou zeggen.. denk erover na
Oud 19-05-2002, 14:38
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, ik kan me er wel wat bij voorstellen....

je kan je voorhuid laten verwijderen (besnijdenis), ik ken een heleboel jongens die dat gedaan hebben niet vanwege het geloof, maar vanuit hygienisch oogpunt! En ze hebben nergens last van..

... ook niet moeilijker om klaar te komen, omdat je eikel bloot ligt

ik zou zeggen.. denk erover na
jah dat wil ik dus ook graag... maar in een nacht ziekenhuis heb ik niet echt zin...... dus daarom vroeg ik me af ... is dat een ingreepje dat je daarna meteen naarhuis kan of.....??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:52
mathfreak
mathfreak is offline
Het is niet nodig om de voorhuid geheel te verwijderen. Een kleine snede in de hoek van de voorhuid is ook voldoende om fimosis ( de medische naam voor voorhuidvernauwing) te verhelpen. Het kan in ieder geval geen kwaad om je huisarts te raadplegen en hem of haar er naar te laten kijken. Hij of zij kan je dan vertellen wat bij jou het beste is: alleen een kleine snede in de hoek van de voorhuid of de voorhuid geheel verwijderen. Voor dat laatste zul je in ieder geval een poosje in het ziekenhuis moeten blijven omdat dit operatief moet gebeuren. Of dat bij een kleine snede in de hoek van de voorhuid ook noodzakelijk is kan je huisarts je waarschijnlijk wel vertellen.
Oud 19-05-2002, 14:55
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Het is niet nodig om de voorhuid geheel te verwijderen. Een kleine snede in de hoek van de voorhuid is ook voldoende om fimosis ( de medische naam voor voorhuidvernauwing) te verhelpen. Het kan in ieder geval geen kwaad om je huisarts te raadplegen en hem of haar er naar te laten kijken. Hij of zij kan je dan vertellen wat bij jou het beste is: alleen een kleine snede in de hoek van de voorhuid of de voorhuid geheel verwijderen. Voor dat laatste zul je in ieder geval een poosje in het ziekenhuis moeten blijven omdat dit operatief moet gebeuren. Of dat bij een kleine snede in de hoek van de voorhuid ook noodzakelijk is kan je huisarts je waarschijnlijk wel vertellen.
gnegne een poosje is weken of dagen?!?! :
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 15:10
Sciza
Sciza is offline
Je ligt echt niet een nacht daarvoor in het ziekenhuis hoor, als je een been breekt sturen ze je na het zetten en gipsen al meteen naar huis...
Oud 19-05-2002, 15:46
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Je ligt echt niet een nacht daarvoor in het ziekenhuis hoor, als je een been breekt sturen ze je na het zetten en gipsen al meteen naar huis...
mooi zo... want ik schaam dr redelijk voor......... en dan valt ut niet op zeg maar...... !
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:54
M@rco
M@rco is offline
't Is een dagbehandeling... s'ochtends naar het ziekenhuis, operatie, en als je weer een beetje bent bijgekomen: naar huis (tenzij je heel erg ziek zou worden van de narcose, dan willen ze je misschien nog een nachtje houden ofzo, maar dat heeft verder niks met de operatie te maken).
Oud 19-05-2002, 17:08
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
StenenHart schreef:

mooi zo... want ik schaam dr redelijk voor......... en dan valt ut niet op zeg maar...... !
Ach, al ze vragen waar je was, zeg je gewoon dat je amandelen geknipt moesten worden ofzo
Oud 19-05-2002, 21:08
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
M@rco schreef:
't Is een dagbehandeling... s'ochtends naar het ziekenhuis, operatie, en als je weer een beetje bent bijgekomen: naar huis (tenzij je heel erg ziek zou worden van de narcose, dan willen ze je misschien nog een nachtje houden ofzo, maar dat heeft verder niks met de operatie te maken).
gelukkig maar! TNX voor reacties trouwens!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 07:04
sofie3
sofie3 is offline
Alles hangt ook af van hoe ver je het velletje er NU afkrijgt... als het bijvoorbeelt wel lukt met een slappe, maar niet met een stijve penis, dan kan je het ook zelf oprekken. Operatie is dan niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 03:35
Markiex
Markiex is offline
Kan wel in dagbehandeling gebeuren hoor. En een algehele narcose is niet nodig lijkt mij. Succes dan maar
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 07:02
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Alles hangt ook af van hoe ver je het velletje er NU afkrijgt... als het bijvoorbeelt wel lukt met een slappe, maar niet met een stijve penis, dan kan je het ook zelf oprekken. Operatie is dan niet nodig.
jah slap gaat wel, maar wel met pijn en moeite.....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten