Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had zelf ook verwacht dat naarmate we langer met elkaar hadden dat het over zou gaan en hij mij zou vertrouwen. Ik heb namelijk ook veel dingen voor hem opgegeven (uitgaan met vriendinnen of gezellig de stad in, jongens waar ik ooit mee om ging spreek ik helemaal niet meer) Maar het lijkt eerder erger te worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij vertrouwd mij niet! maar dan ook ECHT NIET En zo is het dus ook een beetje zo gekomen dat hij mij nu op alles controleert en ik dacht dat hij mij daardoor zou gaan vertrouwen (hij heeft mij nog nooit op iets betrapt of wat dan ook) maar dat is dus niet het geval en ondertussen is het maar wel vanzelfsprekend geworden de manier hoe we met elkaar omgaan enzo maar zo wil ik inderdaad niet nog langer doorgaan |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed ik zou gewoon van jou uit iig, je niet meer zo laten controleren, niet meer je steeds "melden" door op te bellen etc, ga gewoon met je vriendinnen uit, want die zijn minstens zo belangrijk!!! Ik ken verschillende mensen die al hun vrienden zijn "kwijtgeraakt" door dat ze alleen nog meer met hun vriend(in) optrokken.. Je vriend is waarschijnlijk ook gewoon super onzeker, maar misschien krijgt ie op gegeven moment ook wel door dat t allemaal ook wel goed gaat als hij je niet controleert etc. edit: En ja, als ie dat niet pikt dan zou -ik persoonlijk- nog twijfelen of het zin heeft om door te gaan met deze relatie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of mss is het een idee om een paar weken rust te nemen. Hem een paar weken niet zien, maar dan ook echt niet zien en niet bellen. Dan kan je mss wat rustiger nadenken over wat je echt wil en wat niet. Het lijkt me wel erg lastig, want het is natuurlijk wel een jongen van wie je houdt! Sterkte ermee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vrienden heb ik niet meer (tsja daar hoef ik bij mijn vriendje dus echt niet mee aan te komen) Zoals jij zei: Probeer er aan te wennen maar het probleem is juist dat ik er niet aan WIL wennen. En het is nu dus al ongeveer zo ver gekomen dat hij het zegmaar normaal vind dat alles wat ik voor hem doe maar ik deed het om zijn vertrouwen te winnen en dat is er dus nog steeds totaal niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar een eigen leven heb ik al niet echt meer, ik heb twee ECHTE vriendinnen met wie ik nog wel goed contact heb en die bij mij langskomen enzo maar ik dus bijvoorbeeld nooit bij hen! |
![]() |
||
Citaat:
Maar het geleidelijk aan er weer uit laten sluipen klinkt makkelijker dan dat het is. Als ik straks om 5 uur klaar ben met mijn stage bel ik hem dus zodra ik op de fiets zit en thuis met mijn huistelefoon zodat hij weet dat ik thuis ben. Als ik hem dus bijvoorbeeld een x niet bel als ik thuis ben heb ik dus over een paar uur ruzie met hem want dan ben ik (in zijn ogen) onderweg een jongen tegengekomen en is dat de reden dat ik hem niet heb gebelt En ik wil ook geen ruzie met hem, en ik kan hem anders nooit bewijzen dat ik wel gewoon thuis ben geweest zegmaar... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik ben al verandert in mijn doen en laten voor hem, en heb nog steeds goede hoop dat hij dat ook voor mij zou kunnen, als kun je een bepaald gevoel wat je hebt niet echt veranderen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hij gaat er dus serieus ruzie om maken als je het een keer niet doet? Dat is wel heel erg.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het eerste meisje op wie hij echt verliefd is geworden, hij heeft ook verder nog nooit een serieuze relatie gehad maar wel heeel veel vriendinnetjes versleten. Daarom denk ik ook weleens, misschien doet hij zo omdat hij zelf eerst zo was.. |
![]() |
||
Citaat:
Die tip van dat smsen is trouwens inderdaad wel handig, maar ik denk wel dat als ik hem sms hij mij alsnog gaat bellen, want dan is het natuurlijk weer " verdacht" dat ik sms. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is niet zijn bedoeling om dat ruzie te maken maar het zit dan gewoon in zijn kop dat ik met een jongen was ofzo.. Hem een tijdje niet zien is wel een optie, maar dat wil ik eigenlijk zelf ook niet (iniedergeval niet al te lang) en ik ben bang dat als wij elkaar dan weer zien hij al helemaal de raarste dingen in zijn hoofd heeft (dat ik met jongens was enz.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een relatie kan leuk en waardevol zijn, maar je moet wel een beetje het evenwicht met de rest van je leven zien te bewaren (herstellen). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Uit het multi culti topic:
Citaat:
Citaat:
Ik wilde je eerst professionele hulp aanraden maar aangezien dit soort controle een deel is van zijn cultuur heeft dat weinig zin. Ik kan je maar een ding zeggen: nu zit alleen je vriend op je lip, zodra het serieuzer wordt controleert de hele gemeenschap je gedrag 24/7. Wil en kan je daar wel mee omgaan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder bel ik op mijn mobiel. Mijn ouders hebben geloof ik niet echt door waar ik mee bezig ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Net zoals de meeste forummers zullen zij ook zeggen dat het gewoon niet normaal is en dat het zo niet verder kan, en dat zie ik zelf ook wel in, maar ik weet niet precies hoe ik dit ga oplossen. Verder hebben mijn ouders een heel goed indruk van mijn vriend en eigenlijk wil ik dat graag zo houden ![]() Ik kan overal met mijn ouders over praten als ik dat wil en ik weet dat zij mij altijd zullen steunen maar dingen op relationeelgebied bespreek ik liever niet met hen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmmz.. klinkt achterlijk I know... en toch voel ik het zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het je fijn lijkt zou ik daar echt wel met je ouders over praten. Wat maakt het uit dat zij dan een andere indruk van hem hebben, uiteindelijk willen ze vast ook wel dat jij het beste hebt, dat jij gelukkig bent. Sterkte ermee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen zoek Zonnemeisje | 18 | 22-03-2007 21:41 | |