Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 19:06
Luus'87
Luus'87 is offline
Hoi
ik ben verliefd op een jongen, hij is niet op mij, maar hij vind me wel aardig. kan je t dan maken om m toch mee naar de bioscoop te nemen (en zoenen ofnie)???
hoe zal hij dan reageren (of denken?) ben ik dan te opdringering? want ik wil wel graag wat met m!
please help me!
xxxxxxxxxxxxx
moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 19:21
AMDFreak
AMDFreak is offline
Opzich zou ik dat als jonge, dat niet echt prettig vinden, ik zou je als het waren eerder van me afstoten.. en jou meer gaan haten en niet meer aardig vinden.
Oud 17-03-2002, 19:26
maarten83
maarten83 is offline
ja waarom ook eigenlijk nie als je hem dan zoent heb je de kans dat hij later zegt dat het niets betekend dan weet je genoeg maar dan heb jij wel een leuke avond gehad greetz maarten
Oud 17-03-2002, 19:29
miro
miro is offline
Je kunt hem natuurlijk altijd vragen. En op zich is zoenen ook niet erg, als je maar onthoudt dat het voor hem dus niet veel betekent.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:38
Luus'87
Luus'87 is offline
ik bedoel eigenlijk, hoe zal hij erop reageren, want hij heeft al gezegd dat hij niet op mij is, wat denk een jongen dan als hij bv. toch mee naar de bios gevraagd wordt?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Luus'87 schreef:
ik bedoel eigenlijk, hoe zal hij erop reageren, want hij heeft al gezegd dat hij niet op mij is, wat denk een jongen dan als hij bv. toch mee naar de bios gevraagd wordt?
JE kan hem het wel vragen, maar dan zal hij denk ik nee zeggen. Hij wil immers niks met je. Wat miro zegt klopt, zoenen is niet erg en als je hem zoent kan het best zijn dat hij wel terug zoent, maar hij zal wel nee zeggen op de vraag of hij naar de bioscoop wil met je: als hij ja zegt, zou dat betekenen dat hij daadwerkelijk in je is geinteresseerd en dat is hij dus niet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:50
Luus'87
Luus'87 is offline
en gewoon iets leuks, bv zwemmen (misschien nog met een paar anderen?) ????? of kan ik beter ff nix (proberen) afspreken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:41
Aurora
Aurora is offline
Als hij heeft gezegd dat hij je niet leuk vindt, heeft het geen nut om allerlei plannetjes te bedenken, want je kan hem moeilijk dwingen verliefd te worden!! Helaas..je zult hem uit je hoofd moeten zetten..
Oud 18-03-2002, 14:45
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
mee eens, je kunt beter verder gaan met je leven, dan jezelf met dit soort vragen te kwellen..
Oud 18-03-2002, 18:05
Luus'87
Luus'87 is offline
maar als je wel gewoon als vrienden leuke dingen met elkaar doet, ik vind t zo stom om als je iemand heel aardig vind niet gewoon leuke dingen te gaan doen....snappen jullie een btje wak bedoel?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:08
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
ik snap wel wat je bedoelt.
je kunt accepteren dat hij niet verliefd op je is, en dus, logisch, geen verkering met je wil. maar zoals je zelf al zegt, kun je natuurlijk wel leuke dingen doen, gewoon als vrienden, en misschien wil hij dat ook wel, dus.. praat erover met hem zou ik zeggen!
Oud 18-03-2002, 18:15
Luus'87
Luus'87 is offline
nu zijn we r! kijk dat wil ik graag maar als ik dat nu al vraag vind hij me dan niet een btje te opdringerig?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:58
eden6
eden6 is offline
Je kan hem wel vragen... maar ik denk dat jij dan andere verwachtingen van de avond hebt dan hij.

Als hij met je mee gaat zal hij voor de gezelligheid gaan terwijl jij hoopt dat er meer uit voort bloeid.

En als je hem dan zoent, weet je nog niet wat zijn motief daarvoor is want misschien heeft hij er geen serieuze bedoeling mee terwijl jij daardoor hoop hebt dat het nog iets kan worden tussen jullie.

Maar goed, gewoon gezellig samen naar de bios kan geen kwaad dus waarom zou je hem niet vragen?
Oud 19-03-2002, 10:56
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Luus'87 schreef:
nu zijn we r! kijk dat wil ik graag maar als ik dat nu al vraag vind hij me dan niet een btje te opdringerig?
ALs je er dan gewoon bij zegt, dat je bedoelt als gewone vrienden (omdat je weet da hij niet meer wilt). En als je wat meer met hem optrekt, misshien begint ie je dan wel steeds leuker te vinden....
Reageren

Regels voor berichten