Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 08:14
lso
lso is offline
Woensdag stond ik op met een ontzettende buik en maagpijn.. dat heb ik de hele dag gehad.. Normaal gezien heb k t alleen als ik mn maandstonden heb.. nu niet.. Ik was ook ontzettend moe, af en toe een beetje duizelig, had ijskoud en had geen honger. Ik heb toen een broodje gegeten met americain (kleintje) en smeet de hele dag op. Ik ben naar de dokter geweest en ik moest afwachten van haar..

Donderdag stond ik op, 's morgens nog even die maagpijn gevoeld maar dan ging die over.. Ik was ontzettend moe terwijl ik die nacht toch 9u had geslapen, anders 6,5 u. Ik kreeg gisteren enkel zure boertjes en kreeg alweer 'niets' binnen.. K geloof dat ik gisteren anderhalve boterham heb gegeten.

Ik ging gister om 21u slapen.. heb geslapen tot 9u nu.. maar alweer ben ik ontzettend moe. Ik voel er niets van dat ik 12u heb geslapen. Honger heb ik nog steeds niet..

Iemand die weet wat t is..?

x
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 08:17
Verwijderd
Misschien iets met maagzuur oid...? Ik weet niet hoe dat voelt, maar misschien kan je daar op internet iets over vinden? Al kunnen bv. die boertjes misschien ook wel komen doordat je zo weinig eet. Of misschien is het een griepje oid? Als het te lang duurt of als het te erg wordt, zou ik iig gewoon terug gaan naar je huisarts.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:05
Verwijderd
denk doordat je te weinig eet.. als ik niet genoeg eet, krijg ik ook ontzettende buikpijn. Of niet op bepaalde vaste tijden eten..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:54
Verwijderd
doordat je niet eet wordt je bloedsuikerspiegel laag en dan kan je last van boertjes krijgen en heel erg veel last van je buik. Gewoon wat eten en vaak is het zo weer weg, vergeet niet te drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 15:02
black pear!
black pear! is offline
Ik had ook last van de dingen die jij beschrijft, maar dat ging bij mij na 2 dagen weer over.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 17:29
Saycheese
Saycheese is offline
Is het echt maagpijn, of heb je het gevoel dat je buik vol met gas zit en dat het daarom pijn doet? Dat heb ik namelijk ook wel eens als ik een tijdje onregelmatig eet of mijn eetpatroon ineens verander. Ik krijg dan ongeveer dezlefde klachten als jij nu beschrijft. Wat helpt is veel water drinken, op de een of andere manier vermindert dat de gassen aanzienlijk. En wel gewoon blijven eten, anders begint het hele feest opnieuw als het over is en je weer gaat eten.
Oud 29-10-2004, 18:42
Verwijderd
Probeer iets tegen maagzuur te nemen, je hebt heel veel soorten tabletjes die je vrij kan verkrijgen bij de drogist/apotheek. Ik heb vrij vaak last van hetzelfde, die tabletjes zorgen er dan voor dat het wat zakt en dat ik kan eten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:01
lso
lso is offline
Omdat ik zondag naar een feest moet, dat ik niet wil missen heb ik mijn huisarts deze middag laten komen. Ik heb een maagontsteking. Daarbij heb je maagpijn, geen eetlust en grote vermoeidheid.

Alvast bedankt iedereen!

x
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 08:51
benardie
benardie is offline
Maagontsteking?

Ik werd eergisternacht wakker en moest heel nodig na de wc.
Flink aan de diarree. Even later werd ik misselijk en kwam alles aan de bovenkant eruit.
De volgende dag ben ik wel 8 keer naar de wc geweest, flink aan de spuitp.... en de hele dag met een misselijk gevoel gelopen.

Gisteravond had mijn dochter precies hetzelfde, dus ik denk dat er een buikgriepje heerst bij ons thuis.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Amezi schreef op 30-10-2004 @ 09:51 :
Maagontsteking?

Ik werd eergisternacht wakker en moest heel nodig na de wc.
Flink aan de diarree. Even later werd ik misselijk en kwam alles aan de bovenkant eruit.
De volgende dag ben ik wel 8 keer naar de wc geweest, flink aan de spuitp.... en de hele dag met een misselijk gevoel gelopen.

Gisteravond had mijn dochter precies hetzelfde, dus ik denk dat er een buikgriepje heerst bij ons thuis.
Idd, dat is buikgriep.
Maagontsteking is wat anders
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:54
thatssarah
thatssarah is offline
Ik had eerder deze dus dat ik telkens als ik moest plassen een heel erg zeer gevoel had, bij mijn blaas.
Dat deed pijn totdat ik alle bewegingen zeg maar had gehad (staan, zitten, lopen)..
Bij de dokter vonden ze niks in mijn urine...
Dat vond ik ook maar raar...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:57
jet
jet is offline
toen ik dat had had ik pfeiffer....
Oud 30-10-2004, 19:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
jet schreef op 30-10-2004 @ 19:57 :
toen ik dat had had ik pfeiffer....
Dat had ik ook. Ging ook gepaard met geen honger en last van m'n maag enzo. Ik had ook verschrikkelijk veel last van m'n keel en dacht in eerste instantie dat m'n keelontsteking waar ik voorgoed vanaf dacht te zijn weer terug kwam maar dat bleek dus pfeifer te zijn....
Oud 31-10-2004, 12:24
jet
jet is offline
maar heb je ook koorts dan?
en drink je genoeg water? want dat moet je echt proberen. maar doe vorolopig maar geen dingen met vet erin...

zie je trouwen ook geel/groen/zwart?

Regels voor berichten