![]() |
|
Haai
Ik wil volgend jaar graag studeren in Utrecht! Doe nu 6vwo en wil taal en cultuur studies gaan doen, maar.... Aangezien ik in Friesland woon ![]() Ben er redelijk vroeg mee ![]() Heb me al wel ingeschreven bij sshu, maar dat schiet ook niet echt op ![]() Misschien tips of mensen die de stad goed kennen die contact willen opnemen? Mail me maar: femkuh@hotmail.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
MieX:
Citaat:
![]() Je kan je ook nog inschrijven bij de SJHU en verder zie de post van MieX |
![]() |
||
Citaat:
Anders zou ik me ff laten aanmelden bij kamernet ..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat resulteert in een 33m2 kamer met eigen keuken en douche ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
owjaa idd! Had ik nog niet echt bij stil gestaan, thnx! ![]() En over dat inschrijven, kan toch alleen maar als je zeventien bent, niet jonger igg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat is zou doen als ik jou was -- ga naar www.introductiedagen.nl/, dan ben je sowieso verzekerd van een slaapplek tijdens de introductietijd. Als je daarna besluit om bij een studentenverenging te gaan, heb je ook in no time een kamertje, meestal kun je zelfs uit veel mogelijkheden kiezen. Als je niet bij een studentenvereniging gaat kun je vast en zeker wel een tijdje blijven wonen waar je tijdens intro geslapen hebt, maar in die tijd moet je heel erg actief een kamer gaan zoeken. En - de mooiste kamers gaan sowieso via-via, dus heel veel mensen kennen kan in dit geval geen kwaad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Babylijkje Utrecht begraven. Verwijderd | 17 | 10-11-2006 15:43 | |
Studeren |
Utrecht Law College Femic | 130 | 18-06-2006 10:45 | |
Studeren |
Scheikunde te Utrecht of Groningen? Fatality | 7 | 13-04-2005 22:33 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Vrije tijd |
Zondag 10-8-2003: Johan Cruijff schaal PSV-FC Utrecht Mr.Oizo | 56 | 12-08-2003 13:50 |