Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ok ik hou verder mn mond
![]() ff over de herhalingen; die aflevering van gister met die reuni van piper vond ik wel errug ![]() ![]() ![]() oow en wanneer zal Phoebe gaan vertellen dat ze Cole niet gevanquished heeft? dat duurt nog wel ff heh? want ze hebben toch vrij lang al die geheime afspraakjes in het mausoleum? of niet?
|
irritant melodietje was dat zeg, van die ijscoman!
wel goeie aflevering, ik had alleen t idee dat Victor Bennet (hun vader dus) door iemand anders werd gespeeld als de vorige keren, maar ik kan het ook fout hebben..? hehe en dat die pa zo op t einde zei dat ze geen geheimen meer moesten hebben en dat Phoebe zoiets had van 'slik'...wel beetje vreemd, want normaal vertellen ze elkaar alles en kunnen ze niets voor elkaar geheim houden, en nou kan Phoebe t ineens niet vertellen, terwijl ze juist zo close zijn...ik denk niet dat Piper en Prue heel erg boos zullen worden als ze vertelt dat Cole nog leeft, naja maybe voor 5 min ![]() mja...
||
Citaat:
![]() mja vanaaf komt t weer en morgen zelfs 2x! wiehh ![]()
|
woooooooooooooow, de aflevering gisteren was ZOOO goed!!!
die vriendin van leo was echt een bitch ![]() en piper en leo gaan trouwen, YEAAAAAAAAH! (wist ik al, maar toch, yeaaaaaaah!) ik vond het tot nu toe de leukste aflevering van season 3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh man, ik heb zóveel zin in vanavond he! Normaal moet ik het opnemen en kijk ik het donderdag, maar vanavond kan ik het gewoon kijken, joepie!!!
Ik vind het ook nog steeds leuker worden, dat is knap na zoveel seizoenen, meestal is het dan al helemaal gesettled, maar ik vind het steeeds leuker worden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook charmed fan, en mijn vriend ook. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Phoebe "Why are we doing this again?"
Piper "Cuz' one word of General Goody2shoes and I'm not gettin' married" Natalie "clickclackclickclickclack Piper clickclickclackclackclick" Piper "Well, now we know who they're talking about" Phoebe "If we can't vanquish Eames, can we at least vanquish Natalie?" Piper "Don't tempt me." Piper "I can't wait to get rid of her" Phoebe "You mean him" Piper "Nah, I mean her" Whihihi ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niks van cole gehoord zse hadden een spell gedaan dat ze alles wat ze ooit kewijt waren geraakt weer terugvonden..iemand gered.. phoubve was kwad op cole en had piper en prue verteld dat cole nog leefde nieuwe aflevering: cole probeerde het weer goed te maken en had phoebe weer gered.. phoebve deed weer iets aardiger tegen hem, ze waren in sprookjes gaan spelen.. nouwja een slechte heks liet hun deel zijn in sprookjes.. zij wonnen natuurljlk.. alles weer goexd Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 11:45. |
![]() |
|
Ligt t aan mij of worden de nieuwe afleveringen van Charmed steeds minder leuk
![]() Als ik de nieuwe vergelijk met de oude dan zijn de oude afleveringen echt tig keer leuker. Zelfs als je die voor de 2e keer kijkt ![]() Het komt vast door Paige, maar er zit ook niet echt meer een spannende grote verhaallijn in. Ja, Cole en Phoebe, maar dat duurt ook al zolang. (niet dat ik Cole weg wil hebben) Maarja ![]() Dat stukje van "Piper froze ya" was inderdaad grappig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hehe ja dat was wel ![]() en dat stukje wat DutchECK schreef, dat was ook errug leuk ja! lala vanaaf weer! maar volgende week ben ik op vakantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoewel, ik ben niet echt aan het helpen vrees ik |
![]() |
|
en daarbij gaat het de demons niet alleen om het doden van The Charmed Ones, maar ze willen daarbij dan ook hun krachten krijgen, dus door ze alleen simpelweg te vermoorden, tja daar heb je niet veel aan...naja tenzij je natuurlijk gewoon zin hebt om iemand te doden
![]() en zoals hierboven al gezegd, Phoebe krijgt een premenition, en als ze die niet krijgt, naja dan voelt Leo dat er iets met hen aan de hand is (iig met Piper) en dan komt ie heel snel en healt ie ze ff allemaal, en Leo is al dood en kun je dus niet nog een x doden, iig niet met een pistool, wat je eventueel zou kunnen doen is hem bevriezen en hem dan in stukjes trappen (zoals Piper en Phoebe dus gister deden) mja daar heb je dus weer Powers voor nodig, en dus moet je dan een demon/warlock/heks zijn...dus uiteindelijk zal je plannetje niet slagen ![]() hehe ok genoeg gespeculeerd ![]()
||
Citaat:
ik wordt er gek van dattie niet gewoon ff tegen Phoebe kan zeggen waarom tie nog wel powers heeft, niet evil meer is bla. ipv dattie de hele tijd zegt "nee ik ben niet evil, ik hou van je en ik zal het bewijzen" leg nou gewoon meteen ff uit waarom je niet evil bent, maar nog wel die gekke demonpowers hebt! hehe ff mn frustraties eruit gooien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |