Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 17-04-2003 @ 12:25:
ik vond t wel een gave aflevering, alleen t sloeg niet echt ergens op vond ik en ik mis Prue

wel grappig trouwens dat Leo en Piper alles hebben ingesteld op dat het een meisje wordt, wat nou als t een jongetje wordt?? want zelfs dat boekje voor die foto's was met een jurkje erop en ze gaan die kamer ook wel roze verven ofso denk ik, toch beetje vreemd...

en Cole is stom, en ik denk dat phoebe m veelste veel gaat missen en dat ze dan toch weer naar m terug gaat...mja, laten we eerst maar ff afwachten wat ie nou precies is, want hijs *zegt ie* niet evil meer, maar hij is ook niet gewoon, want hij heeft al die powers enzo...beetje vaag...

beetje jammer trouwens dat Piper die demons nu verslaat door ze simpelweg op te blazen, was veel leuker toen ze ze bevroor en dan vanquishen, mja ze hebben prue niet meer natuurlijk, best jammer dat Prue's powers er ook niet meer zijn, ik vond haar telekenisis en die astrale projectie toch wel t gaafst
Piper en Leo weten toch dat het een meisje wordt doordat Piper toen een keertje in de toekomst is geweest en haar dochtertje zag?
Advertentie
Oud 17-04-2003, 15:13
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 12:29:
Piper en Leo weten toch dat het een meisje wordt doordat Piper toen een keertje in de toekomst is geweest en haar dochtertje zag?
dat klopt wel, maar de toekomst is veranderd, in de toekomst waar hun waren leefde Prue ook nog en was Paige er nog niet, dus is hij veranderd dus zou het best kunnen dat de baby helemaal geen meisje maar een jongetje wordt...*houdt verder wijselijk haar mond*
Oud 17-04-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 17-04-2003 @ 16:13:
dat klopt wel, maar de toekomst is veranderd, in de toekomst waar hun waren leefde Prue ook nog en was Paige er nog niet, dus is hij veranderd dus zou het best kunnen dat de baby helemaal geen meisje maar een jongetje wordt...*houdt verder wijselijk haar mond*
Hmm... dat zou wel leuk zijn iig...
Oud 17-04-2003, 16:17
Verwijderd
ik weet lekker al of piper een jongen of ene meisje krijgt.. ik weet zelfs de naam van hun kind al
Oud 17-04-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 17:17:
ik weet lekker al of piper een jongen of ene meisje krijgt.. ik weet zelfs de naam van hun kind al
Ikke ook
Oud 17-04-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 17:32:
knip
Pas ff aan ja, er zijn hier mensen die nog niets willen weten.... beter nog, verwijder dat bericht joh...
Oud 17-04-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 17:34:
Pas ff aan ja, er zijn hier mensen die nog niets willen weten.... beter nog, verwijder dat bericht joh...
ik houd me wel weer stil
Oud 17-04-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 17:37:
ik houd me wel weer stil
tenk joe
(lees je pm zo maar eens)
Oud 17-04-2003, 23:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 17:17:
ikke ook, daarom vind ik he dus ook zo grappig dat ze alles nu instellen op het krijgen van een meisje
Oud 18-04-2003, 07:06
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 18-04-2003 @ 00:53:
ikke ook, daarom vind ik he dus ook zo grappig dat ze alles nu instellen op het krijgen van een meisje
sttt niet iedereen wil het al weten
Oud 19-04-2003, 15:03
Blubje
Blubje is offline
ok ik hou verder mn mond

ff over de herhalingen; die aflevering van gister met die reuni van piper vond ik wel errug ik weet zeker dat Holly Marie Combs t geweldig vond dat ze zo op die bar mocht gaan staan dansen normaal heeft ze nl best een brave rol hehe en nu mocht ze ook schelden enzo...ik vond m echt geweldig iig...
oow en wanneer zal Phoebe gaan vertellen dat ze Cole niet gevanquished heeft? dat duurt nog wel ff heh? want ze hebben toch vrij lang al die geheime afspraakjes in het mausoleum? of niet?
Oud 19-04-2003, 17:54
Verwijderd
Het duurt idd nog wel ff
Oud 21-04-2003, 18:57
Blubje
Blubje is offline
irritant melodietje was dat zeg, van die ijscoman!
wel goeie aflevering, ik had alleen t idee dat Victor Bennet (hun vader dus) door iemand anders werd gespeeld als de vorige keren, maar ik kan het ook fout hebben..?
hehe en dat die pa zo op t einde zei dat ze geen geheimen meer moesten hebben en dat Phoebe zoiets had van 'slik'...wel beetje vreemd, want normaal vertellen ze elkaar alles en kunnen ze niets voor elkaar geheim houden, en nou kan Phoebe t ineens niet vertellen, terwijl ze juist zo close zijn...ik denk niet dat Piper en Prue heel erg boos zullen worden als ze vertelt dat Cole nog leeft, naja maybe voor 5 min
mja...
Oud 21-04-2003, 20:19
Verwijderd
eenheel weekdn geen charmed en nu moet ik het morgen ookal missen omdat ik hondentraining heb
Oud 22-04-2003, 14:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 21-04-2003 @ 21:19:
eenheel weekdn geen charmed en nu moet ik het morgen ookal missen omdat ik hondentraining heb
maar heb je t 's avonds niet gezien dan?? *t was gister nl maandag en geen zondag *
mja vanaaf komt t weer en morgen zelfs 2x! wiehh
Oud 23-04-2003, 09:10
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
woooooooooooooow, de aflevering gisteren was ZOOO goed!!!
die vriendin van leo was echt een bitch maar wel zielig dat ze dood ging
en piper en leo gaan trouwen, YEAAAAAAAAH! (wist ik al, maar toch, yeaaaaaaah!)
ik vond het tot nu toe de leukste aflevering van season 3
Oud 23-04-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 22-04-2003 @ 15:59:
maar heb je t 's avonds niet gezien dan?? *t was gister nl maandag en geen zondag *
mja vanaaf komt t weer en morgen zelfs 2x! wiehh
nee, vrijdag en maandag kon ik ook niet.. ik zat toen in de auto omdat ik op vakantie was
Oud 23-04-2003, 10:23
Verwijderd
Oh man, ik heb zóveel zin in vanavond he! Normaal moet ik het opnemen en kijk ik het donderdag, maar vanavond kan ik het gewoon kijken, joepie!!!
Ik vind het ook nog steeds leuker worden, dat is knap na zoveel seizoenen, meestal is het dan al helemaal gesettled, maar ik vind het steeeds leuker worden (Sorry, ben beetje vrolijk de laatste tijd )
Oud 23-04-2003, 11:21
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-04-2003 @ 11:23:
Oh man, ik heb zóveel zin in vanavond he! Normaal moet ik het opnemen en kijk ik het donderdag, maar vanavond kan ik het gewoon kijken, joepie!!!
Ik vind het ook nog steeds leuker worden, dat is knap na zoveel seizoenen, meestal is het dan al helemaal gesettled, maar ik vind het steeeds leuker worden (Sorry, ben beetje vrolijk de laatste tijd )
hehe ik heb ook zeeer veel zin in vanaaf ik moet het normaal ook opnemen ja maar vanaaf kan ik t ook meteen zien! *wieh is ook vrolijk *
Oud 23-04-2003, 13:13
Verwijderd
De aflevering van gisteren was geweldig

Prue: "Piper froze you!"

Nathalie: "What?" (of iets in die richting)

Prue: "Yeah!"

En ik heb zin in vanaaf
Oud 23-04-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-04-2003 @ 11:23:
ik von het in de begintijd een kutserie.. maar begin em ook steeds leuker te vinden.. vooral omdat vcole nu weer dr in zit
Oud 23-04-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef op 23-04-2003 @ 14:13:
De aflevering van gisteren was geweldig

Prue: "Piper froze you!"

Nathalie: "What?" (of iets in die richting)

Prue: "Yeah!"

En ik heb zin in vanaaf
yeah, ik ook. Die aflevering van gisteren was echt wel gaaf!
Ik ben ook charmed fan, en mijn vriend ook.
Oud 23-04-2003, 14:16
Ireentje
Ireentje is offline
Jaaah gister was leuk, alleen wel zielig met Leo maar tog ik ben benieuwd naar vanavond!
Oud 23-04-2003, 14:32
Verwijderd
Phoebe "Why are we doing this again?"
Piper "Cuz' one word of General Goody2shoes and I'm not gettin' married"

Natalie "clickclackclickclickclack Piper clickclickclackclackclick"
Piper "Well, now we know who they're talking about"

Phoebe "If we can't vanquish Eames, can we at least vanquish Natalie?"
Piper "Don't tempt me."

Piper "I can't wait to get rid of her"
Phoebe "You mean him"
Piper "Nah, I mean her"

Whihihi
Oud 23-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 23-04-2003 @ 15:32:
Phoebe "Why are we doing this again?"
Piper "Cuz' one word of General Goody2shoes and I'm not gettin' married"

Natalie "clickclackclickclickclack Piper clickclickclackclackclick"
Piper "Well, now we know who they're talking about"

Phoebe "If we can't vanquish Eames, can we at least vanquish Natalie?"
Piper "Don't tempt me."

Piper "I can't wait to get rid of her"
Phoebe "You mean him"
Piper "Nah, I mean her"

Whihihi
Oud 23-04-2003, 18:45
Verwijderd
ik wil dat cole weer trugkomt
Oud 24-04-2003, 08:33
scala
scala is offline
kan iemand me vertellen wat er gister in Charmed is gebeurd?
Oud 24-04-2003, 10:06
Verwijderd
Welke?
Oud 24-04-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 24-04-2003 @ 09:33:
kan iemand me vertellen wat er gister in Charmed is gebeurd?
oude aflevering:
niks van cole gehoord
zse hadden een spell gedaan dat ze alles wat ze ooit kewijt waren geraakt weer terugvonden..iemand gered.. phoubve was kwad op cole en had piper en prue verteld dat cole nog leefde

nieuwe aflevering: cole probeerde het weer goed te maken en had phoebe weer gered.. phoebve deed weer iets aardiger tegen hem, ze waren in sprookjes gaan spelen.. nouwja een slechte heks liet hun deel zijn in sprookjes.. zij wonnen natuurljlk.. alles weer goexd

Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 11:45.
Oud 24-04-2003, 11:50
Thomas
Thomas is offline
Ik heb het nog nooit helemaal afgekeken.
Oud 24-04-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 24-04-2003 @ 12:50:
Ik heb het nog nooit helemaal afgekeken.
vind je het zo saai:?
Oud 24-04-2003, 12:15
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
******** schreef op 24-04-2003 @ 13:08:
vind je het zo saai:?
Mjah, eigenlijk wel. Kijk sowieso niet veel TV.
Oud 24-04-2003, 13:54
BCR
BCR is offline
Ligt t aan mij of worden de nieuwe afleveringen van Charmed steeds minder leuk ?

Als ik de nieuwe vergelijk met de oude dan zijn de oude afleveringen echt tig keer leuker. Zelfs als je die voor de 2e keer kijkt
Het komt vast door Paige, maar er zit ook niet echt meer een spannende grote verhaallijn in. Ja, Cole en Phoebe, maar dat duurt ook al zolang. (niet dat ik Cole weg wil hebben)

Maarja

Dat stukje van "Piper froze ya" was inderdaad grappig
Oud 25-04-2003, 10:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 24-04-2003 @ 14:54:
Ligt t aan mij of worden de nieuwe afleveringen van Charmed steeds minder leuk ?

Als ik de nieuwe vergelijk met de oude dan zijn de oude afleveringen echt tig keer leuker. Zelfs als je die voor de 2e keer kijkt
Het komt vast door Paige, maar er zit ook niet echt meer een spannende grote verhaallijn in. Ja, Cole en Phoebe, maar dat duurt ook al zolang. (niet dat ik Cole weg wil hebben)

Maarja

Dat stukje van "Piper froze ya" was inderdaad grappig
hey dat vind ik dus ook! ik zat de nieuwe te kijken en ik had echt zo iets van waat gaaaaat dit over?! gewoon heel dat zusterliefde gedoe is weggevallen en dat vind ik heel erg jammer, ik heb niet het idee dat er nog een band tussen hun is, ja wel een beetje natuurlijk, maar niet echt....je snapt vast wel wat ik bedoel en dat gedoe met Cole en Phoebe wordt een beetje langdradig (ja ik wil Cole wel weghebben, ik vind hem irritant )

hehe ja dat was wel vond het sowieso wel gaaf dat ze evil waren geworden (bij de herhalingen dus)
en dat stukje wat DutchECK schreef, dat was ook errug leuk ja!
lala vanaaf weer!
maar volgende week ben ik op vakantie ik ga een poging doen om de video in te stellen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken, mja
Oud 25-04-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 25-04-2003 @ 11:47:
en dat gedoe met Cole en Phoebe wordt een beetje langdradig (ja ik wil Cole wel weghebben, ik vind hem irritant )

laten we hopen dat je je zin niet krijgt.. ik kijk grotendeels omdat cole drin zit.. maar het moet idd ffe duidelijk worden tussen phoebe en cole.. ik word ook gek drvan
Oud 25-04-2003, 12:53
kiek
kiek is offline
ik vind 't stom dat zij helemaal 'the most powerful witches' worden genoemd..terwijl ze nou neit echt bepaald veel krachten hebben, en alleen alles halen uit het boek..die slechte heks kon eiglijk veel meer..maja 't goede moet weer overwinnen natuurlijk...
Oud 25-04-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 25-04-2003 @ 13:53:
ik vind 't stom dat zij helemaal 'the most powerful witches' worden genoemd..terwijl ze nou neit echt bepaald veel krachten hebben, en alleen alles halen uit het boek..die slechte heks kon eiglijk veel meer..maja 't goede moet weer overwinnen natuurlijk...
Ik zou ze zelfs om kunnen brengen... Gewoon lief doen, pistooltje in je zak, vier keer knallen (Leo ook maar he ) en klaar is kees... Demonen doen gewoon te moeilijk...
Oud 25-04-2003, 13:19
kiek
kiek is offline
Oud 25-04-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 25-04-2003 @ 14:19:
Dat zei je een paar minuten geleden ook al
Oud 25-04-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 25-04-2003 @ 14:19:
dingen herhalen geven je niet meer reacties

hoewel, ik ben niet echt aan het helpen vrees ik
Oud 25-04-2003, 14:06
kiek
kiek is offline
jajaaaa.. foutje kan toch gebeuren (alsof ik uit ben op meer reacties ofzo )
Oud 25-04-2003, 14:20
Sven
Sven is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2003 @ 14:02:
Ik zou ze zelfs om kunnen brengen... Gewoon lief doen, pistooltje in je zak, vier keer knallen (Leo ook maar he ) en klaar is kees... Demonen doen gewoon te moeilijk...
Alsof Phoebe dat niet ziet aankomen in zo'n premenition
Oud 25-04-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Sven schreef op 25-04-2003 @ 15:20:
Alsof Phoebe dat niet ziet aankomen in zo'n premenition
Nee hoor, want ze raakt me niet aan... Of ik sluip gewoon hun huis 's nachts binnen, piew, piew, piew, piew en klaar
Oud 25-04-2003, 14:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
kiek schreef op 25-04-2003 @ 15:06:
jajaaaa.. foutje kan toch gebeuren (alsof ik uit ben op meer reacties ofzo )
phfffffffffffff
Oud 25-04-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2003 @ 15:22:
Nee hoor, want ze raakt me niet aan... Of ik sluip gewoon hun huis 's nachts binnen, piew, piew, piew, piew en klaar
dan krijgt ze ook een voorgevoel
Oud 25-04-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 15:26:
dan krijgt ze ook een voorgevoel
Hmm.... ja... 't is toch wat moeilijker idd.... Maar het zal me lukken, whahaha (= *evil laugh*)
Oud 25-04-2003, 16:10
Verwijderd
Helpt het eigenlijk om Leo neer te knallen? Hij is toch al dood? En als je Piper neerknalt, geneest haar baby haar dan niet van binnenuit? En als je Leo niet neer kunt knallen, dan kan hij Paige en Phoebe genezen, waardoor je hele plannetje in duigen valt
Oud 25-04-2003, 16:39
Blubje
Blubje is offline
en daarbij gaat het de demons niet alleen om het doden van The Charmed Ones, maar ze willen daarbij dan ook hun krachten krijgen, dus door ze alleen simpelweg te vermoorden, tja daar heb je niet veel aan...naja tenzij je natuurlijk gewoon zin hebt om iemand te doden
en zoals hierboven al gezegd, Phoebe krijgt een premenition, en als ze die niet krijgt, naja dan voelt Leo dat er iets met hen aan de hand is (iig met Piper) en dan komt ie heel snel en healt ie ze ff allemaal, en Leo is al dood en kun je dus niet nog een x doden, iig niet met een pistool, wat je eventueel zou kunnen doen is hem bevriezen en hem dan in stukjes trappen (zoals Piper en Phoebe dus gister deden) mja daar heb je dus weer Powers voor nodig, en dus moet je dan een demon/warlock/heks zijn...dus uiteindelijk zal je plannetje niet slagen
hehe ok genoeg gespeculeerd
Oud 25-04-2003, 16:43
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 13:23:
laten we hopen dat je je zin niet krijgt.. ik kijk grotendeels omdat cole drin zit.. maar het moet idd ffe duidelijk worden tussen phoebe en cole.. ik word ook gek drvan
hehe ach ja, hij hoeft van mij niet per se dr helemaal uit ofso, als ie maar niet te vaak komt en als ie maar ff duidelijk maakt wat ie nou is/waar ie op uit is enz.
ik wordt er gek van dattie niet gewoon ff tegen Phoebe kan zeggen waarom tie nog wel powers heeft, niet evil meer is bla. ipv dattie de hele tijd zegt "nee ik ben niet evil, ik hou van je en ik zal het bewijzen" leg nou gewoon meteen ff uit waarom je niet evil bent, maar nog wel die gekke demonpowers hebt!
hehe ff mn frustraties eruit gooien
Oud 25-04-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 25-04-2003 @ 17:43:
hehe ach ja, hij hoeft van mij niet per se dr helemaal uit ofso, als ie maar niet te vaak komt en als ie maar ff duidelijk maakt wat ie nou is/waar ie op uit is enz.
ik wordt er gek van dattie niet gewoon ff tegen Phoebe kan zeggen waarom tie nog wel powers heeft, niet evil meer is bla. ipv dattie de hele tijd zegt "nee ik ben niet evil, ik hou van je en ik zal het bewijzen" leg nou gewoon meteen ff uit waarom je niet evil bent, maar nog wel die gekke demonpowers hebt!
hehe ff mn frustraties eruit gooien
ik wil hem juist zo vaak mogelijk zien.. liefst met phoebe drbij.. maar hij moet wel duidelijker worden. nu staat hij daar zo stom haar steeds te redden en zij valt maar niet voor hem
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten