Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Djoeke Dingemans Ursula vind ik ook niet echt waanzinnig trouwens... ![]() ![]() En mijn oma kende mensen die Kras van hun achternaam heten en hun kind eigenlijk Kris wilden noemen...ze hebben dat om de combinatie voor- en achternaam overigens niet gedaan gelukkig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken ook een river en een vrouw die heet aaltje. Ze wil ook dat we haar bij haar voornaam noemen maar, aaltje zeggen vind ik zo stom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rinda (Linda op z'n Japans? ![]() Sjra (Limburgs voor Gerard geloof ik) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hieronymus gewoon jeroen in italiaans en portugees waarom is dat een gekke naam? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn dus mensen die bv. Karel Willems de Vries heten, met een vader die Willem heet. Dat mag niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar mijn 'Yourjenna' komt ook van zo'n tweede voornaam die eigenlijk de naam van m'n vader is. Ik weet overigens niet meer of ik ontopic ben en waar ik op reageer want ik heb echt te lang niet geslapen, misschien moet ik dat maar gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() In Eindhoven heb je volgens mij ook een tandarts die Suikers heet, of iets in die richting...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Z'n ouders vonden het tijd voor een Hollandse naam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken twee jongetjes bij wie ik weleens op ging passen en die heten Pijke en Tjeenk. Niet zo heel raar, wel leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|