Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 20:19
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Ik geloof wel in god, en ik geloof in reincarnatie, maar god is bij mij een soort van energiebron die zorgt voor de reincarnatie zeg maar. Kijk ik ga dood, en mijn ziel (energie) gaat naar de bron en van daaruit gaat ze weer naar een ander leven.

Verder denk ik dat het aardse leven een leerproces is en als dat af is, weet je de waarheid van de aarde en zal je wel naar een andere planeet gaan ofzo, of je word god, dat weet ik nog niet precies.
Oud 08-06-2003, 19:38
Natural Thing
Natural Thing is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef op 07-06-2003 @ 21:19:
Ik geloof wel in god, en ik geloof in reincarnatie, maar god is bij mij een soort van energiebron die zorgt voor de reincarnatie zeg maar. Kijk ik ga dood, en mijn ziel (energie) gaat naar de bron en van daaruit gaat ze weer naar een ander leven.

Verder denk ik dat het aardse leven een leerproces is en als dat af is, weet je de waarheid van de aarde en zal je wel naar een andere planeet gaan ofzo, of je word god, dat weet ik nog niet precies.
ja, want in de reincarnatie is er een eindstadium toch? Alleen geloof je dan ook in God als schepper van hemel en aarde?
Oud 08-09-2003, 16:02
Justastranger
Justastranger is offline
Ik vraag me af of het wel goed is om je vorige levens te herrinneren, je kan er volgensmij best van in de war raken.
Dus als kinderen dingen herrinneren, zou je er dan verstandig aan doen met hun naar een medium of weet ik het te gaan en er meer aandacht aan te gaan besteden?
Oud 08-09-2003, 19:31
Last Resort
Last Resort is offline
Zoiets is inderdaad niet te bewijzen, maar dat maakt ook niet uit. Iedereen kan voor zichzelf uitmaken of ze er in geloven of niet. Ik heb nooit iets uit mezelf herinnerd, maar weleens beelden gezien.
Ik geloofde dr eerst nooit echt in, maar je moet es een keer van die beelden hebben gezien om et te geloven. Daardoor weet ik wel wat over vorige levens, ben dr wel nieuwschierig naar, maar ik besteed er niet heel veel aandacht aan.
Oud 09-09-2003, 21:46
BazDaBoom
BazDaBoom is offline
Ik herriner me een aantal dingen van me laatste leven, ik was een aziaat (dit is nog duidelijk kenbaar aan de manier hoe ik schrijf, ik schrijf als het ware van links naar rechts, op de manier hoe ik eigenlijk van rechts naar links zou moeten schrijven) ik had nog beide ouders en een broer rond de 20 (dus ik ben jong gestorven) Ik heb een visoen er over gehad, ik was bij mijn voormalige ouders en broer, en deed een bepaalde groet met de handen en op dit moment voelde het sterkste gevoel van liefde wat ik ooit had gevoeld, daarna liep ik over een brug naar de mensen die ik nu liefheb, familie, vrienden en dan eindigd het visoen

Grz Bas
Oud 10-09-2003, 22:54
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik was ook pas 13 ofzo toen ik eindelijk het gas aan durfde te steken Maar ben verder niet bang (meer) voor vuur ofzo.
Verder:
-Ben echt heeeeel claustrofobisch geweest (valt nu wel mee)
-was altijd gefascineerd door 18e eeuw enzo en andere oude tijden, denk altijd dat ik daar best wel eens geleefd zou kunnen hebben.
-Heb seksueel gezien een fascinatie voor seks onder dwang/ verkrachting (niet om te doen, alleen om te zien of lezen) Zou zoiets ook uit een vorig leven kunnen stammen denk ik dan Want waar haal ik dat in godsnaam vandaan??
-Heb n grote wijnvlek
-Weet veel van astrologie en heb laatst een boek gehaald over maansknopen en reincarnatie en daar stond in dat als je mercurius retrograde had staan (wat ik dus heb, samen met nog 3 andere planeten en mn maansknoop zelf) dat je dan eigenlijkniet wilde incarneren in dit leven, omdat je er tegenop zag dat het zo moeilijk zou worden enzow. Interesting...
Oud 12-09-2003, 19:35
regardless
regardless is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 31-05-2003 @ 17:02:
toch weer onderscheid tussen goed slecht dus....
maar hou et er wel ff bij dat dit is wat je denkt....hoeft niet de waarheid te zijn, dat denk ik namelijk niet....
ja tuurlijk is dat mijn mening.
Ik zou echt heel erg graag willen weten wat ik was, maar dan moet je vast naar een terapeut iets en dat kost vast bakken met geld
Oud 12-09-2003, 21:39
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben er van overtuigd dat ik in een vorig leven een engelsman geweest ben, omdat ik heel erg veel met engeland heb, zo heb ik bijvoorbeeld geen l;essen nodig bij engels leren, en ik voel me er heel sterk aan verbonden. ik denk ook dat ik ooit iets in de middeleeuwen ben geweest
Oud 17-09-2003, 19:37
Lienielovestim
Lienielovestim is offline
ik weet dat ik in de 2e wereldoorlog heb geleefd, en toen ook ebn overleden (hoe laat ik even terzijde)
ook weet ik dat mijn moeder toen ook al mijn moeder was, en mijn zus was toen een oom

ik geloof dus wel echt dat zielenw eer bij elkaar terugkomen. Hoe staan jullie hier tegen over?
Oud 19-09-2003, 21:37
grandmommy
grandmommy is offline
w-ticket, ik weet alleen dat ik in mijn volgende l;even wel eens gay zou willen zijn
Oud 20-09-2003, 07:33
Alkazar
Alkazar is offline
Ik weet ook wat ik in mijn vorige 2 levens geweest ben, omdat ik er herrinneringen aan heb. Meestal nachtmerries, maar ook een gevoel van deja vu.

Vorige leven ben ik een soldaat van de US geweest in vietnam
en het leven daarvoor een lid van de Jugendstil die jong is omgekomen bij een bombardement
Oud 10-10-2003, 15:46
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Insatiable schreef op 15-03-2003 @ 20:18:

ik geloof er wel in. zelf heb ik niet echt dingen die ik herriner..maar wel een moment voor ik geboren werd. alles was donker , en ik hoorde stemmen en toen kwam er licht..het is heel vaag maar die herrinering heb ik al heel lang en ik weet niet wat het betekend.
Ik geloof er ook in. Dit komt me zeer bekend voor maar ik dacht dat het gewoon een droom was die ik me nog herinnerde. Misschien was het geen droom. Vorige levens kan ik me niet herrinneren maar ik heb wel bizarre dromen waarin ik iemand anders lijk te zijn ofzo
Oud 10-10-2003, 21:04
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben in ieder geval ooit ook iets creartiefs geweest, en een uil, die beesten, was ik vroeger helemaal dol op

Regels voor berichten