Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me af of het wel goed is om je vorige levens te herrinneren, je kan er volgensmij best van in de war raken.
Dus als kinderen dingen herrinneren, zou je er dan verstandig aan doen met hun naar een medium of weet ik het te gaan en er meer aandacht aan te gaan besteden?
|
Zoiets is inderdaad niet te bewijzen, maar dat maakt ook niet uit. Iedereen kan voor zichzelf uitmaken of ze er in geloven of niet. Ik heb nooit iets uit mezelf herinnerd, maar weleens beelden gezien.
Ik geloofde dr eerst nooit echt in, maar je moet es een keer van die beelden hebben gezien om et te geloven. Daardoor weet ik wel wat over vorige levens, ben dr wel nieuwschierig naar, maar ik besteed er niet heel veel aandacht aan.
|
![]() |
Ik herriner me een aantal dingen van me laatste leven, ik was een aziaat (dit is nog duidelijk kenbaar aan de manier hoe ik schrijf, ik schrijf als het ware van links naar rechts, op de manier hoe ik eigenlijk van rechts naar links zou moeten schrijven) ik had nog beide ouders en een broer rond de 20 (dus ik ben jong gestorven) Ik heb een visoen er over gehad, ik was bij mijn voormalige ouders en broer, en deed een bepaalde groet met de handen en op dit moment voelde het sterkste gevoel van liefde wat ik ooit had gevoeld, daarna liep ik over een brug naar de mensen die ik nu liefheb, familie, vrienden en dan eindigd het visoen
Grz Bas |
![]() |
|
Ik was ook pas 13 ofzo toen ik eindelijk het gas aan durfde te steken
![]() Verder: -Ben echt heeeeel claustrofobisch geweest (valt nu wel mee) -was altijd gefascineerd door 18e eeuw enzo en andere oude tijden, denk altijd dat ik daar best wel eens geleefd zou kunnen hebben. -Heb seksueel gezien een fascinatie voor seks onder dwang/ verkrachting (niet om te doen, alleen om te zien of lezen) Zou zoiets ook uit een vorig leven kunnen stammen denk ik dan ![]() -Heb n grote wijnvlek -Weet veel van astrologie en heb laatst een boek gehaald over maansknopen en reincarnatie en daar stond in dat als je mercurius retrograde had staan (wat ik dus heb, samen met nog 3 andere planeten en mn maansknoop zelf) dat je dan eigenlijkniet wilde incarneren in dit leven, omdat je er tegenop zag dat het zo moeilijk zou worden enzow. Interesting... |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou echt heel erg graag willen weten wat ik was, maar dan moet je vast naar een terapeut iets en dat kost vast bakken met geld ![]() |
![]() |
|
ik ben er van overtuigd dat ik in een vorig leven een engelsman geweest ben, omdat ik heel erg veel met engeland heb, zo heb ik bijvoorbeeld geen l;essen nodig bij engels leren, en ik voel me er heel sterk aan verbonden. ik denk ook dat ik ooit iets in de middeleeuwen ben geweest
|
ik weet dat ik in de 2e wereldoorlog heb geleefd, en toen ook ebn overleden (hoe laat ik even terzijde)
ook weet ik dat mijn moeder toen ook al mijn moeder was, en mijn zus was toen een oom ik geloof dus wel echt dat zielenw eer bij elkaar terugkomen. Hoe staan jullie hier tegen over?
|
![]() |
Ik weet ook wat ik in mijn vorige 2 levens geweest ben, omdat ik er herrinneringen aan heb. Meestal nachtmerries, maar ook een gevoel van deja vu.
Vorige leven ben ik een soldaat van de US geweest in vietnam en het leven daarvoor een lid van de Jugendstil die jong is omgekomen bij een bombardement
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
DMT Zoari | 8 | 03-06-2013 02:57 | |
De Kantine |
¡ƃǝz ıɐɐs ʇɐʍ #90 TopDrop | 500 | 08-12-2007 11:29 | |
De Kantine |