![]() |
|
M'n hele 'rig' dan maar
Epiphone LP Standard (USA humbuckers) > Digitech RP-200 (is aan veranging toe want bij hoge geluidssterkes bromt het als een zwerm vleesetende hornaars die een koe zien en heel erg veel trek hebben in koeienbiefstuk en dan die koe maar doodmaken, dus) > Hughes & Kettner Tour Reverb (100w combo) Gek dat m'n buren de deur nog niet ingebeukt hebben ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eens op een randall cyclone gespeeld en vond het de meest afschuwelijk klinkende excuus voor een amp dat ik tot nu toe gehoord heb. Palmmutes klonken ok, maar dat is ook het enige. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was in een financieel moeilijke periode dat ik hem wilde verkopen, en was al achter een vervanger aan het zoeken, maar ben blij dat ik er geen gevonden heb. Hij klinkt echt fe-no-me-naal nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry dat ik je niet op de hoogte heb gehouden van de VH4- verkoop, maar je e-mail adres was verloren geraakt. De powerball is een prachtig ding voor dat geld, alleen ligt de voicing me niet zo. En ik vertrouw een amp met een ingebouwde noise gate niet zo, dan is er iets in mijn achterhoofd dat zegt: hier klopt iets niet. Desalniettemin, een van de beste dingen voor dat geld idd. Dual recto....tjah, er zijn goeie geluiden uit te krijgen hoor, maar de bas is belachelijk los, en dat maakt hem dan ook belachelijk duur. De H&K en de soldano heb ik nog niet geprobeerd. De Uberschall is een van mijn favoriete amps, lekker duistere voicing, alleen is de clean nie echt zoals het moet zijn et moet. Zou i k ooit nog willen aanschaffen. @mr. Gibson Gear en andere spullen verkopen, deeltijds werk, vakantiewerk, spaarboekje ![]() Het was een hele lijdensweg, maar toen ik hem de eerste keer probeerde in de winkel was er geen weg meer terug. Ik moest en zou de VH4 hebben. Dat was na maanden testen van 5150, XXX, powerball, line 6 duoverb, dual rectifier, een hele horde marshalls,..). De VH4 blies ze weg. |
![]() |
|
hmmm een winkel vol
www.piëtguitars.nl is van m`n vader heb zelf een aantal gitaren 2 ibanes 1 fender heb geen zin om het type op te zoeken greetz Drazzy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan de front grill ook gewoon wegnemen wat recorden fluitje van cent maakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De footcontrollers zijn veeeeeel te duur vind ik, topmateriaal, ma met een cheapo behringer midi-pedaal gaat het ook. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
gitaarimpro DerMarlon | 2 | 26-07-2011 18:24 | |
Muziek |
Gitaristen! Issun | 16 | 30-03-2010 14:11 | |