Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Om mijn broertjes slappe lach. :') Dat gaat ook echt zo wihiihihihaahhahiiihiii *hoofd op tafel bonkt* hihihiwhiwhiiwhwhhahwwhihiw *hand op tafel slaat* *hoofdrol* whihiwiiwhiw whooewhoeoeo *hoofd achterover gooit* *draaiogen* whoeoehhahaha whiwhiwh. :'D
Dijenkletsers en schuddenbuikers zouden het plaatje mooier maken.
Advertentie
Oud 19-11-2010, 19:57
Verwijderd
Important post notification.

A spam is sent from your Facebook account.
Your password has been changed for safety.

Information regarding your account and a new password is attached to the letter.
Read this information thoroughly and change the password to complicated one.

Thank you for your attention,
Facebook Service.

Sommige spam is zo heerlijk stompzinnig <3 De bijgaande attachment is in zipformaat
Oud 19-11-2010, 20:06
Verwijderd
"A spam"
Oud 19-11-2010, 20:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bijna nog ververst ook
Citaat:
Pff, ik ook
Oud 19-11-2010, 20:57
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Mijn vriendin kwam me gedag zeggen op school om dan samen iets te gaan drinken na de lestijden. Een oud ventje zwaaide de hele tijd naar haar en toen we keken gaf hij een blaaskus in haar richting baaaah
Oud 20-11-2010, 18:04
Verwijderd
Paus Benedictus XVI is bijgetrokken wat betreft zijn mening over condoomgebruik. In een boek dat dinsdag uitkomt zegt hij dat het gebruik van condooms in bepaalde gevallen acceptabel is, vooral om het risico op besmetting met hiv te verminderen.

Benedictus baarde vorig jaar opzien tijdens zijn eerste officiële bezoek aan Afrika door te zeggen dat het gebruik van voorbehoedsmiddelen het aidsprobleem juist verergert.

Het boek 'Light of the World: The Pope, the Church and the Signs of the Times' (Het licht van de wereld: de paus, de kerk en de tekenen des tijds) is gebaseerd op twintig uur aan gesprekken tussen de Duitse journalist Peter Seewald en de 83-jarige paus. De twee spraken elkaar in juli in het zomerverblijf van de kerkleider in Duitsland. Seewald zei weinig jongeren te kennen die zo levendig, nieuwsgierig en modern zijn als de paus.

Oud 20-11-2010, 18:20
snoopy
snoopy is offline
Het weerwolfspel
Oud 20-11-2010, 18:57
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Paus Benedictus XVI is bijgetrokken wat betreft zijn mening over condoomgebruik. In een boek dat dinsdag uitkomt zegt hij dat het gebruik van condooms in bepaalde gevallen acceptabel is, vooral om het risico op besmetting met hiv te verminderen.

Benedictus baarde vorig jaar opzien tijdens zijn eerste officiële bezoek aan Afrika door te zeggen dat het gebruik van voorbehoedsmiddelen het aidsprobleem juist verergert.

Het boek 'Light of the World: The Pope, the Church and the Signs of the Times' (Het licht van de wereld: de paus, de kerk en de tekenen des tijds) is gebaseerd op twintig uur aan gesprekken tussen de Duitse journalist Peter Seewald en de 83-jarige paus. De twee spraken elkaar in juli in het zomerverblijf van de kerkleider in Duitsland. Seewald zei weinig jongeren te kennen die zo levendig, nieuwsgierig en modern zijn als de paus.

Waar zou die Peter Seewald nou wonen?
Oud 22-11-2010, 15:20
Eenliefmeisje
Eenliefmeisje is offline
had de slappelach omdat ik de chipszak liet vallen en toen kwam er een auto aan ... hahah
Oud 23-11-2010, 06:26
Verwijderd
Kraaien verjagen
Kraaien zijn vijanden van landbouwbedrijven. Ze brengen veel schade toe aan de gewassen, vooral aan jonge maïsplantjes. Indien men het zaad vooraf een halve dag weekt in water waarin karbol gemengd is, zijn de plantjes niet meer aantrekkelijk voor kraaien.

* Met strohulzen
Om te voorkomen dat kraaien uw bomen en struiken aantasten, kunt u er strohulzen in hangen die van flessen gehaald zijn.

* Met vogelverschrikkers
In het begin is dit een goed verjaag middel. Toch kraaien zijn slimme vogels en laten zich op de duur er niet meer door verjagen.

* Door een dode kraai aan een draad te laten bengelen
Is wel een drastische maatregel.
Oud 23-11-2010, 12:46
Lorelei
Lorelei is offline
De mooie seksverhalen die sann en ik vannacht in bed hebben uitgewisseld
Oud 23-11-2010, 13:49
snoopy
snoopy is offline
http://img149.imageshack.us/img149/3000/1008bd5.jpg

is een topic op een ander forum, met hilarische foto's op funda
Oud 23-11-2010, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Wtf
Oud 23-11-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Heuh, wat een constructie
Oud 23-11-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:

<3 In zo'n huis wil ik best wonen.

Oh, en om dit topic moest ik ook best eventjes grinniken.
Oud 24-11-2010, 16:31
Verwijderd
Ik moest lachen om het schuurtopic op T&P (en met schuur wordt niet het bouwsel bedoeld).

En: ik heb de maxicosi opsekop in de kinderwagen gelegd met het idee dat beiden dan veilig zouden zijn voor katten. Er zat maar een heeeel klein gat nog tussen. Vanuit dat gat keken me vanmorgen ineens twee blinkende ogen aan. Al die weken dat ik in mijn nopjes was met mijn inventieve oplossing :') het was juist een heerlijk donkere en comfortabele hut al die tijd
Oud 24-11-2010, 23:22
Verwijderd

De president van het machtigste land ter wereld houdt zich niet bezig met de zorg, het onderwijs of de veiligheid. Nee hoor, met Thanksgiving verleent hij ceremonieel gratie aan een kalkoen voor het Thanksgiving-diner.

Vooral het gezicht van het kind spreekt boekdelen.
Oud 24-11-2010, 23:50
Verwijderd
Moeten voor een opdracht krantenkopjes en foto's verzamelen 10 stuks van ieders en daar komen geniale dingen uit voort <3
Oud 25-11-2010, 18:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
De natte droom van iedere pedo:

http://www.youtube.com/watch?v=zq5-6PkVGCg
Oud 25-11-2010, 19:06
Carn
Carn is offline
Citaat:

le whut
Oud 25-11-2010, 19:30
Signy
Signy is offline
Citaat:

what the F
Oud 25-11-2010, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
#
lordtedford
1 maand geleden 34

It was the kid's birthday and Robert Zemeckis allowed him to direct the zoom on the camera via hand signals. Watch again and you'll see the camera begin to zoom when he motions; he's pointing at himself to let the camera operator know that he's supposed to be in-frame when he finishes zooming.
Maar het blijft er creepy uitzien. Wat een eng joch.
Oud 25-11-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft in 2001 in Purmerend geprobeerd een alcoholcontrole van de politie te ontwijken, dat meldt Nieuwsuur vanavond. Hij reed in zijn auto met gedoofde lichten met hoge snelheid weg van de politieauto

Later werd Brinkman, die destijds bij de politie werkte, thuis gearresteerd op verdenking van rijden onder invloed. Uiteindelijk heeft hij een schikking getroffen van tweehonderd euro.

'Niets te verbergen'
Een verslaggever van Nieuwsuur confronteerde Brinkman met het proces verbaal van de zaak. Hij geeft toe dat hij "niet netjes" heeft gehandeld. Hij verklaart dat hij relatieproblemen had en met zijn hoofd ergens anders zat.

Brinkman was de enige van alle 150 Kamerleden die weigerde mee te werken aan een enquête van RTL, waarin werd gevraagd of ze ooit zijn veroordeeld. Hij zei dat hij daarvoor principiële redenen had. Later zei hij dat hij niets te verbergen had.

Valsheid in geschrifte
Er zijn de laatste weken meer onthullingen geweest over PVV'ers die iets op hun kerfstok. Vandaag nog heeft PVV-leiders Geert Wilders het Kamerlid Jhim van Bemmel bestraft.

Van Bemmel mag tot na het kerstreces nergens het woord meer over voeren en moet zijn portefeuille rijksuitgaven inleveren, omdat hij heeft verzwegen dat hij is veroordeeld voor valsheid in geschrifte.

Ook van de zaak van Hero Brinkman was Wilders niet op de hoogte. De PVV-leider heeft hier nog niet op gereageerd.
Oud 25-11-2010, 21:37
Verwijderd
Dat is me niet eens opgevallen toen ik 'm laatst zag Zijn gezicht is wel freaky. Een soort Aphex Twin hoofd.
Oud 25-11-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hero Brinkman

Prachtig. Maar hoe weet Nieuwsuur dat dan weer als Hero niet heeft meegewerkt?
Oud 25-11-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:

Prachtig. Maar hoe weet Nieuwsuur dat dan weer als Hero niet heeft meegewerkt?
Een linkse samenzwering!
Oud 26-11-2010, 03:52
Verwijderd

Oud 26-11-2010, 06:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik ben er nu bijna 3 maanden geleden er achter gekomen dat man lief vreemd is gegaan en ja wel niet 1 keer maar 4 keer met de elfde vrouw
Leek mij nogal duidelijk dat ze gewoon een lettertje was vergeten, maar er kwamen echt reacties als: 'omg, met élf vrouwen?!'
Oud 26-11-2010, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Leek mij nogal duidelijk dat ze gewoon een lettertje was vergeten, maar er kwamen echt reacties als: 'omg, met élf vrouwen?!'
Vooral 4 keer vreemdgaan met 11 vrouwen zou ik knap vinden
Oud 26-11-2010, 08:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vooral 4 keer vreemdgaan met 11 vrouwen zou ik knap vinden
Er staat niet dat hij in totáál 4 keer is vreemdgegaan, alleen maar dat het 4 keer met de elfde vrouw was
Oud 26-11-2010, 09:34
Verwijderd
Bij een proefwerk:
Surveillant: "Nog vijftien minuten! Dat is dus, eh..." *twijfelt even* "Een kwartier!"
Oud 27-11-2010, 12:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het wel attent dat haar hij lief vreemd is gegaan. Hij had ook onaardig vreemd kunnen gaan.
Oud 27-11-2010, 12:06
Martiño
Martiño is offline
Oh, en dan dit

Citaat:
Pikante tweet

CDA-Kamerlid Omtzigt begreep nog niet precies hoe de iPhone werkt en stuurde dit bericht niet naar zijn vrouw, maar naar al zijn Twittervolgers: 'Lieve schat, ik moet nu lang naar Gerda luisteren. Mijn gedachten dwalen af naar jou. Liefs en dikke kus, Pieter
Oud 27-11-2010, 12:10
Uice
Uice is offline
<3
Oud 27-11-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh, en dan dit
Hij was gisteren ook bij PoNews en schaamde zich echt rot, ik vind het een heel lief sms'je Als er nu had gestaan 'ik steek 'm er straks weer lekker diep in', ja, dan was het wel beschamend....
Oud 27-11-2010, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Het is natuurlijk wel best privé, dus ik kan me voorstellen dat het beschamend is. En het komt natuurlijk ontzettend knullig over.
Oud 27-11-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk wel best privé, dus ik kan me voorstellen dat het beschamend is. En het komt natuurlijk ontzettend knullig over.
Oh ja, ik vind het daarom ook wel grappig, maar hoe beschaamd hij op tv was, vond ik dan weer erg onnodig.
Oud 27-11-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, en dan dit
omg dat is een lief berichtje
Oud 27-11-2010, 12:47
snoopy
snoopy is offline
Aaaawwww... <3 Die vind ik ook echt lief!
Oud 27-11-2010, 12:49
Martiño
Martiño is offline
Niemand denkt trouwens aan de gevoelens van Gerda! Hoe moet zij zich hierbij voelen?
Oud 27-11-2010, 12:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Niemand denkt trouwens aan de gevoelens van Gerda! Hoe moet zij zich hierbij voelen?
Ghehe... Daar dacht ik eerlijk gezegd wél meteen aan
Maar goed, hij zegt alleen dat hij lang naar haar moet luisteren en dat z'n gedachten afdwalen, niet dat ze heul saai is ofzo
Oud 28-11-2010, 01:09
Verwijderd
Dat hoofd van Rob Geus

Oud 28-11-2010, 01:17
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat hoofd van Rob Geus

[afbeelding]
Ik kan niet echt een gezicht aanwijzen dat er wel charmant opstaat .
Oud 28-11-2010, 01:23
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat hoofd van Rob Geus

[afbeelding]
Zo kijkt hij altijd.
Oud 28-11-2010, 01:29
Verwijderd
Ik kon het weer eens niet laten

Oud 28-11-2010, 01:47
flyaway