Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Important post notification.
A spam is sent from your Facebook account. Your password has been changed for safety. Information regarding your account and a new password is attached to the letter. Read this information thoroughly and change the password to complicated one. Thank you for your attention, Facebook Service. Sommige spam is zo heerlijk stompzinnig <3 De bijgaande attachment is in zipformaat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paus Benedictus XVI is bijgetrokken wat betreft zijn mening over condoomgebruik. In een boek dat dinsdag uitkomt zegt hij dat het gebruik van condooms in bepaalde gevallen acceptabel is, vooral om het risico op besmetting met hiv te verminderen.
Benedictus baarde vorig jaar opzien tijdens zijn eerste officiële bezoek aan Afrika door te zeggen dat het gebruik van voorbehoedsmiddelen het aidsprobleem juist verergert. Het boek 'Light of the World: The Pope, the Church and the Signs of the Times' (Het licht van de wereld: de paus, de kerk en de tekenen des tijds) is gebaseerd op twintig uur aan gesprekken tussen de Duitse journalist Peter Seewald en de 83-jarige paus. De twee spraken elkaar in juli in het zomerverblijf van de kerkleider in Duitsland. Seewald zei weinig jongeren te kennen die zo levendig, nieuwsgierig en modern zijn als de paus. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kraaien verjagen
Kraaien zijn vijanden van landbouwbedrijven. Ze brengen veel schade toe aan de gewassen, vooral aan jonge maïsplantjes. Indien men het zaad vooraf een halve dag weekt in water waarin karbol gemengd is, zijn de plantjes niet meer aantrekkelijk voor kraaien. * Met strohulzen Om te voorkomen dat kraaien uw bomen en struiken aantasten, kunt u er strohulzen in hangen die van flessen gehaald zijn. * Met vogelverschrikkers In het begin is dit een goed verjaag middel. Toch kraaien zijn slimme vogels en laten zich op de duur er niet meer door verjagen. * Door een dode kraai aan een draad te laten bengelen Is wel een drastische maatregel. |
![]() |
|
http://img149.imageshack.us/img149/3000/1008bd5.jpg
![]() is een topic op een ander forum, met hilarische foto's op funda ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, en om dit topic moest ik ook best eventjes grinniken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest lachen om het schuurtopic op T&P (en met schuur wordt niet het bouwsel bedoeld).
En: ik heb de maxicosi opsekop in de kinderwagen gelegd met het idee dat beiden dan veilig zouden zijn voor katten. Er zat maar een heeeel klein gat nog tussen. Vanuit dat gat keken me vanmorgen ineens twee blinkende ogen aan. Al die weken dat ik in mijn nopjes was met mijn inventieve oplossing :') het was juist een heerlijk donkere en comfortabele hut al die tijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Oh, en dan dit
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, hij zegt alleen dat hij lang naar haar moet luisteren en dat z'n gedachten afdwalen, niet dat ze heul saai is ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent Verwijderd | 500 | 08-11-2011 18:57 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #3 Verwijderd | 500 | 05-04-2011 12:49 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #2 Verwijderd | 500 | 07-02-2011 20:54 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #miljard Verwijderd | 500 | 26-01-2011 16:20 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 |