Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In principe kun je wel elke dag iets leuks doen met je vriend(in), maar misschien heb je wel niet zo heel veel tijd voor elkaar. Dan is dit toch een soort speciale gelegenheid om toch iets te doen. Als je toch al supervaak leuke dingen met elkaar doet, dan kan ik me voorstellen dat je hier niet zo'n behoefte aan hebt, maar anders is zo'n Valentijnsdag toch best leuk? Je kunt ook wel elke dag op dat/die ene leuke meisje/jongen afstappen, maar op Valentijnsdag is de drempel wat lager, omdat het dan 'normaler' is ofzo. Daarom vind ik dat Valentijn net zoals andere 'speciale' dagen wel iets leuks heeft. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ik dan de enige niet-naïeve jongen hier? |
![]() |
|
![]() |
Op zich wel aardig, voor de mensen die wel gelukkig zijn. Ik vind valentijnsdag altijd een rotdag. Mijn probleem is, dat ik nooit echt goed weet hoe ik iemand moet benaderen.... En het probleem van de onmogelijke liefde speelt ook mee... Ik word altijd verliefd op te knappe meisjes, meestal samen met 100 anderen lijkt het wel
![]()
||
Citaat:
En ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vindt om al die gelukkige stelletjes samen te zien. Ik heb daar niet zo heel veel last van meestal, dus ik vind Valentijnsdag wel leuk. ![]() Jammer alleen dat degene voor wie ik iets zou willen doen dat waarschijnlijk niet zo leuk zou vinden... |
![]() |
|
T laat je eenzaam voelen als je alleen op de bank zit (en ook nog eens alleen thuis bent, omdat je ouders t weekend weg zijn) en de tv je in elk reclameblok er aan herinnert dat je daar alleen zit....
|
Valentijn is een klote dag, vooral als je vrijgezel bent... en dat je net die ene leuke vent/meid ziet lopen in de stad met een ander..
![]() Loop ik naar de brievenbus... helemaal geen kaartje ofzo zoals altijd het geval... kijk ik in mn mailbox... ook geen digi-kaart.. Wat ik alleen maar van iemand hoor is: Ik ben dus niet de enige die je aardig vind! ![]() Nou joepie daar heb ik wat aan. Dat eeuwige gepluk, geklef en geslijm bij elkaar hoeft voor mij niet... zeker niet alleen op deze "speciale" dag. En dan erbij je voelt je er ook eenzaam bij... het is net of mensen je niet zien staan (zo'n gevoel heb ik dan) en opeens moet iedereen vandaag verliefd wezen en poeslief tegen elkaar doen... ![]() Nee, dit hoeft voor mij niet... leuk bedacht maar nee, al zit je even in een parkje op een bankje dan zit er wel 1 gigantisch te kleffen naast je... nou gezellig dan als je ook naar iemand verlangt... ![]()
|
Nouja, ik ga nergens van uit, maar heel stiekem hoop ik natuurlijk wel op n kaart ofzo
![]() Ik vind t leuk als mensen gewoon leuke dingen met elkaar gaan doen. n Vriendin van mij ging koken voor dr vriendje, kijk dat vind ik nou leuk. Enorme bossen rozen is heel romantisch enzo, maar dat zou niet eens zo hoeven voor mij. Een roosje ofzo, en gewoon iets leuks gaan doen.
||
Citaat:
![]() Met roosactie van school kreeg ik dr een.....van n vriendin! Vorig jaar kreeg ik tenminste nog n anonieme ![]()
|
Valentijn is echt compleet aan me voorbijgegaan, het heeft ook geen enkele betekenis voor me, en toen ik een vriendin had deed ik er ook niet aan. Net zoiets als moeder/vaderdag dat is het toch altijd?
|
valentijn maakt mij misselijk
ik kan al die roze/rode hartjes niet UISTAAN. Al die commerciele shit komt me de strot uit, en dat hele kaarten-stuur gebeuren is ook zo ontzettend achterhaalt. een goede vriend zorgt dat het iedere dag valentijn is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #25 chocomelsletje | 497 | 10-02-2006 21:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Rozen verwelken en schepen vergaan [VALENTIJNVERHAAL] Verwijderd | 27 | 17-02-2005 15:05 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
De Swaen en Valentijn - Onbedoeld klein, doch groot (2003) S. Swaenenburgh | 1 | 17-10-2003 08:53 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 |