Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 12:52
Aristidis
Aristidis is offline
Ik vind het alleen pittig lullig voor alle mensen die nooit iets krijgen op Valentijn.
En als je een vriend(in) hebt; dan is het bijna een plicht om een kado te kopen, dus je rekent erop. Als je normaal een kado zou krijgen is het veel leuker en spontaner.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 13:01
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Valentijsdag heel grappig als je vrijgezel bent, en stiekem verliefd bent op iemand. Dan kun je n kaartje sturen (natuurlijk kan dat altijd, maar met valentijsdag is dat wel makkelijker).

Voor als je n relatie hebt, is t verder niet zo boeiend. Ik ga m'n vriend niet ineens met cadeautjes overladen. Misschien n kaartje.
Twee dagen later zijn we n jaar samen, dat vind ik belangrijker, eigenlijk

Ow ja... heb wel m'n avatar aangepast
Oud 02-02-2004, 15:04
Verwijderd
Het kan vast leuk zijn...

Maar ik blijf de gehele dag diep onder de dekens dit jaar...
In mijn eentje dus.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:15
Jordi
Jordi is offline
Ik vind Valentijn wel leuk. Behalve dan dat ik niemand heb en degene die ik wil wel .
Ik zal ook maar geen kaartje ofzo sturen, want dat vindt ze denk ik toch niet leuk.

Maar op zich vind ik Valentijn wel leuk. Het concept is volgens mij inderdaad dat je mensen die je leuk vindt (al dan niet anoniem) een kaartje stuurt. Als je kijkt hoeveel plezier veel mensen daaraan hebben, dan is dat toch heel mooi? Bovendien verlaagt deze dag denk ik toch de drempel voor veel mensen om hun liefde kenbaar te maken. Je kunt wel zeggen dat je dat op elke dag kunt doen, maar op Valentijnsdag heb je zeg maar toch een beetje een excuus.
En als je wel iets met elkaar hebt, dan is het toch gewoon leuk om samen iets speciaals te doen op deze dag? Kun je ook op een andere dag doen ja, maar dat doe je dan misschien toch minder snel.

En Valentijn is trouwens ook leuk om slechte (als in: evil) acties voor vriend(inn)en te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:58
Euphemia
Euphemia is offline
Ik heb nog nooit een vriendjuh gehad met valentijn
Altijd peerden ze me dr vandoor ... en nu ik vrijgezel ben is ut al geen zak meer aan zo eenzaam op de 14e dag.. je ziet iedereen met een bos rozen en kaartjes fietsen... dan denk ik.. kon ik dat oowk maar.. mahja.. het zal nog wel ff duren voordat ik er 1 kan vinden
Oud 02-02-2004, 19:17
oldt3
oldt3 is offline
update: heb een relatie nu,ma valentijn doet mij niets.
ben ook ni van zin iets te doen,tenzij zij erop aandringt en ik nix te doen heb.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 19:58
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 02-02-2004 @ 16:15:
Ik vind Valentijn wel leuk. Behalve dan dat ik niemand heb en degene die ik wil wel .
Ik zal ook maar geen kaartje ofzo sturen, want dat vindt ze denk ik toch niet leuk.

Maar op zich vind ik Valentijn wel leuk. Het concept is volgens mij inderdaad dat je mensen die je leuk vindt (al dan niet anoniem) een kaartje stuurt. Als je kijkt hoeveel plezier veel mensen daaraan hebben, dan is dat toch heel mooi? Bovendien verlaagt deze dag denk ik toch de drempel voor veel mensen om hun liefde kenbaar te maken. Je kunt wel zeggen dat je dat op elke dag kunt doen, maar op Valentijnsdag heb je zeg maar toch een beetje een excuus.
En als je wel iets met elkaar hebt, dan is het toch gewoon leuk om samen iets speciaals te doen op deze dag? Kun je ook op een andere dag doen ja, maar dat doe je dan misschien toch minder snel.

En Valentijn is trouwens ook leuk om slechte (als in: evil) acties voor vriend(inn)en te bedenken.
je kan ook elke dag valentijn vieren he!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:33
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
122450146 schreef op 02-02-2004 @ 20:58:
je kan ook elke dag valentijn vieren he!
Dat kun je doen ja, maar mijn punt is juist dat je dat waarschijnlijk niet doet. Je kunt ook wel elke dag heel erg lief voor je moeder doen, dan heb je geen moederdag meer nodig. Of elke dag feest vieren, hoef je je verjaardag niet meer te vieren. Sinterklaas (en Kerst) kun je ook wel afschaffen, want je kan elkaar toch ook best op een andere dag cadeautjes geven...

In principe kun je wel elke dag iets leuks doen met je vriend(in), maar misschien heb je wel niet zo heel veel tijd voor elkaar. Dan is dit toch een soort speciale gelegenheid om toch iets te doen. Als je toch al supervaak leuke dingen met elkaar doet, dan kan ik me voorstellen dat je hier niet zo'n behoefte aan hebt, maar anders is zo'n Valentijnsdag toch best leuk?

Je kunt ook wel elke dag op dat/die ene leuke meisje/jongen afstappen, maar op Valentijnsdag is de drempel wat lager, omdat het dan 'normaler' is ofzo.

Daarom vind ik dat Valentijn net zoals andere 'speciale' dagen wel iets leuks heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:36
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 02-02-2004 @ 22:33:
Dat kun je doen ja, maar mijn punt is juist dat je dat waarschijnlijk niet doet. Je kunt ook wel elke dag heel erg lief voor je moeder doen, dan heb je geen moederdag meer nodig. Of elke dag feest vieren, hoef je je verjaardag niet meer te vieren. Sinterklaas (en Kerst) kun je ook wel afschaffen, want je kan elkaar toch ook best op een andere dag cadeautjes geven...

In principe kun je wel elke dag iets leuks doen met je vriend(in), maar misschien heb je wel niet zo heel veel tijd voor elkaar. Dan is dit toch een soort speciale gelegenheid om toch iets te doen. Als je toch al supervaak leuke dingen met elkaar doet, dan kan ik me voorstellen dat je hier niet zo'n behoefte aan hebt, maar anders is zo'n Valentijnsdag toch best leuk?

Je kunt ook wel elke dag op dat/die ene leuke meisje/jongen afstappen, maar op Valentijnsdag is de drempel wat lager, omdat het dan 'normaler' is ofzo.

Daarom vind ik dat Valentijn net zoals andere 'speciale' dagen wel iets leuks heeft.
ewel ja al die speciale dingen zijn er gewoon zodat je extra vakantie hebt om te kunnen feesten enzo.Je kan ook gewoon als je dan toch tijd hebt feesten/leuke dingen samen doen.
Ben ik dan de enige niet-naïeve jongen hier?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:27
Xterminator
Xterminator is offline
Op zich wel aardig, voor de mensen die wel gelukkig zijn. Ik vind valentijnsdag altijd een rotdag. Mijn probleem is, dat ik nooit echt goed weet hoe ik iemand moet benaderen.... En het probleem van de onmogelijke liefde speelt ook mee... Ik word altijd verliefd op te knappe meisjes, meestal samen met 100 anderen lijkt het wel Mij zien ze niet staan, maar die leuke jongen aan de andere kant van de aula wel...Dat is het trieste van dit soort dagen........
Oud 05-02-2004, 18:26
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
heb er geen moer mee....

serieus..ik doe zelf nix an en krijg nix.......gewoon een normale dag met een feest 's avonds wat ik me doorbij moet voorstellen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:30
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Xterminator schreef op 05-02-2004 @ 18:27:
Op zich wel aardig, voor de mensen die wel gelukkig zijn. Ik vind valentijnsdag altijd een rotdag. Mijn probleem is, dat ik nooit echt goed weet hoe ik iemand moet benaderen.... En het probleem van de onmogelijke liefde speelt ook mee... Ik word altijd verliefd op te knappe meisjes, meestal samen met 100 anderen lijkt het wel Mij zien ze niet staan, maar die leuke jongen aan de andere kant van de aula wel...Dat is het trieste van dit soort dagen........
Dat is inderdaad kut ja, maar je hoeft die persoon ook niet te benaderen. Je kunt toch ook gewoon een anonieme kaart sturen ofzo? Daar heb je in principe niet zoveel aan, maar het is best wel leuk om te doen (vind ik dan). Zo kun je je gevoelens toch op een redelijk veilige manier uiten (als je daar behoefte aan hebt)...

En ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vindt om al die gelukkige stelletjes samen te zien. Ik heb daar niet zo heel veel last van meestal, dus ik vind Valentijnsdag wel leuk.

Jammer alleen dat degene voor wie ik iets zou willen doen dat waarschijnlijk niet zo leuk zou vinden...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:05
Daangerous
Daangerous is offline
commerciele onzin
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 20:13
Stepsje
Stepsje is offline
T laat je eenzaam voelen als je alleen op de bank zit (en ook nog eens alleen thuis bent, omdat je ouders t weekend weg zijn) en de tv je in elk reclameblok er aan herinnert dat je daar alleen zit....
Oud 14-02-2004, 20:26
Euphemia
Euphemia is offline
Valentijn is een klote dag, vooral als je vrijgezel bent... en dat je net die ene leuke vent/meid ziet lopen in de stad met een ander.. dan voel ik me echt depri... allemaal leuke stelletjes en ik loop daar maar in mn uppie
Loop ik naar de brievenbus... helemaal geen kaartje ofzo zoals altijd het geval... kijk ik in mn mailbox... ook geen digi-kaart..
Wat ik alleen maar van iemand hoor is: Ik ben dus niet de enige die je aardig vind!
Nou joepie daar heb ik wat aan. Dat eeuwige gepluk, geklef en geslijm bij elkaar hoeft voor mij niet... zeker niet alleen op deze "speciale" dag. En dan erbij je voelt je er ook eenzaam bij... het is net of mensen je niet zien staan (zo'n gevoel heb ik dan) en opeens moet iedereen vandaag verliefd wezen en poeslief tegen elkaar doen...
Nee, dit hoeft voor mij niet... leuk bedacht maar nee, al zit je even in een parkje op een bankje dan zit er wel 1 gigantisch te kleffen naast je... nou gezellig dan als je ook naar iemand verlangt...
Oud 14-02-2004, 20:34
Fog.
Fog. is offline
Wat et met me doet?

Geen ene %#@$ !
Oud 14-02-2004, 22:00
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Normaal vond ik het altijd wel gezellig, samen met m'n vriendin naar de film of zo.

Dit jaar hele dag slecht humeur gehad en beetje depri. zal er ook wel te maken hebben met alles wat ik gisteren over m'n ex heb gehoord (haar handelen nadat ze mij heeft "gedumpt")
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:02
Tuc
Tuc is offline
Het doet helemaal niets met me, maar het is wél leuk om cadeautjes te krijgen!

(En natuurlijk ook om te tonen hoeveel je om de ander geeft, maar daar heb je geen speciale dag voor nodig... )
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:14
Alistar
Alistar is offline
Nouja, ik ga nergens van uit, maar heel stiekem hoop ik natuurlijk wel op n kaart ofzo
Ik vind t leuk als mensen gewoon leuke dingen met elkaar gaan doen. n Vriendin van mij ging koken voor dr vriendje, kijk dat vind ik nou leuk. Enorme bossen rozen is heel romantisch enzo, maar dat zou niet eens zo hoeven voor mij. Een roosje ofzo, en gewoon iets leuks gaan doen.
Oud 14-02-2004, 22:22
Doopy
Doopy is offline
Met valentijn wordt ik altijd weer zo hard met mijn neus op de feiten gedrukt..........
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:39
Warsocket
Warsocket is offline
Nix
Oud 14-02-2004, 23:25
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Doopy schreef op 14-02-2004 @ 23:22:
Met valentijn wordt ik altijd weer zo hard met mijn neus op de feiten gedrukt..........
Same here
Met roosactie van school kreeg ik dr een.....van n vriendin! Vorig jaar kreeg ik tenminste nog n anonieme
Oud 14-02-2004, 23:27
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Skittles schreef op 15-02-2004 @ 00:25:
Same here
tja, als het nog gisteren was hadden we nu elkaar een kaartje kunnen sturen , dan hadden we niet met lege handen gezeten ....ach we zijn een half uur te laat....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:29
Alistar
Alistar is offline
Balen!
Oud 14-02-2004, 23:31
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Skittles schreef op 15-02-2004 @ 00:29:
Balen!
misschien volgend jaar...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:35
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Doopy schreef op 15-02-2004 @ 00:31:
misschien volgend jaar...
Haha, ik zal t opschrijven in mn agenda.
Omg, kaart gekregen van mn ex
T moet niet nog erger worden
Oud 15-02-2004, 20:49
Fainne
Fainne is offline
het zorgt er wel voor dat ik me eenzamer ga voelen...
al die geweldig gelukkige koppeltjes om me heen, maken me groen van jaloersheid. anders gaat het nog wel, maar je word met valentijn idd met je neus op de feiten gedrukt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:50
bassgirl
bassgirl is offline
helemaal niks
Oud 15-02-2004, 21:57
boer
boer is offline
Citaat:
Fainne schreef op 16-02-2004 @ 00:19:
het zorgt er wel voor dat ik me eenzamer ga voelen...
al die geweldig gelukkige koppeltjes om me heen, maken me groen van jaloersheid. anders gaat het nog wel, maar je word met valentijn idd met je neus op de feiten gedrukt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 22:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 15-02-2004 @ 22:50:
helemaal niks
Oud 16-02-2004, 07:35
checko
checko is offline
Helemaal niks.. Ik vind het leuk om m'n vriendin wat te geven, maar dat vind ik ook leuk op andere dagen... Ik heb er nou niet echt een speciaal gevoel bij ofzo...

hoewel het wel weer leuk is een kaartje te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 07:47
cannonball
cannonball is offline
Valentijn is echt compleet aan me voorbijgegaan, het heeft ook geen enkele betekenis voor me, en toen ik een vriendin had deed ik er ook niet aan. Net zoiets als moeder/vaderdag dat is het toch altijd?
Oud 16-02-2004, 09:33
damaetas
damaetas is offline
toen ik nog geen vriendje had werd ik af en toe wel es vredrietig van dat geklef met valentijn. maar nu doet het me nix. 13februari is veel belangrijker
Oud 16-02-2004, 09:51
Optima
Optima is offline
valentijn maakt mij misselijk

ik kan al die roze/rode hartjes niet UISTAAN. Al die commerciele shit komt me de strot uit, en dat hele kaarten-stuur gebeuren is ook zo ontzettend achterhaalt.

een goede vriend zorgt dat het iedere dag valentijn is.
Reageren

Regels voor berichten