Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 08:07
king112
king112 is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 25-03-2003 @ 22:46:
Beste vrienden van het scholieren.com forum

Mijn vorige bericht heb ik gepost als reactie op de ontdekking die ik vanmiddag gedaan had ; namelijk dat er op dit forum schikbarend veel nerds aanwezig zijn. ( mijzelf meegerekend uitteraard anders krijg ik van die zinloze reacties van jullie)

Ik zal jullie een paar tips geven.

Hoe krijg ik een normaal leven?

* 1: Geef nou zelf toe dat het echt een schande is. dat je nog groen bent op bijna volwassen leeftijd! of zelfs nog ouder!

* 2: als je dit aan jezelf hebt toegegeven ( dan ben je al een heel eind) sluit je je computer af.

* 3: ga naar de kapper, laat een nieuw kapsel aanbrengen.
ga hierna naar de opticien om lenzen te halen (inplaats van
die bril.
hierna koop je een trein kaartje naar de stad en loop een
hippe zaak binnen. je eerste reactie zal je waarschijnlijk niet
aanspreken... ze zullen in die winkels wel harde muziek
draaien enzovoort. ( hier moet je aan wennen!) koop een
mooie outfit.. en let niet teveel op de prijs.

*4: je bent al een heel eind. maar nu moet je werken aan je kararkter eigenschappen. de fout die veel jullie maken = het geven van nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft. ( let hier op) probeer niet al te veel te zeggen. dan kan er ook niet veel fout gaan. let op je manier van lachen. let erop dat dit niet gaat zoals op de "revange of the nerds" films.

*5: het boeken van resultaat.

Geduld is punt 1
je zal moeten w8en op vrijdag of zaterdag avond.

je ziet er nu cool uit.
je gedraagt je niet meer als een nerd

nu komt het ga naar een coole discotheek ( ook als je de muziek niet leuk vindt.)

drink een paar biertjes.. ( ik weet dat jullie ze vies vinden, maar dat leer je drinken.)

jullie zullen merken dat 3 biertjes een behoorlijke hoeveelheid is. ik raadt jullie dan ook aan niet veel meer te drinken.
je hebt nu de moedt om op een meisje af te stappen.!!!!!

meer kan ik jullie helaas niet vertellen want daar moeten jullie zelf maar achter komen.
ik ga mijn geheim van de smit niet verklappen.

jullie zullen mij zeker dankbaar zijn ( in ieder geval een paar van jullie)

sommige mensen zijn niet meer te redden. bijvoorbeeld de 22jarige.. die zullen als maagd sterven tot mijn spijt.

and remember be

oja laatste tip .. hang niet teveel op dit forum

waarschijnlijk kom je zelf ook wel wat te kort maar durft het niet hard op te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
mauritsius schreef op 25-03-2003 @ 22:46:
heel verhaal
...en dan ben je totaal iemand anders dan dat je eigenlijk bent! De hele wereld blaat over jezelf zijn, jezelf zoeken en jezelf gevonden te hebben... maar mauritsius ziet het liefst een wereld vol met oppervlakkige mensjes die er allemaal hetzelfde uitzien, hoe ongelukkig ze zich daar ook bij voelen!!
Mauritsius, ik ben onmodieus, ik ga zelden naar cafés of disco's, ik geef nutteloze informatie en ik zit elke avond achter de computer. Ik was 16 toen ik voor 't eerst zoende, 16 toen ik voor 't eerst sex had, en ik heb er nu twee 'gehad' - lijkt me toch vrij redelijk.
Hee, weet je wat? Niet iedereen is jou! Echt waar! Er zijn mensen met een andere mening!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:39
Verwijderd
Sorry dat ik zo laat reageer ik las dit per toeval

Citaat:
Yamyam schreef op 01-02-2003 @ 22:03:
Misschien heel cliché voor jou eXo, maar voor mij en voor alle anderen die zich 'verlaat' en buitengesloten voelen heel fijn om te weten dat je echt niet de enige bent.
Je voelt je namelijk wel de enige.
Ik ben over 3 weken 16; woon op kamers, mensen schatten me vaak ouder, en ik wordt knettergek en onzeker van alle mensen die aan me blIJven vragen of ik al een 'vriendje' hebt (waar nog bij komt dat ik biseksueel ben), stomme gemiddeldes, en loze sekspraat op school. Zelfs mijn eigen moeder kwam al aan met de condooms voor als ik ze eens nodig had, mocht ik ze altijd bij haar declareren. Da's best schrijnend, als je je hele leven relatie en zoen ed loos bent geweest.
Waarom vind je dat schrijnend? Je moeder weet toch niet wat je allemaal wel/niet gedaan hebt? 't kan opeens heel snel gaan en je moeder wil je gewoon beschermen Bovendien.. zo'n pakkie is 10 pleuro

Ik was overigens 18 toen ik voor het eerst zoende maar daarvoor maakte ik me nooit zorgen, ook al hadden al m'n vrienden al gezoend om de doodsimpele reden dat ik nooit zo de neiging heb gehad om me te spiegelen aan m'n omgeving. En daarbij meisjes interesseerden mij niet.

Verder was ik bang dat die weer zo'n voorspelbaar topic zou worden maar mensen als mauritius en kimmie13 maken dit topic weer een lust voor je lachspieren
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:51
king112
king112 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 11:26:
...en dan ben je totaal iemand anders dan dat je eigenlijk bent! De hele wereld blaat over jezelf zijn, jezelf zoeken en jezelf gevonden te hebben... maar mauritsius ziet het liefst een wereld vol met oppervlakkige mensjes die er allemaal hetzelfde uitzien, hoe ongelukkig ze zich daar ook bij voelen!!
Mauritsius, ik ben onmodieus, ik ga zelden naar cafés of disco's, ik geef nutteloze informatie en ik zit elke avond achter de computer. Ik was 16 toen ik voor 't eerst zoende, 16 toen ik voor 't eerst sex had, en ik heb er nu twee 'gehad' - lijkt me toch vrij redelijk.
Hee, weet je wat? Niet iedereen is jou! Echt waar! Er zijn mensen met een andere mening!
eens oppervlakig denken is zo makelijk en zo dom
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:56
saartjeh
saartjeh is offline
En dan.... dan ben je geslaagd als meloper en leef je je hele leven in een illusie van dat wat je niet bent. Je leeft zoals iedereen en het nut is dan ver te zoeken!!! Dit soort meeloopgedrag is waar ik me hele leven voor vegt (kben egt geen mega nerd ofzow, maar ik doe wel wat ik leuk vind!!! en als dat niet bij jouw 'ideaal' van de mensheid past, hebbie maar pech. Kvind t wel n btje dom van je King, om dit soort onzin hiero neer te pleuren en gelijk alle 'nerds' naar beneden te halen
Oud 27-03-2003, 14:07
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
eXo schreef op 27-03-2003 @ 11:39:
Sorry dat ik zo laat reageer ik las dit per toeval

Waarom vind je dat schrijnend? Je moeder weet toch niet wat je allemaal wel/niet gedaan hebt? 't kan opeens heel snel gaan en je moeder wil je gewoon beschermen Bovendien.. zo'n pakkie is 10 pleuro

Ik was overigens 18 toen ik voor het eerst zoende maar daarvoor maakte ik me nooit zorgen, ook al hadden al m'n vrienden al gezoend om de doodsimpele reden dat ik nooit zo de neiging heb gehad om me te spiegelen aan m'n omgeving. En daarbij meisjes interesseerden mij niet.

Verder was ik bang dat die weer zo'n voorspelbaar topic zou worden maar mensen als mauritius en kimmie13 maken dit topic weer een lust voor je lachspieren
Omdat ik het gevoel krijg dat zij blijkbaar ook al verwacht dat ik zo ver ben, terwijl dat dus helemaal NIET zo is.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 27-03-2003 @ 15:07:
Omdat ik het gevoel krijg dat zij blijkbaar ook al verwacht dat ik zo ver ben, terwijl dat dus helemaal NIET zo is.
maar dat hoeft niet zo te zijn... mijn moeder kwam mij toen ik 14 was ook een condoom geven, maar toen ik ruim twee jaar daarna de pil wilde gaan gebruiken was ze verbaasd dat ik al op m'n 16e sex wilde...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:44
king112
king112 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 15:25:
maar dat hoeft niet zo te zijn... mijn moeder kwam mij toen ik 14 was ook een condoom geven, maar toen ik ruim twee jaar daarna de pil wilde gaan gebruiken was ze verbaasd dat ik al op m'n 16e sex wilde...
heb jij ff geluk op je 16e
ik zal nog heel lang moeten wachten denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:49
Davine
Lkkr boeiend, er is geen deadline voor ofzo, vanne als je 13 bent moeje gezoend hebben of verkering hebben gehad...
kheb ook nog nie gezoen en zit er voorlopig ook niet egt op te w88. Dus ik vind dat t geen ene ruk uitmaakt!
W8 gewoon tot je er klaar voor bent of tot je de ware tegenkomt...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:55
Flapoleon
Flapoleon is offline
Citaat:
king 112 schreef op 27-03-2003 @ 16:44:
Hahahaha

Lekkere positieve instelling Of is het echt zo erg met je dat je als maagd zal sterven? Ik hoop het niet voor je....

En als je echt moedeloos wordt, doe je er echt verstandig aan om de tips van Mauritsius op te volgen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 27-03-2003 @ 16:44:
ach, wie weet loop je morgen tegen het meisje van je dromen op en blijk jij de jongen van haar dromen te zijn en liggen jullie binnen een paar dagen in bed
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 09:24
Posh_Girl
Posh_Girl is offline
Citaat:
ydnew schreef op 25-01-2003 @ 23:08:
Mss heel raar maar ik ben 17 en heb nog nooit gezoend/verkering gehad gewoon helemaal niks is dit raar? Loop ik achter? Of moet ik gewoon wachten totdat ik er 1 tegenkom bij wie ik denk ja jouwwil ik??
hetzelfde alleen ben ik 16
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 27-03-2003 @ 15:07:
Hmm misschien verwacht ze dat niet maar wil ze gewoon duidelijk aan je kenbaar maken dat als 't zo ver mocht komen dat je moeder achter je zal staan.

Toen ik 15 was en voor het eerst alleen op vakantie naar Spanje ging kreeg ik ook een doos rubbers van m'n moeder, ik had zo'n beetje m'n twijfels erover maar ik heb ze gewoon meegenomen (niet gebruikt natuurlijk) 'k ben blij dat m'n moeder zo is.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:58
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-03-2003 @ 10:24:
Hmm misschien verwacht ze dat niet maar wil ze gewoon duidelijk aan je kenbaar maken dat als 't zo ver mocht komen dat je moeder achter je zal staan.

Toen ik 15 was en voor het eerst alleen op vakantie naar Spanje ging kreeg ik ook een doos rubbers van m'n moeder, ik had zo'n beetje m'n twijfels erover maar ik heb ze gewoon meegenomen (niet gebruikt natuurlijk) 'k ben blij dat m'n moeder zo is.
Ja oke je hebt ook wel gelijk. Maar gezien ons gesprek leek het me vrij duidelijk. We hadden het bv ook over een jongen waar ik een paar maanden geleden verliefd op was (en hij op mij), en waar zij van dacht dat we al gezoend hadden en bij elkaar onde de kleren gevoeld, terwijl hij me alleen wat gestreeld heeft over mijn been bv!.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:48
Another Way
Another Way is offline
Ik vind dat mauritsius in sommige punten gelijk heeft

Als je lelijk bent krijg je geen vriendin, dat is een feit. Iedereen die dat ontkend is hypocriet bezig. Ik ben zelf 17 en heb nog nooit gezoend, behoorlijk triest en kansloos dus
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 30-03-2003 @ 16:48:
Ik vind dat mauritsius in sommige punten gelijk heeft

Als je lelijk bent krijg je geen vriendin, dat is een feit. Iedereen die dat ontkend is hypocriet bezig. Ik ben zelf 17 en heb nog nooit gezoend, behoorlijk triest en kansloos dus
Nou, ik ken anders zat lelijke lui met vriend(innen)....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:00
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik zit ergens wel met een dergelijk probleem. Ben nu 20 en ik heb ook nog geen serieuze relatie gehad. Ik heb het gevoel alsof meisjes voor mij "verboden terrein" zijn. Ik verbied het mezelf dan om een beetje te flirten en contact te zoeken. Altijd als ik een leuke meid zie dan denk ik bij mezelf, je ziet er niet uit, en ze wil toch niets met je te maken hebben. Moet echt heel veel alcohol op hebben om op een meisje af te durven gaan. En dan komt er weer geen zinnig woord uit. Heb heel vaak het idee dat meisjes mij leuk vinden, dat hoor ik ook vaak genoeg. Maar zodra een leuke meid oogcontact maakt, kijk ik snel de andere kant uit, en raak ik dus volledig in paniek.
Oud 09-04-2003, 19:12
king112
king112 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-03-2003 @ 18:44:
Nou, ik ken anders zat lelijke lui met vriend(innen)....
Ik denk niet z0 lelijk als mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 09-04-2003 @ 20:12:
Ik denk niet z0 lelijk als mij
Probeer eerste eens wat meer zelfvertrouwen te krijgen, want weinig zelfvertrouwen schrikt meisjes ook af.
Ik weet dat ik er zelf ook weinig over kan zeggen omdat ik zelf ook nog nooit 'n vriend heb gehad, maar ik weet zeker dat een beetje meer zelfvertrouwen echt wel werkt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 09-04-2003 @ 22:13:
Probeer eerste eens wat meer zelfvertrouwen te krijgen, want weinig zelfvertrouwen schrikt meisjes ook af.
Ik weet dat ik er zelf ook weinig over kan zeggen omdat ik zelf ook nog nooit 'n vriend heb gehad, maar ik weet zeker dat een beetje meer zelfvertrouwen echt wel werkt.
Ik vraag me al jaren af hoe je dat krijgt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:03
Bruut
Bruut is offline
zijn cursussen voor..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:03
DarkRaven
DarkRaven is offline
Als je gewoon voor 1 avondje met een meisje wil zoenen probeer dan gewoon een meisje te versieren die dronken is of waarvan je weet/denkt dat ze een slet is die het toch met iedereen doet (Ik ken er genoeg )
Dan MOET het toch wel lukken? Of zoen je alleen als je echt iets voor diegene voelt?
Zo hopeloos kan het toch niet zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:07
Bruut
Bruut is offline
nou ik zou echt niet met de eerste de beste gaan zoenen.. rot op zeg. moet wel iemand zijn voor wie je wat voelt.. lijkt mij dan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:08
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 09-04-2003 @ 23:03:
Als je gewoon voor 1 avondje met een meisje wil zoenen probeer dan gewoon een meisje te versieren die dronken is of waarvan je weet/denkt dat ze een slet is die het toch met iedereen doet (Ik ken er genoeg )
Dan MOET het toch wel lukken? Of zoen je alleen als je echt iets voor diegene voelt?
Jeejte zo laag gaat toch niemand

Ik durf niet eens op een vreemd iemand af te stappen en en praatje te maken, dus dat gaat echt niet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 08:17
Cinamon
Cinamon is offline
Nou weet je, ik ben veertien en IK (ja ik) loop achter op de gemiddelde scholier bij ons. Het overgrote deel heeft al gezoend (yes the french way) toen ze een jaar of 11/12 waren. Dan denk ik bij mezelf... Nou ja, lekker voor je.
Maar ik zou er niks om geven als ik op mijn 20ste nog niemand had gezoend. Ik denk dat ik wacht op de degene die ik WIL zoenen en waar ik iets om geef. Niet de eerste de beste die ik in een discootje tegenkom ofzo. En mensen zoals mauritsius die dan zo reageren alsof iemand dan een NERD is...
Haal ik mijn wenkbrauwen op en vraag ik me af wat voor een belachelijk tiepje hij dan wel niet is.
Oud 10-04-2003, 09:02
Thomas
Thomas is offline
Aha.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:39
king112
king112 is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 09-04-2003 @ 23:03:
ja dat heb ik een keertje gedaan toen was ik 17!
En toen had ik heel veel geld en was ik zelf ook dronken en zij ook!
Maarja de volgende dag zag ze met wie ze werkelijk gezoend heeft ze durfde me niet eens aan te kijken!
Ik had geh00rd dat ze er een trauma aan heeft overgehouden!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:40
Maurice
Maurice is offline
ik had ook zo iets gehoord ja.
Oud 10-04-2003, 12:40
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-04-2003 @ 23:08:
Jeejte zo laag gaat toch niemand

Ik durf niet eens op een vreemd iemand af te stappen en en praatje te maken, dus dat gaat echt niet
Daar0m moet je 00k veel gaan drinken voor dat je dat gaat doet en zoek naar de slet!
Ja ik weet het triest!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:41
king112
king112 is offline
Ps: ze moet wel dr0nken zijn anders kan je het vergeten!
teminste dat was bij mij het geval
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 27-03-2003 @ 11:39:

Idd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:33
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 10-04-2003 @ 13:40:
Daar0m moet je 00k veel gaan drinken voor dat je dat gaat doet en zoek naar de slet!
Ja ik weet het triest!
ja da-hag

zelfs al ben ik dronken durf ik het niet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:39
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja...met zo'n instelling gaat het natuurlijk nooit lukken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:46
amelie18
amelie18 is offline
was ook erg laat. Durfde er ook niet echt mee te beginnen (want ja hoe weet je of je het goed doet), dus dan liep ik onwijs met een jongen te flirten, ging ie me zoenen riep ik heel hard NEE. aaaah zielig he? achteraf neeeeergens voor nodig!
Oud 10-04-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 10-04-2003 @ 17:09:
Hahaha dit is gewoon echt lache!!!
Snap het dan!! jullie zijn te lelijk dat jullie geen vriendin kunnen krijgen!!!

Wordt homo ofzo allemaal dan zou het voor jullie een stuk makkelijker zijn om iemand te krijgen!
Zoals jij? Ed is een mannennaam, maar je bent een pijpslet?

Curious?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:55
Another Way
Another Way is offline
Citaat:

Helaas heb je 100% gelijk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:38
David
David is offline
pfff .. ik hang gewoon in m,n vrije tijd op dit forum .. vind ik leuk

ik heb dan wel gezoent en ben geen maagd meer . maar dat heeft blijkbaar niks te maken met het hangen op dit forum

want ik heb dus wel gezoent en ben geen maagd , en andere mensen die nog niet gezoent hebben en wel maagd zijn hangen ook op dit forum ...

dus ik zie het punt niet zo ?

volgens mij leven we in een land waar wel meer mensen rondlopen die niet op dit forum hangen .. en ook nog nooit gezoent hebben en maagd zijn ,, en natuurlijk zijn er ook mensen die ( je raad het al ) wel gezoent hebben en geen maagd meer zijn ..

marre .. vertel je punt nog eens mauritsius ?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:08
king112
king112 is offline
Citaat:

Wordt homo ofzo allemaal dan zou het voor jullie een stuk makkelijker zijn om iemand te krijgen!
Van dat lelijk zijn hebt je gelijk!
Dat klopt inderdaad!

Maar h0mo worden dat gaat nou eenmaal niet zomaar want ik moet al overgeven van het idee!
Misschien denk jij wel dat je in een keer in een h0m0 kan veranderen!
Maar waarschijnlijk was je dat al in je hart al!

Maarja er zijn nou eenmaal lelijke en m00ie mensen!
Wat jammer dat we niet allemaal zo knap waren als j0u
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:11
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-04-2003 @ 16:08:
Van dat lelijk zijn hebt je gelijk!
Dat klopt inderdaad!

Maar h0mo worden dat gaat nou eenmaal niet zomaar want ik moet al overgeven van het idee!
Misschien denk jij wel dat je in een keer in een h0m0 kan veranderen!
Maar waarschijnlijk was je dat al in je hart al!

Maarja er zijn nou eenmaal lelijke en m00ie mensen!
Wat jammer dat we niet allemaal zo knap waren als j0u
offtopic maare..

wat heb ji toch met die 0s
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:57
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:11:
offtopic maare..

wat heb ji toch met die 0s
offtopic????
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:04
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-04-2003 @ 16:33:
ja da-hag

zelfs al ben ik dronken durf ik het niet
N0U JA bij mij werkte het teminste wel!
Ik wou toen als er die vakantie niks gebeurde zelfmoordplegen en toen gebeurde dat dus!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:56
DarkRaven
DarkRaven is offline
zelfmoord plegen omdat....je nog nooit gezoend had?

Dit meen je niet!!!!

Als je jezelf zo lelijk vind, dan kun je er altijd wat aan veranderen, zoals je kapsel ofzo, andere kleren, lenzen (als je bril hebt) of een gezichtsverzorgende creme als je vind dat je huid niet gaaf is o.i.d.

Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 21:52
king112
king112 is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 11-04-2003 @ 19:56:
zelfmoord plegen omdat....je nog nooit gezoend had?

Dit meen je niet!!!!

Als je jezelf zo lelijk vind, dan kun je er altijd wat aan veranderen, zoals je kapsel ofzo, andere kleren, lenzen (als je bril hebt) of een gezichtsverzorgende creme als je vind dat je huid niet gaaf is o.i.d.

Nee h00r omdat ik al een verschrikkelijk leven achter de rug had!
Ik ben jarenlang gepest!
En dat had ik er ook nog bij!
Ik kreeg heel vaak opmerkingen van!
Jij heb toch nooit een meisje gehad etc!
En ook over mijn uiterlijk!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, je bent gepest, maar dat ligt toch niet aan jou. Dat ligt aan die pesters. Die hebben een probleem, want zij zijn dom en kortzichtig. Ik ben vroeger ook heel erg gepest (nu nog af en toe) maar ik weet nu gewoon dat ik beter ben dan die debielen. Ik scheld niemand zomaar uit, Er zijn zat mensen die me wel aardig vinden en eigenlijk ben ik helemaal niet zo verkeerd.
Het is moeilijk, maar je moet gewoon leren om zo te denken. Met jou is echt niks mis. Dat is jou alleen verteld en je bent het gaan geloven. En je weet toch dat je nooit zomaar alles moet geloven wat je verteld word....
Oud 12-04-2003, 07:37
king112
king112 is offline
Citaat:
Noekie schreef op 11-04-2003 @ 23:52:
Okee, je bent gepest, maar dat ligt toch niet aan jou. Dat ligt aan die pesters. Die hebben een probleem, want zij zijn dom en kortzichtig. Ik ben vroeger ook heel erg gepest (nu nog af en toe) maar ik weet nu gewoon dat ik beter ben dan die debielen. Ik scheld niemand zomaar uit, Er zijn zat mensen die me wel aardig vinden en eigenlijk ben ik helemaal niet zo verkeerd.
Het is moeilijk, maar je moet gewoon leren om zo te denken. Met jou is echt niks mis. Dat is jou alleen verteld en je bent het gaan geloven. En je weet toch dat je nooit zomaar alles moet geloven wat je verteld word....
Tja gelukkig zit in nu in een klas waar ik niet gepest wordt!
In de 4de heb ik Mavo gedaan en daar werdt ik ook wel gepest door mensen uit het VWO maar wel heel wat anders dan op het vbo!
Op het VBO kon je je gewoon nergens op om verdedegen omdat die mensen niet eens nadenken over wat zij doen en zeggen!
Bij het VBO gebruikte vocht ik heel vaak omdat ik er heel agressief van werdt!
Maar ben nog nooit van school geschorst!
Toen ik op de Mavo iemand van het VWO geslagen had was ik gelijk een tijdje geschorst!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:48
Another Way
Another Way is offline
Gister heeft een meisje van mn klas me wijs gemaakt dat je kansloos bent als je voor je 14de nog niet heb gezoent
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:09
Blablachick
Blablachick is offline
ik vind het niet kunnen omdat :

wat doe je ook op je pc als je nog nooit een vriend heb gehad?? ga op ZOEKKK

+

ik was zelf al jong toen ik goed kon zoenen, iedereen is anders --> duhh... maar ik bedoel 17 of ouder en niet gezoent hebben.. ben je niet leuk genoeg ofzo? je moet toch wel een BEETJE aandacht krijgen??

en ik zou het nooit in het openbaar bekennen ook al wil je hulp, die krijg je niet.. want wat kunnen wij er aan doen??

advies: ga uit met je vriendinnen, ga naar het strand, ga naar school weet ik veel, er is altyd wel een perfect iemand voor je

btw het hoeft niet perfect tezijn
Oud 18-04-2003, 22:30
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Another Way schreef op 18-04-2003 @ 21:48:
Gister heeft een meisje van mn klas me wijs gemaakt dat je kansloos bent als je voor je 14de nog niet heb gezoent
lol, al zoen je pas op je 30ste wtf boeit dat, het lijkt me alleen wel erg leuk ook iemand te vinden waar je een (groot) deel van je leven mee kan delen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 23:38
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 26-01-2003 @ 12:22:
Hey een advies, als je eraf wilt. Zoek een leuk meisje, en geef haar een leuke dag/nacht. De dag erna ben je er dan van verlost, en je hoeft nix vast te nemen met die griet. Dus 2voor de prijs van1.
WTF wanneer heb ik deze gepost??????
Oud 19-04-2003, 00:43
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Dit jaar heb ik voor het eerste zelf gezoend.........
Reageren

Regels voor berichten