Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mauritsius, ik ben onmodieus, ik ga zelden naar cafés of disco's, ik geef nutteloze informatie en ik zit elke avond achter de computer. Ik was 16 toen ik voor 't eerst zoende, 16 toen ik voor 't eerst sex had, en ik heb er nu twee 'gehad' - lijkt me toch vrij redelijk. Hee, weet je wat? Niet iedereen is jou! Echt waar! Er zijn mensen met een andere mening! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Sorry dat ik zo laat reageer ik las dit per toeval
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik was overigens 18 toen ik voor het eerst zoende maar daarvoor maakte ik me nooit zorgen, ook al hadden al m'n vrienden al gezoend om de doodsimpele reden dat ik nooit zo de neiging heb gehad om me te spiegelen aan m'n omgeving. En daarbij meisjes interesseerden mij niet. Verder was ik bang dat die weer zo'n voorspelbaar topic zou worden maar mensen als mauritius en kimmie13 maken dit topic weer een lust voor je lachspieren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
En dan.... dan ben je geslaagd als meloper en leef je je hele leven in een illusie van dat wat je niet bent. Je leeft zoals iedereen en het nut is dan ver te zoeken!!! Dit soort meeloopgedrag is waar ik me hele leven voor vegt (kben egt geen mega nerd ofzow, maar ik doe wel wat ik leuk vind!!! en als dat niet bij jouw 'ideaal' van de mensheid past, hebbie maar pech. Kvind t wel n btje dom van je King, om dit soort onzin hiero neer te pleuren en gelijk alle 'nerds' naar beneden te halen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zal nog heel lang moeten wachten denk ik |
![]() |
|
Lkkr boeiend, er is geen deadline voor ofzo, vanne als je 13 bent moeje gezoend hebben of verkering hebben gehad...
kheb ook nog nie gezoen en zit er voorlopig ook niet egt op te w88. Dus ik vind dat t geen ene ruk uitmaakt! W8 gewoon tot je er klaar voor bent of tot je de ware tegenkomt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lekkere positieve instelling ![]() En als je echt moedeloos wordt, doe je er echt verstandig aan om de tips van Mauritsius op te volgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik 15 was en voor het eerst alleen op vakantie naar Spanje ging kreeg ik ook een doos rubbers van m'n moeder, ik had zo'n beetje m'n twijfels erover maar ik heb ze gewoon meegenomen (niet gebruikt natuurlijk) 'k ben blij dat m'n moeder zo is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zit ergens wel met een dergelijk probleem. Ben nu 20 en ik heb ook nog geen serieuze relatie gehad. Ik heb het gevoel alsof meisjes voor mij "verboden terrein" zijn. Ik verbied het mezelf dan om een beetje te flirten en contact te zoeken. Altijd als ik een leuke meid zie dan denk ik bij mezelf, je ziet er niet uit, en ze wil toch niets met je te maken hebben. Moet echt heel veel alcohol op hebben om op een meisje af te durven gaan. En dan komt er weer geen zinnig woord uit. Heb heel vaak het idee dat meisjes mij leuk vinden, dat hoor ik ook vaak genoeg. Maar zodra een leuke meid oogcontact maakt, kijk ik snel de andere kant uit, en raak ik dus volledig in paniek.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet dat ik er zelf ook weinig over kan zeggen omdat ik zelf ook nog nooit 'n vriend heb gehad, maar ik weet zeker dat een beetje meer zelfvertrouwen echt wel werkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je gewoon voor 1 avondje met een meisje wil zoenen probeer dan gewoon een meisje te versieren die dronken is of waarvan je weet/denkt dat ze een slet is die het toch met iedereen doet (Ik ken er genoeg
![]() ![]() Dan MOET het toch wel lukken? Of zoen je alleen als je echt iets voor diegene voelt? Zo hopeloos kan het toch niet zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik durf niet eens op een vreemd iemand af te stappen en en praatje te maken, dus dat gaat echt niet |
![]() |
|
Nou weet je, ik ben veertien en IK (ja ik) loop achter op de gemiddelde scholier bij ons. Het overgrote deel heeft al gezoend (yes the french way) toen ze een jaar of 11/12 waren. Dan denk ik bij mezelf... Nou ja, lekker voor je.
Maar ik zou er niks om geven als ik op mijn 20ste nog niemand had gezoend. Ik denk dat ik wacht op de degene die ik WIL zoenen en waar ik iets om geef. Niet de eerste de beste die ik in een discootje tegenkom ofzo. En mensen zoals mauritsius die dan zo reageren alsof iemand dan een NERD is... Haal ik mijn wenkbrauwen op en vraag ik me af wat voor een belachelijk tiepje hij dan wel niet is.
||
Citaat:
En toen had ik heel veel geld en was ik zelf ook dronken en zij ook! Maarja de volgende dag zag ze met wie ze werkelijk gezoend heeft ze durfde me niet eens aan te kijken! Ik had geh00rd dat ze er een trauma aan heeft overgehouden! |
![]() |
||
Citaat:
Ja ik weet het triest! |
![]() |
|
was ook erg laat. Durfde er ook niet echt mee te beginnen (want ja hoe weet je of je het goed doet), dus dan liep ik onwijs met een jongen te flirten, ging ie me zoenen riep ik heel hard NEE. aaaah zielig he? achteraf neeeeergens voor nodig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Curious? ![]() |
![]() |
|
pfff .. ik hang gewoon in m,n vrije tijd op dit forum .. vind ik leuk
ik heb dan wel gezoent en ben geen maagd meer . maar dat heeft blijkbaar niks te maken met het hangen op dit forum want ik heb dus wel gezoent en ben geen maagd , en andere mensen die nog niet gezoent hebben en wel maagd zijn hangen ook op dit forum ... dus ik zie het punt niet zo ? volgens mij leven we in een land waar wel meer mensen rondlopen die niet op dit forum hangen .. en ook nog nooit gezoent hebben en maagd zijn ,, en natuurlijk zijn er ook mensen die ( je raad het al ) wel gezoent hebben en geen maagd meer zijn .. marre .. vertel je punt nog eens mauritsius ? |
![]() |
||
Citaat:
Dat klopt inderdaad! Maar h0mo worden dat gaat nou eenmaal niet zomaar want ik moet al overgeven van het idee! Misschien denk jij wel dat je in een keer in een h0m0 kan veranderen! Maar waarschijnlijk was je dat al in je hart al! Maarja er zijn nou eenmaal lelijke en m00ie mensen! Wat jammer dat we niet allemaal zo knap waren als j0u |
![]() |
||
Citaat:
wat heb ji toch met die 0s |
![]() |
|
zelfmoord plegen omdat....je nog nooit gezoend had?
Dit meen je niet!!!! ![]() ![]() Als je jezelf zo lelijk vind, dan kun je er altijd wat aan veranderen, zoals je kapsel ofzo, andere kleren, lenzen (als je bril hebt) of een gezichtsverzorgende creme als je vind dat je huid niet gaaf is o.i.d. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben jarenlang gepest! En dat had ik er ook nog bij! Ik kreeg heel vaak opmerkingen van! Jij heb toch nooit een meisje gehad etc! En ook over mijn uiterlijk! |
![]() |
|
Okee, je bent gepest, maar dat ligt toch niet aan jou. Dat ligt aan die pesters. Die hebben een probleem, want zij zijn dom en kortzichtig. Ik ben vroeger ook heel erg gepest (nu nog af en toe) maar ik weet nu gewoon dat ik beter ben dan die debielen. Ik scheld niemand zomaar uit, Er zijn zat mensen die me wel aardig vinden en eigenlijk ben ik helemaal niet zo verkeerd.
Het is moeilijk, maar je moet gewoon leren om zo te denken. Met jou is echt niks mis. Dat is jou alleen verteld en je bent het gaan geloven. En je weet toch dat je nooit zomaar alles moet geloven wat je verteld word....
||
Citaat:
In de 4de heb ik Mavo gedaan en daar werdt ik ook wel gepest door mensen uit het VWO maar wel heel wat anders dan op het vbo! Op het VBO kon je je gewoon nergens op om verdedegen omdat die mensen niet eens nadenken over wat zij doen en zeggen! Bij het VBO gebruikte vocht ik heel vaak omdat ik er heel agressief van werdt! Maar ben nog nooit van school geschorst! Toen ik op de Mavo iemand van het VWO geslagen had was ik gelijk een tijdje geschorst! |
![]() |
|
![]() |
ik vind het niet kunnen omdat :
wat doe je ook op je pc als je nog nooit een vriend heb gehad?? ga op ZOEKKK + ik was zelf al jong toen ik goed kon zoenen, iedereen is anders --> duhh... maar ik bedoel 17 of ouder en niet gezoent hebben.. ben je niet leuk genoeg ofzo? je moet toch wel een BEETJE aandacht krijgen?? en ik zou het nooit in het openbaar bekennen ook al wil je hulp, die krijg je niet.. want wat kunnen wij er aan doen?? advies: ga uit met je vriendinnen, ga naar het strand, ga naar school weet ik veel, er is altyd wel een perfect iemand voor je btw het hoeft niet perfect tezijn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |