Oud 16-03-2004, 15:21
Kussentje
Kussentje is offline
Hellow,

Ik heb in de vakantie met een meisje gezoent die ik toen een kleine 2 week kende, en wij beiden verliefd. Alles ging goed, alleen we hadden nog niks 'officieels'. Nu, net na de vakantie, heeft ze het vet druk met school, de komende 2 weken. Op een 1 of andere manier voel ik me gewoon kloten omdat ik haar nu zo weinig zie, eerder in de vakantie veel meer. Ik heb gewoon geen zin om hierop te wachten, want bij alles wat ze zegt heb ik het gevoel alsof we alleen nog maar vrienden zijn, bijvoorbeeld als we normaal praten dan denk ik gelijk van, hm het straalt er ook niet echt meer vanaf. Zelf ben ik een beetje onzeker over dit soort dingen, en ik denk ook dat het grotendeels aan mij ligt. Ik wil dit klote-gevoel kwijt!, maar morgen ga ik het met erover hebben.

Fijn, lucht beetje op

En wie heeft dit ook wel eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 15:34
Blondt
Blondt is offline
Je moet inderdaad nog wat geduld hebben! je kent haar nou net 3 weken! (als ik het goed heb?) Het is normaal dat ze (nog) niet helemaal hoteldebotel verliefd op je is! Maar ik kan me wel voorstellen dat je graag meer aandacht wil dan een 'normale' vriend. Ik zou gewoon een keer met haar praten, en vragen of ze je wel echt leuk vind en wel een relatie wil, of dat ze toch liever alleen vrienden wil blijven.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:35
Otis
Otis is offline
zeg haar dat je wilt neuken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:47
Sade
Sade is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-03-2004 @ 16:35:
zeg haar dat je wilt neuken.
Of niet...

Gewoon even geduld hebben, ja. Waarschijnlijk weet zij ook nog niet echt wat ze met de situatie aanmoet.
Het is goed dat je er met haar over gaat praten, gewoon even rustig ervoor zitten en erachter komen of jullie relatie potentie heeft, of niet
Oud 16-03-2004, 16:08
pure_evil
pure_evil is offline
en je niet zo druk maken als zij zegt dat ze het druk heeft op school, als ze je daarnaast nog wil zien en je niet volledig negeert is er nog hoop
Oud 16-03-2004, 18:09
sail fan
sail fan is offline
Ik heb hier zelf ook last van. Heb nu een vriendin in zutphen, kom zelf uit delden (half uur met de trein) en het leifst wil ik haar ook morgen zien, en zit nu ook te twijfelen of ik haar zal bellen, en zal vragen of ze morgen iets wil afspreken, maar durf dat dan weer niet. omdat ik haar vorige week woensdag al gezien heb, en zondag en haar zaterdag zowiezo weer zie. maar ik ken je gevoel, maar geen idee hoe je ermee om moet gaan. Ik zou gewoon opbellen om te vragen of ze tijd en zin heeft om wat leuks met jou te gaan doen.

succes
Oud 16-03-2004, 19:04
sail fan
sail fan is offline
heb gebelt, en ze had woensdag al iets te doen. ging naar wat kennissen bij haar in de buurten bleef daar slapen, dus zie haar zaterdag pas weer
Oud 16-03-2004, 20:00
ilse
ilse is offline
sail fan, ik heb ook een vriend ver weg gehad, was dan 2 uur met de trein. maar dan wou ikook steeds wel wat afspreken en dat wou hij dan niet, errug frusti. ik dacht echt dat het wel kon, een relatie op afstand, maar voor ons werkte het dus niet. na ruim een jaar was het uit (hij ging vreemd maar dat doet er ff niet toe)

maar laat geod aan haar merken dat je dat wil, dat je om haar geeft en dat je haar vaak wil zien. als je het alleen al zegt betekend het voor haar waarschuijnlijk al heel wat

(sorry, dat het niet over het topic gaat...)
Oud 16-03-2004, 21:50
Kussentje
Kussentje is offline
Ja, ik zal het zeker zeggen dat ik heel erg om haar geef, (ik doe dat nl ook) en dat ik zal proberen nu geduld te hebben. Ook al heeft ze erg druk. Gosh, ik houd van haar . Ik verheug me nu al op morgen, we spreken elkaar toch niet zoveel dus ik vind het best speciaal. Tnkx voor de reacties!

Een toch nog wel vrolijke jongen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten