Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb hier zelf ook last van. Heb nu een vriendin in zutphen, kom zelf uit delden (half uur met de trein) en het leifst wil ik haar ook morgen zien, en zit nu ook te twijfelen of ik haar zal bellen, en zal vragen of ze morgen iets wil afspreken, maar durf dat dan weer niet. omdat ik haar vorige week woensdag al gezien heb, en zondag en haar zaterdag zowiezo weer zie. maar ik ken je gevoel, maar geen idee hoe je ermee om moet gaan. Ik zou gewoon opbellen om te vragen of ze tijd en zin heeft om wat leuks met jou te gaan doen.
succes
|
sail fan, ik heb ook een vriend ver weg gehad, was dan 2 uur met de trein. maar dan wou ikook steeds wel wat afspreken en dat wou hij dan niet, errug frusti. ik dacht echt dat het wel kon, een relatie op afstand, maar voor ons werkte het dus niet. na ruim een jaar was het uit (hij ging vreemd
![]() maar laat geod aan haar merken dat je dat wil, dat je om haar geeft en dat je haar vaak wil zien. als je het alleen al zegt betekend het voor haar waarschuijnlijk al heel wat (sorry, dat het niet over het topic gaat...)
|
![]() |
Ja, ik zal het zeker zeggen dat ik heel erg om haar geef, (ik doe dat nl ook) en dat ik zal proberen nu geduld te hebben. Ook al heeft ze erg druk. Gosh, ik houd van haar
![]() Een toch nog wel vrolijke jongen! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoelang geduld hebben? load_harmony | 3 | 29-02-2004 14:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen geduld flurry | 3 | 25-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
geduld Alopecia | 0 | 22-02-2002 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 |