Vandaag vreselijke ruzie gehad thuis.
Ben nu bijna 7 maanden,heel gelukkig,samen met m'n vriend. De eerste maanden ging alles prima,m'n ouders vonden hem ok, zijn ouders mij. Maar de laatste maanden zeurt m'n ma over vanalles en nog wat als het over m'n vriend gaat. Hij kust mij te veel, hij is te wild met m'n broerke,...M'n ma laat duidelijk weten dat ze liever had dak nimeer samen ben met m'n vriend. M'n pa trekt zich er ni veel van aan,hij is toch bijna nooit thuis.
Bij zijn thuis is alles anders. Daar ben ik welkom,ze hebben mij graag, ik mag altijd komen,blijven slapen...Ik heb zelf het gevoel da k meer affectie krijg van zijn ouders dan van mijn eigen ouders.
Mn ouders gaan elke zaterdagavond dansen,en dan moet k op m'n broerke van 6 jaar passen. Elke zaterdagavond,al 3 jaar lang, voor niks. Deze zaterdagavond was k wat later thuis, omda ik en m'n vriend nog naar de winkel moesten, mn gsm was uitgevallen en ik had mijn ouders ni gebeld om te zeggen da k wa later was. Ok,daar ben ik in fout gegaan. Ik was een kwartier later thuis dan gewoonlijk en mijn ouders natuurlijk boos. Maar ze moesten door dus heb k die avond ni echt iets gehoord,alleen dat er een straf zou volgen.
Deze morgen heb k het dus te horen gekregen. M'n mama heeft duidelijk gezegd da als k zo bleef verder doen dak m'n vriend ni meer mag zien.M'n vriend is het belangrijkste in m'n leven en ze willen dat maar niet inzien. Het is nu zeer duidelijk dat m'n mama mn vriend echt niet moet. Ik ben er behoorlijk kapot van en heb m'n vriend dat ook verteld en hij heeft mij beloofd dat hij bij me blijft...
Ik begrijp ni waarom dat m'n ouders ni gelukkig voor mij kunnen zijn. Ze hebben nooit problemen met mij,steek nooit iets uit,blijf voor hun plezier elke zaterdagavond thuis...en toch is het nog ni goed

overdrijf ik?