Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk ook niet dat het nep is. Zulke trieste mensen bestaan echt wel, zeker in Amerika. Programma´s als de Bachelorette zijn toch ook niet nep? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tis wel grappig om te kijken, probeer altijd te raden wie dr dismissed wordt;P tis wel overdreven amerikaans maar gelukkig duurt 't maar kort. |
![]() |
|
Het is een erg 'gemaakt' programma en volgt bijna elke aflevering dezelfde formule wat inhoud betreft. De enige keer dat het een beetje leuk was, was toen een van die mannen voor zijn bek geslagen werd tijdens de time-out toen hij zich op probeerde te dringen aan de ander.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach ja dismissed, leedvermaak. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou het in godsnaam nou weer nep zijn?!?! In amerika wonen gigantisch veel mensen. Dat die mensen bij dat programma allemaal vrijgezel zijn lijkt me ook niet zo raar omdat het gewoon allemaal feest beesten zijn die er een nogal vrije lifestyle op na houden. En waarom die mensen dan ook nog op tv willen komen? geloof me....er zijn zat mensen die echt alles over hebben om op tv te komen.
|
Verwijderd
|
het moet wel een béétje nep zijn. tussendoor vertellen ze namelijk steeds allemaal stukjes over wat ze er van vinden. Dat is natuurlijk niet tussendoor opgenomen, want dan zouden de andere 2 deelnemers hun alles horen zeggen. Dus is het achteraf opgenomen, maar de tekstjes passen steeds precies in het gebeuren. Die tekstjes zijn dus min of meer in scene gezet.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Muziek |
O-Zone - Dragostea Din Tei Love_Fulfilled | 236 | 18-10-2004 22:12 | |
Films, TV & Radio |
[ENQUETE] mtv Verwijderd | 17 | 04-10-2004 19:55 | |
Films, TV & Radio |
Boiling Points Love_Fulfilled | 51 | 19-08-2004 15:49 | |
Films, TV & Radio |
Alternative love heavinly | 27 | 03-04-2003 18:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
? Het grote schandaal "Amerikaanse regering plande aanslag zelf" ? Spirit | 30 | 04-10-2002 18:44 |