Advertentie | |
|
![]() |
|
trouwens:
Wij (ik en een paar vrienden van me) organiseren een tournooi in de winkel Elf in Rotterdam centrum. zodra we alles vast hebben zullen sommige van jullie vast wel zin hebben om te komen. er zijn prijzen te winnen. ![]() ![]() What cage would you rather be inside of than out?
||
Citaat:
![]() Ik heb er wel van gehoord in R'dam en in Delft Wall of Hope
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat hier gerust de details achter als er meer bekend is. ![]() |
![]() |
|
Dit is mijn multiplay deckje
Lands 10x Swamp 9x Island Spells: ==Blue== 2x Future Sight 4x Twiddle 4x Counterspell 1x Ray of Command 4x Psychic Venom 1x Robe of mirrors 1x Ixidor's Will 1x Leap 1x Crown of Ascension 1x Abduction ==Black== 4x Terror 2x Unholy Strength 1x Scavenged Weaponry 1x Scare Tactics 1x Crown of Suspicion Creatures: ==Blue== 1x Arcanis the Omnipotent 1x Keeper of the Mind 1x Aphetto Grifter 1x Prodigal Sorcerer 1x Nameless One 1x Hapless Researcher 1x Ghosthelm Courier ==Black== 1x Apprentice Necromancer 1x Crypt Angel 1x Dauthi Trapper 1x Ravenous Rats 1x Cabal Interrogator 1x Plague Dogs 1x Disease Carriers 1x Dungeon Shade 1x Severed Leagion |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laat ik hier trouwens maar weer eens een deck posten...dit deck speel ik vak in chaos multiplay, aangezien men dan toch altijd traag is: Land: 8x Forest 3x Mountain 3x Plains 3x Island 3x Swamp Creatures: 4x Draco 1x Rith, the Awakener 1x Darigaaz. the Igniter 2x Cromat 1x Noble Panther 1x Thicket Elemental 1x Utopia Tree 1x Verdeloth the Ancient Other Spells: 2x Collective Restraint 4x Harrow 4x Fertile Ground 2x Legacy Weapon 2x Necra Sanctuary 1x Aura Shards 1x Fires of Yavimaya 1x Mirari's Wake 1x Sterling Grove 3x Pulse of Llanowar 2x Terminate 2x Coalition Victory 3x Tribal Flames
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 20:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jat em met steal artifact
|
Goblins!!##$#@%#$%!!!!!!
Goblin deck nog goed? Weet nog dat ik met m goblindeckje na 3 jaar niet te hebben gespeeld iemand met zon nieuw deck 4 maal makkelijk versloeg was wel grappig ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gister aan magic arena meegedaan, type 2... gezien ik geen tijd had een deckje in elkaar te steken, speelde ik met mijn highlander deckjes, die ik de week daarvoor in elkaar had gezet... nog bijna gewonnen ook
![]() Hmmm, maar zegt dit iets over mijn deckbuilding, het standaard van vandaag of de kwaliteit van de deckjes waar ik tegen ging? Deckjes waar ik tegen ging waren overigens Elves, Equipment en Slide... ik speelde met mono red burn/ haste deckje ![]()
|
![]() |
Hoorde vandaag van iem dat-ie tijdens het spelen van een online RPG iets ontzettend waardevols had gevonden. Een pakje kaarten. Daar stond iets vaags op: Tragic the Gathering
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als we toch met decklists gaan gooien
![]() Dit is die van mij: 2x Isochron Scepter 2x Nevinyrral’s Disk 1x Sol Ring 1x Morphling 1x The Abyss 4x Standstill 1x Diabolic Edict 1x Vampiric Tutor 3x Brainstorm 4x Counterspell 2x Dismiss 4x Force of Will 1x Mana Leak 2x Misdirection 2x Stifle 9x Island 3x Maze of Ith 4x Mishra’s Factory 4x Polluted Delta Land 3x Swamp 4x Underground Sea 1x Demonic Tutor 1x Mind Twist Maar zijn er hier dan ook lui die actief zijn op NederMagic? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat was, volgens jullie, de grootste magic the gathering verandering tijdens de periode waarin je speelde/ speelt?
Om maar eens te kijken wat mensen vooral zien als een ingrijpende verandering. Daarbij dan ook de vraag: "Was dit goed of slecht?"
|
Na het succes van mijn broertje, denk ik dat ik ook maar hier mijn wantlist ga posten. Als je iets ervan hebt, PM of mail me dan en dan stuur ik mijn havelist naar je toe (jij mag zeggen, PM of mail)
Gerrard Capashen Squee, Goblin Nabob Karn, Silver Golem Multani, Maro-Sorcerer Mirri, Cat Warrior Eladamri, Lord of Leaves Crovax the Cursed Commander Greven il-Vec Predator, Flagship Ertai, Wizard Adept Ertai, the Corrupted Rofellos, Llanowar Emissary Treva, the Renewer 3x Leonin Shikari 2x Sword of Fire and Ice Mycosynth Lattice 2x March of the Machines Arcbound Ravager
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 08:36. |
![]() |
|
![]() |
Heb in ieder geval nog een march of the machines te ruil. Stuur me maar een PM met havelist. Moet thuis nog kijken welke andere kaarten ik nog te ruil heb.
(ps. Ik wacht nog wel op je broers post voordat ik verstuur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
om maar even te bumpen:
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/203 Bericht over de opvolger van de komische set Unglued, die in November uit zou moeten komen volgens dhr Mark Rosewater. Waarheid of 1 april grap? De manier waarop het geschreven is doet mij denken dat het een serieus bericht is, en het zou mij ook plezieren als dat zo is, weer wat humor tussendoor. Tevens zou het heel erg cool zijn als er weer token-kaarten en landjes in de set zouden zitten, want die van Unglued waren echt mooi. Tevens, mocht het waar zijn, wat vinden jullie van deze ontwikkeling? Goed of niet goed dat er weer zo'n "lol"-set aankomt? Boos over dat het nutteloos is om een set te maken die je niet in toernooien mag gebruiken? En wat vond je uberhaupt al van Unglued? Deel je mening! ![]() |
![]() |
|
WOOHOO!!!!!!!!!!! het is waar, unhinged is echt!!!!
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mr118
|
5x ambush commander in de aanbieding
![]() van de 15 scourge booster die ik kocht heb ik er 5.... iemand die ze wil ruilen of kopen? mail me ff dan, proetsjik@hotmail.com
||
Citaat:
En nee, ik heb geen Ambush Commanders nodig.
|
ben net met een wizard deck begonnen, zitten wel leuke kaarten in, post het nog wel eens..
een vriend van me heeft trouwens een combo waarmee hij oneindig leven krijgt.. een kaart die zegt dat je 1 leven krijg als je een enchantment op hem speelt en dan een enchantment die je gratis kan equippen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Games |
rpg's faassie | 32 | 12-01-2005 08:39 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 | |
ARTistiek |
Magic the gathering Xanatos | 31 | 12-02-2003 13:36 | |
ARTistiek |
boek nodig voor literatuur arendo | 3 | 12-09-2002 17:34 | |
Games |
Aantal vragen over Magic: The Gathering FB | 5 | 26-04-2002 10:03 |