Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
we hebben dus 1x een week gehad
en nu was er iets uit mijn verleden wat hij niet zo leuk vond, en even tijd voor nodig had. en ik geef zelf toe dat ik me er te veel heb opgestort. maar ik heb er echt heel veel voor over om het nog eens te proberen. want die week dat we het nu weer aanhadden was het echt gewoon perfect.. en hij zegt nu af en toe op msn wel wat liefs, en hij wilde t toen graag voor de 2e keer proberen, ik ook natuurlijk. maar vind het dus niet gek dat hij rustig wilde doen, ben er achter gekomen dat dat voor mij ook beter is.. maar ik mis m nu al zo.. en ben bang dat als ik hem ernaar vraag, wat hij voor me voelt, dat ik hem dan afstoot omdat ik misschien wel bezitterig overkom.. want ik wil hem niet kwijt. en weet ook niet of ik nu vrijgezel ben, of dat ik een relatie heb.. |
![]() |
|
ja oke..
Maar als je heel erg gek op elkaar bent is het ook heel moeilijk om je niet gelijk op hem te storten. Als je ECHT te snel voor hem gaat, moet je je misschien een beetje inhouden. Zorg alleen niet dat je jezelf voor de gek gaat houden (dat heb ik een tijdje gedaan en word je niet echt vrolijk van). Als hij idd net zoveel van jou houd dan jij van hem moet je hem die ruimte geven.. anders moet je het hem lekker zelf uit laten zoeken (mijn mening)
|
![]() |
en hoe lang moet ik dan op hem wachten?
het lijkt voor mijn gevoel echt een eeuwigheid, maar ik heb m 10 dagen geleden voor het laatst gezien.. en als hij al iets liefs zegt op msn (zoals kusje terug) ofzo barst ik al in huilen uit omdat dat zo goed voelt.. en het is heel fijn dat we een gezamelijk onderwerp hebben om over te praten, anders zouden we denk ik niks tegen elkaar zeggen.. en ik verwacht binnen 2 a 3 weken iets met hem en een paar anderen af te spreken, maar die anderen weten dat niet van ons.. hij wil ook niet dat anderen het weten omdat hij er eerst helemaal zeker van wil zijn.. maar als ik hem dan zie, weet ik niet hoe ik ga reageren.. wil m zo graag bij me! en in ieder geval al bedankt voor je reactie. ik vind het echt prettig om iemand anders zijn mening te horen, dan de mensen die dichtbijstaan Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 23:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is volgens mij niet veel hoop voor jullie...
![]() |
![]() |
|
![]() |
maar het was niet op die manier dat het te snel ging.
het was meer van, dat ik al meteen heel aanhankelijk was, en het liefste de hele dag en de hele week bij m wilde zijn.. en dat heeft hem denk ik benauwd.. maar ik ben van plan om als hij me nog een kans geeft om dan rustiger te doen.. drie keer is scheepsrecht toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Kus, Madeline.
|
Verwijderd
|
lieve schat, je moet eventjes onbereikbaar doen... hij probeert je alleen te testen om te kijken of je geen sletje bent... dus inderdaad, doe eerst maar gewoon een stapje terug... en duik dus niet gelijk met hem het bed in! tip: niet te veel bellen en niet te veel sms-en! succes!
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik had m vandaag gevraagd wanneer hij dan af kon spreken en heb een dag genoemd. maa hij heeft er nog niet op gereageerd Op msn).. (had hem vanochtend al gesmst maar die is nog niet aangekomen dus denk dat zijn telefoon uitstaat)
aan de ene kant ben ik bang dat ik iets misdaan heb. aan de andere kant weet ik dat ik niet zo moet denken en dat hijvast wel reageert en dat hij vast niet achter zn pc zit.. (maar aan de andere kant weet ik dat ie wel achter zijn pc zit, omdat ik dat ergens aan kan zien) maar als hij nu vandaag niet reageert? morgen nog eens proberen? en als hij dan weer niet reageert? kan ik m dan bellen? of komt dat erg stom over? ben gewoon een muts die in de war is door alle gevoelens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
maar hij had gezegt dat hij nog af wilde spreken.. en dus vraag ik me af wanneer, en t ging om "van de week"
*en je had gezegt niet te veel* heb m 1 smsje gestuurd.. maar ik wacht nu gewoon tot HIJ iets zegt. en als dat over 3 dagen pas is.. dan wordt ik gek.. maarja en last resort: vrouwen die onzeker zijn worden klein en kwetsbaar |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben nu al anderhalve dag niet online, maar ik merk dat hij zich toch op een manier afvraagt waarom niet..
ik ga vanavond online en hoop dat hij er ook is, en iets tegen me zegt.. zou t echt zo jammer vinden als het niet lukt.. want ik denk dat we wel een leuk stel zouden zijn, allebei heel apart, maar op veel dingen hetzelfde denkend en elkaar aanvoelend.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Heej meis..
Ik denk toch dat je iets te dicht op z'n lip zit. Beetje afleiding voor je kan geen kwaad. Hij wilt wat rust, volgens mij zit hij ook niet dag en nacht te wachten op een telefoontje van jou. Rustig afwachten (rustig! ook al is het moeilijker dan het lijkt) en zien wat er gebeurt.. Soms gebeurt er een hele hoop als je je even rustig op de achtergrond houd.. Veel liefs, Leeuwtje
|
![]() |
Ik was m vorige week tegengekomen op stap. aan zijn reactie te zien vond hij t wel leuk om me te zien, alleen merkte ik dat hij zich niet op zn gemak voelde. hebben wat zitten kletsen. ik vroeg hem op een moment of hij het erg vond dat ik er was. dat was helemaal niet zo zei ie.
![]() alleen nu zegt een maat van dat die jongen vond dat ik hem stalkte. maar dat is in mijn ogen helemaal niet zo geweest. oke, ik hing misschien wel beetje bij m, maar vond echt geweldig om m te zien. (en had veel gedronken, en misschien daarom mijn drempels lager). had m ook stiekem aangeraakt met praten, maar niets duidde erop dat hij het vervelend vond. was toen ook weer er helemaal kapot van (ook dat die vriend ons geen kans geeft). ik heb m laatst nog weltrusten gezegt en dat ik hoopte dat hij beter zou slapen dan mij, en hij reageerde er meteen op (wat hij vaak niet eens deed), en hij vroeg waarom ik me rot voelde. heb ik gezegt omdat ik het stom van mezelf vind dat ik alles verpest bij hem. hij zei "het was idd niet leuk nee" wat ik nu precies met die reactie moet weet ik ook niet. maar toch voelt het zo goed.. en heb er nogsteeds vertrouwen in. ik ga hem volgende week mee uitvragen (filmpje pikken) en dan vraag ik hem of hij het nog eens wil proberen. dit zal ook mijn laatste poging zijn, want als hij me niet wil, na alles wat ik probeer, is hij me niet waard.. en wanneer hij "nee" zegt, dan kan ik die avond ook gebruiken om het af te sluiten voor mezelf. maar hebben jullie tips over hoe ik hem kan benaderen voor af te spreken? |
![]() |
|
Ik denk dat je hem maar het beste kunt laten gaan. Volgens mij durft of wil hij het niet zo expliciet tegen jou zeggen, maar ik denk niet dat er nog veel kans bestaat dat het wat wordt tussen jullie. De liefde moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en als ik dit zo allemaal lees dan denk ik dat jij hem veel leuker vindt dan hij jou. Ik zou hem al helemaal niet bellen of smsen om iets af te spreken. Ik denk dat jij nu voldoende duidelijkheid hebt gegeven over wat jij wilt. Het is nu aan hem...
Het klinkt misschien even hard, maar probeer je eroverheen te zetten. En misschien kun je bij een volgende jongen het vanaf het begin iets rustiger aanpakken. Leer van deze ervaring en blijf niet op hem wachten. Er zwemmen meer vissen in de zee ![]() Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
ik weet het niet hoor, wat je daar zegt..
hij heeft gisteren iets gezegt, waardoor ik niet weet wat ik er mee moet. hij is goed in geheime berichten doorgeven, en dit was iets wat totaal met niets anders in verband stond.. en wat zou betekenen dat ie aan me denkt... maar ben het nog uit aant zoeken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou het graag in zijn gezicht zeggen, zodat ik zijn gezicht kan zien hoe hij het opvat en of hij twijfelt. maar ik ga m vrijdag bellen.. eigenlijk wil ik dat vandaag al doen, maar ik denk dat ik beter op msn even met m spreek, je kent t wel, hoi hoe ist, mooi weer, blablabla. dan ontstaan er altijd gesprekken. en dat ik wel het idee krijg dat hij me nog aardig vind.. en ik probeer het nog 1 keer, en dan ga ik ook inderdaad verder (hoe graag ik m ook wil..) Jammer voor hem, jammer voor mij.. zal wel pijn doen, maar anders doet het nog veel meer pijn.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat moet ik met mijn werk doen ?? Diageo | 14 | 08-07-2006 11:23 | |
Psychologie |
wat moet ik met deze situatie? grandmommy | 13 | 11-07-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen :( Madgirl | 23 | 24-04-2004 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 |